וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתחככים באצולת הממון

שירה פור

11.3.2010 / 12:14

איה (עם הקעקוע הכי יפה בעיר) מוכיחה למצפן האופנתי שאפשר להתלבש במותגי על מכפר שמריהו במינימום הוצאות

השבוע נצמד המצפן לאיה מלמד המקסימה, בת 21 מבני ציון. איה שבה השבוע אל זרועותי הלבנט המיוזעות מאוקינאווה, יפן, שם שהתה ממושכות עם שי, לוחם קראטה והחל מהשבוע שעבר גם בעלה לעתיד. מאז שחזרה ארצה כבר הספיקה לרכוש שמלה לחתונה ולחזור לעבודתה כזבנית מצטיינת בטופשופ, ואפילו להירשם ללימודי סטיילינג בשנקר.

איה המקסימה מתארחת בה'מצפן האופנתי'. דנה מאירזון
איה מתארחת/דנה מאירזון

חדי העין יבחינו שסתלבט זה לא הקיק שלה. חוץ מזה, היא משוויצה בקעקוע פרחוני טרי ומהמם ביופיו ובגודלו שהטביעה על גבה ("תכתבי שזו אותה ילדה שהייתה נמלטת מחדר האחות כשהייתה צריכה לקבל זריקות", מוסיפה אמא שלה. אני צייתנית). כרגע גרה בבית מואר ומפואר עם המשפחה, כלב עיוור וכלבה חירשת. באוקטובר ייגזם השדה שמלמרגלות הבית לטובת החתונה.

שמלת קולר של גדעון אוברזון. 75 שקלים. דנה מאירזון
קולר של אוברזון. 75 שקלים/דנה מאירזון

ברוח הריץ' אנד אולמוסט פיימוס, לקחה אותנו איה לחנות בגדי היד שנייה החביבה עליה, שממוקמת בכפר שמריהו ונקראת "אצטרה" (וכולי, בלעז). את החנות הפופולרית מנהלת במשמעת ברזל חיננית אדריאן, ומזה 15 שנה היא מהווה מוקד עלייה לרגל לנשות העיר הרעבות לבריוש.

תיק עור ב-45 שקלים,. דנה מאירזון
תיק עור. 45 שקלים/דנה מאירזון

בשעה 11:00 בבוקר ביום חול סטנדרטי החנות הייתה מלאה עד אפס מקום בנשים נחושות בבהלת קניות אינטנסיבית, והאזנה לשיחות החולין ביניהן היא בגדר חוויה אנתרופולוגית, שמבארת את מה המובן מאליו ("קמצנות זה אופי", אומרת אחת, "אין ספק" עונה השנייה, "אני פשוט לא מסוגלת לבזבז מאות שקלים על פריט, החברות שלי פשוט מטומטמות. בא לך לבוא אליי לקפה? נשב על הבריכה?"). אם אי פעם חשקתם בהתחככות עם אצולת הממון המקומית - וחשוב מכך, המלתחה שלה – זה המקום.

שמלת צמר. 100 שקלים. דנה מאירזון
שמלת צמר. 100 שקלים/דנה מאירזון

כפי שאפשר להניח, לא מדובר בחנות רגילה של בגדי יד שנייה, והמחירים בהתאם. תמצאו כאן המון בגדי מעצבי על ומותגים מקומיים ובינלאומיים במצב מצויין, רבים אפילו עם התווית המקורית, שביחס לעצמם מתומחרים בזיל הזול. מה למשל? שמלת קולר אפרפרה של גדעון אוברזון, עם פפיון בגב, ב-75 שקלים או תיק אדום מעור עם גימורים בזהב ב-45 שקלים.

טבעת של קשארל – 10 שקלים. דנה מאירזון
טבעת של קשארל. 10 שקלים/דנה מאירזון

מצאנו כאן גם שמלת כפתורים בכחול כהה, שעלתה לנו רק 50 שקלים, אליה שידכנו נעלי עור איטלקיות ב-50 שקלים וגולת הכותרת – תיק פנדי מקורי וחדש לגמרי ב-100 שקלים בלבד. מצאנו גם שמלת הולי גולייטלי קלאסית בשחור לבן ב-100 שקלים, אליה ציוותנו צעיף מפרווה מלאכותית ב-35 שקלים וטבעת ענק סגולה וגרוטסקית של קשארל ב-10 שקלים.

חוץ מאלה, גייסנו אל חיקנו גם חצאית עור שחורה ומוצלחת עם כיווצים בגב, ב-75 שקלים, וגופיית מחוך חדשה לגמרי ב-100 שקלים. המצפן הולך למלא לוטו ולהחזיק אצבעות. גם ברגליים.

שמלת כפתורים ב-50 שקלים, נעלי עור חומות במידה 39 ב-50 שקלים, תיק פנדי מקורי ב-100 שקלים. דנה מאירזון
שמלת כפתורים ב-50 שקלים, נעלי עור ב-50 שקלים ותיק פנדי חדש! ב-100 שקלים/דנה מאירזון

מה, כמה, איפה

שמלת קולר של גדעון אוברזון: 75 שקלים
תיק אדום מעור עם אבזם זהב: 45 שקלים
שמלת כפתורים כחולה: 50 שקלים
נעלי עור חומות במידה 39: 50 שקלים
תיק פנדי מקורי: 100 שקלים
שמלת צמר מצרפת בשחור ולבן: 100 שקלים
צעיף פרווה מלאכותית: 35 שקלים
טבעת סגולה של קשארל: 10 שקלים
חצאית עור שחורה: 75 שקלים
גופיית מחוך אפורה: 100 שקלים

אצטרה – של אדריאן. רחוב הראשונים, מרכז מסחרי כפר שמריהו. 09-9514008.

  • עוד באותו נושא:
  • יד שנייה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully