וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכל עומד, לא זז

שירלי אכסלרוד

14.3.2010 / 14:11

מדור 'קוסמטיקה קלה' מנצל את השרב כדי לטפל בשיער מקורזל, מטביע יגון בשמפו חדש ומזכיר: עדיף שערה אחת מטונפת על הראש מ-2 מבריקות בצלחת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
השיערות הוותיקות נראות שמחות יותר. STIMULISTE - KÉRASTASE PARIS/מערכת וואלה!, צילום מסך

תמיד נראית "כמו אחרי מקלחת"

מגיל צעיר מאוד ידעה ר' שהחיים בירכו אותה בכל כך הרבה דרכים, אבל שיער טוב לא היה אחד מהם. החיים בצילה של אם שתלטנית שתחזקה באופן קבוע פן מקלות מתנפנף, תמונות ילדות שהעידו כי מעולם לא צולמה עם שיער יבש אלא תמיד "אחרי מקלחת", ופטיש שנאלצה לפתח לכובעים ולקסדות אופנוע, חיזקו בר' את ההכרה שהיא ניחנה לא רק ב-bad hair day, אלא ב-bad hair life.

שילוב של קירזולת, לעתים נפוחה ולעתים מרוטה, בצוותא עם נשירה מדכדכת, הפכה את ר' למועמדת הראויה להתנסות בשלל מוצרים חדשים, שהבטיחו להפוך את השיער שלה לנורמטיבי, משוקם ומקובל בחברה.

כשקיבלה ר' לידיה את STIMULISTE - "טיפול יומיומי ללא שטיפה להזנה וחיזוק סיב השערה" מבית קרסטאס, נזכרה במצחיקן ג' סיינפלד, שתהה פעם על גודל הפער שבין חיבתנו העזה לשערות רכות ונעימות על הראש, לגועל שגורמת לנו שערה, מבריקה ככל שתהיה, בצלחת. שלכת השיער שפקדה את ר' לאחרונה לא הוסיפה לה בריאות או תיאבון, והבקבוק של STIMULISTE, עם פיית הספריי שלו, הזכירה לה תכשירים להצמחת שיער שסבתה היתה נוהגת להשפריץ על הקרקפת.

בקרסטאס מספרים שהתכשיר מזרז פעולה אקטיבית ותורם להיגיינה הכללית של הקרקפת (ר' שאלה את עצמה האם "היגיינה כללית של הקרקפת" אינה בעצם "קרחת") ומבטיחים שהתוצאות נראות לעין כבר בחודש הראשון – "השיער צפוף ועבה יותר, וסיב השערה נעשה חיוני וחזק לאורך זמן".

ר' הסקפטית ניסתה ונהנתה – "טפטפתי לפי ההוראות כמה שפריצים מהמשאבה על שיער חפוף ומנוגב ועיסיתי. הספריי נעים, לא דביק או שומני וכשהשיער רטוב, הוא כמעט אינו מורגש. אבל כשהשיער התייבש, הוא הרגיש לי אחרת. פחות יבשושי, פחות שברירי, יותר עמיד והרבה יותר שמח. לא שאני מאמינה באמת ששיער אבוד יצמח מחדש, אבל משהו טוב בוודאות קרה למה שעוד נשאר. בקרסטאס ממליצים להשתמש בתכשיר על בסיס יומי - אבל אני חוששת שזה יהיה לי יקר מדי, וחבל".

STIMULISTE - KÉRASTASE PARIS. מחיר: 200 שקלים. להשיג במספרות מורשות קרסטס בלבד

מדד האשליות (עד כמה המוצר מצליח לגרום לך לחוש ולו לרגע כאשת אוליגרך, או שקר כלשהו): 9. למוצרים של קרסטאס תמיד היה את *זה*.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
80 שקלים לבקבוק זה קצת יקר לנו. שמפו של "שמן מרוקאי"/מערכת וואלה!, צילום מסך

הפעם המרוקאים לא סיפקו את הסחורה

נסיינית כמושת שיער דיווחה פה לפני כמה חודשים על התפעלות רבתי ממסכת ההזנה הפלאית של "שמן מרוקאי", וכינתה אותה "אישיות מזרחית נערצת". השבוע התנסתה ר' ב"שמפו מעניק לחות" מאותה סידרה, המכיל שמן אבוקדו, שמן ארגן ותמציות פרחים ושמרה על איפוק יחסי: "כמו אחותו המסכה, גם השמפו המרוקאי משובח, אבל בניגוד אליה – הוא לא יוצא דופן. הוא מנקה היטב, משאיר את השיער נוח לסירוק ורך להפליא – ועל הדרך גם תורם לקירוב לבבות בחברה, אבל יש טובים לא פחות ממנו, במחירים קצת יותר שפויים".

שמפו מעניק לחות – "שמן מרוקאי", 80 שקלים ל-250 מ"ל. להשיג במספרות המורשות ובחנות ג'יימס ריצ'רדסון בנתב"ג.

מדד האשליות: 8.5, אנחנו מאמינים בנפוטיזם, תתבעו אותנו.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רק שלא יפול לכם על הרגל. שמפו-אים של דאב/מערכת וואלה!, צילום מסך

שמפו עם דימיון מודרך

ונחתום במוצרי קונפקציה להמונים: כשהפרוטה אינה מצוייה בכיסה של ר', וידה אינה משגת לקנות מוצרים "במספרות המורשות בלבד", היא משמחת את עצמה במתנות קטנות מהפארם הקרוב, עוצמת עיניים, ובשיטת הביופידבק מדמיינת לעצמה שמדובר במוצרים שנרקחו במיוחד עבור השיער שלה, רק שלה, מקוויאר, חלמוני ביצת שלו וזירמת פרים הידועה בסגולותיה הטובות.

ברגעים שכאלה, מותג "דאב" הוא האהוב עליה מכל, בזכות ריחו האלוהי, בקבוקיו האסתטיים ומחירו השפוי - וגם שמפו ומרכך חדשים בהם התנסתה, עם "סרום משופר", לא אכזבו: "איי לאב דאב! חפפתי עם הזוג מדי יום במשך שבוע, ואין לי טענות. השיער היה נעים וריחני, גם אם לא בדיוק הרגשתי את השפעתו החמקמקה של הסרום המשקם המובטח. בקבוקי הענק החדשים המצויידים במשאבות הם גם נוחים להפליא וגם חסכוניים לתפארת, רק תיזהרו שלא יפלו לכם על הרגל, זה עלול להיות קטלני".

דאב Therapy, שמפו - 750 מ"ל ב-29–33 שקלים. מרכך: 700 מ"ל ב-29 -33 שקלים.

מדד האשליות: 8. ניחוח אגדי ודמיון מודרך ייקחו אתכן רחוק.

  • עוד באותו נושא:
  • שיער

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully