וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היד קלה על השפריצר

שירלי אכסלרוד

30.3.2010 / 11:00

מדור קוסמטיקה קלה יודעים שאתם 'הארד טו גט' וקשה לקלוע לטעמכם בבשמים. בכל זאת טבלנו ב-5 בקבוקים שונים

לנסות ולתאר במלים ריח של בושם זאת משימה מאתגרת. ולא שזה מפריע לנו, אבל לנסות ולבחור בושם שיקלע לטעמו של מישהו, זאת משימה כמעט בלתי אפשרית.

על מה תשחיתו/לא תשחיתו את התלושים שקיבלתם לפסח:

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
איזה ריח יש לליצנים? "פנטזיית הקרקס" של בריטני ספירס/מערכת וואלה!, צילום מסך

השחי של בריטני

פרינגלס בצל, מסטיק הובה בובה בטעם תות, זיעה קלה מעורבת בדאודורנט, פופקורן חמאה, ניחוח של שמפו הוואי. בדמיוני, כך בדיוק מריחה בריטני ספירס. הבקבוק של CIRCUS FANTASY –כחול זוהר מקושט באבנים אדומות, נראה כאילו ביקבקו בתוכו את כל הניחוחות האלה בדיוק.

מהבחינה הזאת, הבושם החדש של בריטני הוא סוג של הפתעה. כלומר, הוא לא נורא כמו שאפשר היה לחשוב; ואם צריך לנסות ולתאר אותו בשתי מלים, הן בטח יהיו "ארטיק מלון". שזה לא רע כשאת צעירה, וחולמת להיות גדולה מהחייים כמו בריטני. כלומר – לפני הילדים, הגירושים, הקרחת והג'ננה.

מבית ספירס, שחבר לבית אליזבת ארדן בהפקת הבושם, מוסרים שמדובר ב"אשליה צבעונית של פירות מפתים, נקטר מחשמל של פרחים וקריצה של סוכריות מפתות", ובריח "הלוכד את כל האלמנטים הקסומים, הריגושים והעוצמה האופפת את הקרקס". ניחא. בפעם האחרונה שבדקנו, לקרקס היה ריח של חיות עצובות.

BRITNEY SPEARS - CIRCUS FANTASY, מחיר: 640 שקלים ל-100 מ"ל ; 480 שקלים ל-30 מ"ל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תסכלו מי יושבת מולכם בסדר ותנו לדמיון לפעול. IDOLE d'ARMANI של ארמני/מערכת וואלה!, צילום מסך

בקבקו את הדודה

חמש שנים עבדו בארמני על פיתוח ה-Idole, שלוש דקות הספיקו לנסיינית ט' לפסוק שמדובר ב"ריח מתקתק מדי, קצת משעמם, על גבול המטריד": "מספרים לי שיש שם תפוז מריר, אגס עסיסי, ג'ינג'ר ויסמין מצרי, אבל אני מצליחה להריח שם רק את דודה שלי". הבקבוק, עם זאת, שעוצב בהשראת תכשיט משנות ה- 30 של המאה הקודמת, גרף תשואות על אלגנטיות וטוב טעם.

IDOLE d'ARMANI. מחיר: 555 שקלים ל-50 מ"ל; 693 שקלים ל-75 מ"ל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ורד טורקית קורנת? Miss Dior Chérie של דיור/מערכת וואלה!, צילום מסך

חמוד מדי

ל"מיס דיור שרי" יש בקבוק חמוד. וצבע ורוד חמוד. והכי חשוב - ריח חמוד, שהולך ונהיה חמוד יותר ויותר, ככל שחולף הזמן. הוא יהלום בחורות חמודות, וגם כאלה שרוצות להיות. גם אם תתיזו לנו אותו בעיניים, אין לנו משהו נוסף להגיד עליו, לטוב או לרע. ולכן, נצטט מדברי הפואטיקן לבית דיור: "חלמתי על בושם המריח כאביב... ניחוח אינסופי של ורד טורקית קורנת, ניחוח תוסס אשר מתמזג עם ערפילי יסמין וילנג-ילנג, לצד ורדים והרמוניית פרחים שברירית וצלולה כטל". וואלה!.

Miss Dior Chérie . מחיר 630 שקלים ל-100 מ"ל; 444 שקלים ל-50 מ"ל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מגיע עם צמיד אדום לקורנפלקס.BURBERRY SPORT לנשים של ברברי/מערכת וואלה!, צילום מסך

חתיך עם ריח טוב

ובפינתנו: "מהארכיון": לפני חמש שנים בערך, הותקפה האנושות בידי נחיל צמידי גומי צבעוניים. מה שהתחיל כמחוות תמיכה בלאנס ארמסטרונג ובמלחמתו נגד מחלת הסרטן, הפך מהר מדי לשיגעון שבו כל גוף, עם כל אג'נדה, החל מרפתנים וכלה בשמאי מקרקעין, היו חייבים, פשוט חייבים, להטביע איזה אמיתת חיים על צמיד גומי ולהפיץ אותו לציבור הרחב.

לקח לא מעט זמן עד שהטרנד התמוה נעלם, ומעניין שדווקא בית האופנה הבריטי הקלאסי BURBERRY, שהביא לעולם, בין היתר, את מעילי הטרנץ' המופלאים והפך את המשבצות לאגדה, לוקח אחריות על השבת הצמידים לחיינו, ומצרף צמיד גומי אדום לבושם החדש שלו, BERBERRY SPORT.

אם נשים לרגע בצד את הצמיד (או נעשה בו שימוש נבון יותר, ונסגור איתו שקיות קורנפלקס), הרי שהגירסה הנשית (יש אחת גם לגברים) קנתה מיד את לב הנסיינית – גם הבקבוק החתיכי בצבעי טומי הילפיגר, וגם הניחוח המוצלח, שהוגדר כ"לימוני, צעיר, מרענן ומשמח" וגם כ"מתמתן, במובן החיובי, עם הזמן".
BURBERRY SPORT FOR WOMEN . מחיר:337 שקלים ל-50 מ"ל; 441 שקלים ל-75 מ"ל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שלא ישנאו אתכם על המתנה שבחרתם. מארז מיניאטורות של גוטייה/מערכת וואלה!, צילום מסך

גם קטן גם ביסקסואלי

ולפינה שכוחת אל אפילו יותר בארכיון: בימים שכל נערה שהגיעה לפירקה קיבלה את הבקבוק של "אנאיס אנאיס" והקפידה להתיז ממנו במשורה, שלא ייגמר לעולם, ולפני שלדיוטי היה את רותי, רווחו בלבנט מארזי מניאטורות של בשמים - גרסאות מוקטנות (לפעמים מוקטנות עד מאוד) במחירים נמוכים יחסית, של בשמים אהובים.

הפלא ופלא, מסתבר שהמניאטורות האלה, שנראות היום מעט מגוכחות, לא פסו מהעולם. ברשת "כל פרפיום" מציעים מארז של בשמי ז'אן פול גוטייה, הכולל את CLASSIQUE ו- FRAGILE לאישה, LE MALE לגבר, ו-GAULTIER 2 הבי סקסואלי.
יש שיגידו שמדובר באפשרות לעשות "ארוחת טעימות" לפני שמתחייבים לבושם אחד בגודל מלא, ויש שיגידו שלא תעזו לרכוש את המניאטורות לכל בן משפחה אחר למעט האחיינית שלכם, ובתנאי שלא עברה את גיל 12.

מארז מיניאטורות של גוטייה, 89 שקלים. להשיג ברשת "כל פרפיום", 1-700-50-70-60 ובאתר: callperfume.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully