וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להרגיש סקסית, גם אם בא לך טילון

שירה פור

7.4.2010 / 7:21

מדור מלתחה מלאה ביקש מעדו רקאנטי וקרן בנקר-כהן להלביש את אורי אפרת היפיופה, שלה פלג גוף עליון צר, וישבן רחב ובולט. ויש גם הפתעה מקסטרו

בטור הקודם, יצאנו למסע שופינג כושל למחצה עם נטע-לי בלף ברשתות האופנה הגדולות, במטרה לבדוק מה יש להן להציע לנשים במידה 42 צפונה. השלל היה אומלל למדי, וגם אנחנו. אולם לבד מתסכול רב ופיוזים שרופים למשעי, שלנו ושל נטע-לי כאחד, הניבה הכתבה שיתוף פעולה מפתיע מצד קסטרו, שהבינה הן את פוטנציאל מינוף היח"צ והן את פלח השוק הרעב לטקסטיל אליו היא יכולה לפנות. מנכ"לית החברה והמעצבים הראשיים פגשו את נטע-לי שלנו בשבוע שעבר וערכו לה מדידות, שמעו את מאוויה ותלונותיה ואינשאללה גם הפנימו משהו. חן חן. אנחנו מחכים לקולקצייה ייעודית למידות גדולות, או לפחות למתיחת מנעד המידות.

וסט וטישירט של אמריקן וינטג', מכנסיים של עלמה ונעליים של צובו מ'בנקר'. דנה מאירזון
וסט וטישירט של אמריקן וינטג': 337 שקלים; מכנסיים של עלמה: 360 שקלים; נעליים של צובו: 499 שקלים מ'בנקר'/דנה מאירזון

ובנימה דו-קוטבית זו, השבוע יצאנו למסע מסוג אחר ופגשנו שני מעצבים מקומיים שטוענים להתמחות בהבנת הגוף הנשי - קרן בנקר-כהן מבוטיק "בנקר" ועדו רקאנטי. המתלבשת שלנו היא אורי אפרת היפיופה, בריסטת קפה נמרצת בת 22 מזכרון יעקב, שבימי קדם העפילה עד למידה 46 (הפרחים לצה"ל), והיום התכווצה למידה 42 (הפרחים לפילאטיס), אך עדיין מתקשה לאתר מכנסיים מחמיאים לישבנה המפואר. המעצבים נרתמו לשטוח את משנתם הסטייליסטית, להלביש את אורי ולהעניק לה טיפים ללבוש שיהלום את מידותיה ויחמיא למבנה גופה, שמתאפיין בפלג גוף עליון ארוך וצר, וישבן רחב ובולט. לא בדיוק מבנה אגסי, אלא סוג של דלורית, כפי שביאר רקאנטי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
שמלה של טוני כהן ב'בנקר'. דנה מאירזון
שמלה של טוני כהן ב'בנקר'. 1,900 שקלים/דנה מאירזון

את התדרוך התחלנו אצל קרן בנקר, מעצבת המותג "עלמה" ובחורה לא קטנה בפני עצמה, שמבינה היטב מה אישה רוצה – להרגיש סקסית, גם אם בא לה טילון. קרן הלבישה את אורי באאוטפיט יומיומי המורכב ממכנסיים בגזרה גבוהה בעיצובה, טישירט ומעליה וסט, שניהם של אמריקן וינטג', והסבירה: "אני ממליצה לאורי, בעלת פלג גוף עליון ארוך ורזה, על מכנסיים גבוהים, ולא בעלי מותניים נמוכים או נייטרלים, היות ומכנסיים בעלי גזרה גבוהה מאריכים את החלק התחתון". את החולצה היא ממליצה לתחוב לתוך המכנסיים אבל לא בצורה הדוקה, מה שגם מאריך את הרגליים.

שמלה של צ'רלי, נעליים של אירגולר צ'וייס ושרשרת גלידה של שקוף. דנה מאירזון
שמלה של צ'רלי, נעליים של אירגולר צ'וייס ושרשרת גלידה של שקוף/דנה מאירזון

עוד טריק להארכת הרגליים הוא שילוב נעלי עקב בתלבושת. "זה אומנם לא פריט יומיומי במיוחד, בהתחשב בעבודה שלה, אבל בכל פעם שהיא רוצה להשקיע בהופעה זה מאוד מומלץ. אגב, גם למכנסיים קצרים יש את אותו אפקט של עקבים גבוהים, רק חשוב שהיא תבחר בגזרה גבוהה".

שמלה של עדו רקאנטי. דנה מאירזון
שמלת ג'ינס של עדו רקאנטי. 720 שקלים/דנה מאירזון

בגזרת השמלות בחרה קרן להלביש את אורי בשמלת פליסה ורדרדה ורחבה של טוני כהן, שמתאפיינת בקפלים אלכסוניים שמטשטשים את המותניים ומעניקים צללית ענוגה. שמלה נוספת, ולדעתנו מוצלחת הרבה יותר, אם כי פשוטה למראה, הייתה סטרפלס שחורה וארוכה של המותג "צ'רלי", שהבליטה את הכתפיים היפות של אורי, הייתה נדיבה בבד באזור האגן וארוכה מאוד, מה שיצר צללית ארוכה וצרה. קרן מבהירה: "בניגוד לדעה הרווחת, שמי שרזה בחלק העליון ובעלת פלג גוף תחתון או ישבן רחבים, לא מומלץ להבליט את החלק העליון הצר, אני חושבת להפך. מומלץ לבעלת מבנה גוף כמו של אורי לבחור בטופים צמודים, ש"זורמים" יחד עם הגוף, וכך תיווצר אשליה שהחלק התחתון לא גדול".

שמלה של עדו רקאנטי. דנה מאירזון
שמלה של עדו רקאנטי. 650 שקלים/דנה מאירזון

מעצב נוסף שמבין לנפש לקוחתו הוא עדו רקאנטי. פגשנו אותו בבוטיק הזעיר שלו בכיכר רבין לסשן הלבשה אינטימי. דפדוף בקולבים העיד כי כמו שהוא מדווח, קולקציית הקיץ החדשה שלו משופעת שמלות שיחמיאו לכל מבנה גוף, ובמיוחד לכזה עם אגן בעל נוכחות. עדו מספר שלקוחות במידות גדולות בדרך כלל מגיעות לחנות בגישה תבוסתנית מעדות "בטח אין לך כלום בשבילי, אני לא אגע במקופלים", ומוצאות עצמן מופתעות אל מול המידות הנדיבות והגזרות המחניפות.

חצאית מיני וחולצה עם הדפס של עדו רקאנטי. דנה מאירזון
חצאית מיני שחורה: 390 שקלים; חולצה מודפסת עם תפר אלכסוני: 270 שקלים אצל עדו רקאנטי/דנה מאירזון

הוא בחר להלביש את אורי בשתי שמלות באורך "מיני ועוד קצת", שמסתירות את מעבה הירכיים ומפנות את תשומת הלב לשוקיים והקרסוליים העדינים. האחת, עם כפתורים לכל אורכה, תפרים אלכסוניים מצרים בכתפיים וחגורת מותן שמדגישה את הטליה. השנייה, בדוגמת שרשראות מטשטשת ותיפורים מחטבים לאורך. שתיהן בגזרת A, שנותנת לישבן את הספייס הדרוש לו. אאוטפיט נוסף הורכב מחצאית מיני שחורה עם תיפורים אלכסוניים והרבה בד עודף בישבן, שנצמדת היטב למותן ומשחררת אחיזה בטוסיק. עדו צירף אליה חולצה מודפסת נהדרת בסגנון אורבני, ואנחנו

סיכמנו את היום הזה כהצלחה מסחררת, אבל אנחנו לא שוכחים: הקאטץ' בבגדי מעצבים הוא המחיר, כמובן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully