וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרין מגריזו עוזבת

לילה אודינייב

8.4.2010 / 0:01

הבחורה, שאף תוכנית לייף סטייל לא שלמה בלעדיה, תסיים בימים הקרובים את תפקידה כמנכ"לית מגזין האופנה החדש BELLE אחרי פחות מחודש בתפקיד. וואלה! סלבס כבר נגמר?

קרין מגריזו, אשת תכניות הבוקר, סיימה את תפקידה כמנכ"לית מגזין האופנה הטרי BELLE בטונים די צורמים, כך סיפרו לוואלה! סלבס מקורבים להפקת המגזין. המגזין, שגיליונו הראשון ראה אור לפני כשבועיים ואמור לגלם את "ווג" הישראלי, הוא בבעלות איש העסקים ג'קי בן זקן.

"התחושה הכללית היתה שהיא לא עושה דבר כדי לדאוג לקידום העיתון", הם סיפרו, "והיתה עסוקה בעיקר בקידום עצמה. היא לא מכרה מודעות, העסיקה אנשים מפוקפקים ולא יעילים, ובעצם לא ביצעה את תפקידה".

מנגד, מקורבים אחרים טענו כי מגריזו דווקא בחרה לעזוב כיוון שהתקשתה להתמודד עם התנהלות אנשים שעבדו איתה ותחתיה. "היא לא מנכ"לית קלאסית", סיפרו, "היא השקיעה את כל הלב בהקמת המגזין. בשלב מסוים נוצרו במשרד קליקות, וקארין, שהתקשתה לקבל את ההתנהלות, שלעתים היתה פוגענית ולא מקצועית, החליטה מרצונה לעזוב את התפקיד".

שמעון אלקבץ, מנהל חטיבת התקשורת של ג'קי בן זקן: "אני דוחה את הטענות שעלו בכתבה. קרין מגריזו היא חלק מקבוצת התקשורת, והיתה אמונה על הקמת המערכת ויציאת המגזין BELLE הראשון. קרין תפעל בתחומים נוספים בקבוצת התקשורת ותישאר פעילה גם במגזין".

- ג'קי בן זקן, מה, זהו?
- "קרין לא פוטרה. היא גויסה להקמה, עד להוצאת הגיליון הראשון, ותשולב במגזין בתפקיד אחר או בפעילות אחרת שלי".

לא ניתן היה להשיג את תגובתה של מגריזו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully