וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל הנוצץ זהב

9.4.2010 / 11:00

האם בר רפאלי מרוויחה יותר בגלל השיער? כנראה שכן. מחקר חדש מוכיח שבלונדיניות עובדות כמוכם, אבל מרוויחות יותר

למרות שחשבתם שבלונדיניות חובבות פאן, סתומות יותר ומרוויחות פחות, מחקר חדש ומפתיע מוכיח שהן כנראה מרוויחות יותר מכם. ה'טלגרף' הבריטי מדווח על ממצאי מחקר שנערך לאחרונה באוניברסיטת קווינסלנד האוסטרלית, לפיו שכרן של בלונדיניות גבוה בכ-7% מהשכר הממוצע של נשים שצבע שיערן אינו בלונדיני. לפי ממצאי המחקר שנעשה בקרב 13,000 נשים בריטיות, בלונדינית מרוויחה 2,400 דולר יותר בשנה מאשה בעלת שיער שחור, חום או אפור - עלותה הממוצעת של שנת לימודים אוניברסיטאית. שיער בלונדיני, כך מסתבר, שווה ערך, לשנת לימודים נוספת בכל הנוגע לחישוב השכר.

בר רפאלי בהשקת הקולקציה החדשה של פאשונטה, פריז מרץ 2010. GettyImages
המשכורת תצנח אם היא תצבע לשחור. בר/GettyImages

המחקר חשף גם שבלונדיניות מתחתנות עם בעלים אמידים יותר מהממוצע, המרוויחים כ-6% יותר מגברים שנשותיהן אינן בלונדיניות. הפער ממשיך להתקיים, כך מצוין בממצאים, גם במצב שבו השכלה, גובה ומשקל נלקחים בחשבון. לשום צבע שיער אחר לא נמצא אפקט דומה. ד"ר דיויד ג'ונסטון שהוביל את המחקר, אמר: “בלונדיניות מוצגות לעתים קרובות כמושכות יותר מנשים אחרות, אבל גם פחות אינטליגנטיות. אבל נראה שאסוציאציית בלונד ויופי היא דומיננטית ביחס לכל תפיסה אחרת הנוגעת לבלונדיניות, כולל זאת הגורסת שבלונדיניות פחות אינטליגנטיות. זה יכול להסביר מדוע בלונד הוא פקטור ניכר בשוק הנישואים".

המחקר לא מציין אם לבלונד טבעי ולבלונד שמקורו במדפי רשתות הפארם אימפקט שונה, אבל בכל מקרה, ניתן לסכם ולומר שאפקט הבלונד חי ובועט וזה גם מדעי.

מירי בוהדנה לנעלי TOGO. דייב שחר
בעלים לנשים בלונדיניות מרוויחים יותר. בוהדנה/דייב שחר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully