וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאללה, יעלה

שירה פור

15.4.2010 / 15:53

ציידת הווינטג' יעלה אייזנבך לקחה את המצפן למקום בו נמצאים הבגדים שנפלטו מארונן של עשירות רמת אביב - מרכז ויצ"ו

השבוע התמגנט המצפן ליעלה אייזנבך מרמת גן, בת שיעול וחצי לפני 25, עלמה ענוגה ופטיט אמיתית. יעלה מסיימת אוטוטו לימודי היסטוריה ותולדות האמנות באוניברסיטת ת"א, בוגרת לימודי סטיילינג בשנקר, ממלצרת בראש פינה (הבר, לא החור) ובלי למצמץ (וגם בלי לקרוץ, סתם כי היא לא יודעת) יוצרת עבודות אמנות שמשלבות את זיקתה לאופנה. אחת העבודות שלה, מתוך הסדרה "כבר לא קדושה", תוצג בקרוב בתערוכה בלופט של קסטיאל, שכל הכנסותיה קודש לעמותת "החצר הנשית" ביפו. חוץ מזה, היא גם ציידת וינטג' מעולה וכל הזמן רעבה. גם המצפן, אז הוא נשנש לה את כל הקשיו.

חצאית: 20 שקלים, חגורה: חינם, תיבת עור: 30 שקלים. דנה מאירזון
יעלה אייזנבך - עלמה ענוגה ופטיט אמיתית. חצאית: 20 שקלים; חגורה: חינם; תיבת עור: 30 שקלים/דנה מאירזון

יאללה, יעלה. העלמה ניווטה אותנו לחנות ויצ"ו האהובה עליה, שממוקמת ברמת אביב, מרחק סיגריה מהאוניברסיטה. לדבריה, מדובר בחנות המצטיינת של ויצ"ו, שכידוע, תורמת אף היא את כל הכנסותיה למען נשים. הסניף הזה, ממוקם במרכז המסחרי הישן ברחוב ברודצקי, למרגלות גרם מדרגות המוביל לגן השעשועים, ובנוי כולו חדרים-חדרים. לא מדובר באחת מהחנויות המסודרות של ויצ"ו, זו ניחנה באווירה מחסנית שדורשת הצטיידות בסבלנות, ואולי גם משאף, ליתר ביטחון.

תיק ג'ינס של ג'ורדאש. 20 שקלים. דנה מאירזון
תיק ג'ינס של ג'ורדאש: 20 שקלים/דנה מאירזון

את פנינו קיבלה ערימת שקיות גדושות בבגדים שנרדמו לאנשים בארונות ונבעטו החוצה מהווילות הסמוכות בפרעות הניקיון של פסח האחרון, כמו גם עגלות סופר עמוסות חפצים משומשים מכל סוג – מבלנדר ועד מסרק – וכמובן, המתנדבות נעימות הסבר, ובראשן רותי. תמהיל הלקוחות מורכב בעיקר מעלמות צעירות ופוחזות, עובדות זרות וקשישיהן ותינוק שהביך את אימו בשאגות "ציצי, ציצי" קורעות לב (וחולצות שד).

שמלת תחרה. 90 שקלים. דנה מאירזון
שמלת תחרה: 90 שקלים/דנה מאירזון
שמלת תחרה. 90 שקלים. דנה מאירזון
שמלת תחרה. 90 שקלים/דנה מאירזון

המצפן מילא עגלת קניות בממצאים כטוב לבו עליו, ופנה להלביש את יעלה בשלוש מערכות לבוש: האחת הורכבה מחצאית אדומה עם הדפס צועני וחגורת גומי עבה, שעולה 20 שקלים בלבד ונלבשה כשמלת סטפלס יחד עם חגורת בד, עליה לא ביקשו מאיתנו פרוטה. מצאנו ליעלה גם בגד ים משובץ שעלה רק 20 שקלים (יש עוד המון!) ויכול לתפקד גם כבגד גוף בשידוך עם מכנסוני ג'ינס; סקטים חדשים לגמרי במידה 36 שנמכרים כאן במחיר מצחיק של 50 שקלים ולחובבי אייטיז כבדים – גם תיק ג'ינס של ג'ורדש ב-20 שקלים.

סקטים. 50 שקלים. דנה מאירזון
סקטים: 50 שקלים/דנה מאירזון

שמלה נוספת שלא יכולנו להוריד ממנה את העיניים, מבד תחרה בצבע אוף-ווייט, עולה בחנות 90 שקלים. צירפנו אליה תיק ערב קלוע בצבע זהב, עליו מבקשים פה 40 שקלים בלבד, וסיכת דש מוזהבת ב-20 שקלים. המצפן הולך לקנות קשיו.

בגד ים. 20 שקלים. דנה מאירזון
בגד ים: 20 שקלים/דנה מאירזון

מה, כמה, איפה

חצאית אדומה – 20 שקלים
בגד ים משובץ – 20 שקלים
סקטים – 50 שקלים
תיק ג'ינס – 20 שקלים
שמלת תחרה – 90 שקלים
תיק ערב קלוע – 40 שקלים
סיכת דש – 20 שקלים

ויצ"ו. ברודצקי 19, רמת אביב, תל אביב. 03-6410165

תיק קלוע. 40 שקלים. דנה מאירזון
תיק קלוע: 40 שקלים/דנה מאירזון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully