וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקנדל ירוק ושמן

לירוי שופן

18.4.2010 / 13:37

מגזין VMAN חוגג את יציאת הסרט "שרק 4" בהפקת אופנה מינית שגרמה למפיקי הסרט להתחרט על המחווה. כל זה בגלל דונקי המתחכך בדוגמנית בלנז'רי?

סרט האנימציה "שרק 4" אמנם עדיין לא עלה על המסכים, אבל סקנדל ראשון בהקשרו כבר נרשם השבוע, ובאופן לא צפוי עולם האופנה מעורב בו. העניין נוגע להפקת אופנה, שיש שכינו אותה ביזארית, שתתפרסם ב-20 לחודש בגיליון הקיץ של מגזין הגברים VMAN. ההפקה, הקרויה Shrek of a guy וצולמה על ידי אלן וון אונוורת', משלבת בין דוגמנים בשר ודם לבין דמויות מתוך הסרט, בסיטואציות קומיות וסמי-ארוטיות: צמד דוגמנים חשופי טורסו הנלחמים על הנסיכה פיונה; דוגמן המאכיל ענבים, באפיל הדוניסטי-רומאי, את החתול במגפיים; או את דונקי במבט ממזרי נשען על דוגמנית בלנז'רי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אך יש שההומור חלף מעל ראשיהם. כמו למשל מפיקי הסרט, אולפני דרימוורקס, שכנראה חלמו על הנסיכה והאפון ומצאו עצמם דווקא עם ג'סיקה רביט. כפי שפרסם אתר האינטרנט של חדשות FOX, בכירים באולפנים ציינו שהם מתחרטים על ההיתר שנתנו לשימוש בדמויות המצויירות, ושהתוצר הסופי לא תאם את התחזיות שלהם. אמנם הסיבה לא נמסרה באופן רשמי, אבל גופי תקשורת אמריקאיים, כמו גם בלוג האופנה הפופולרי של הניו יורק מגזין, שיערו כי הסגנון המיני לכאורה והעור החשוף בצילומים הם מקור הבעיה, סותרים את ההילה 'המשפחתית' של הסרט. הרחיק לכת מבקר הקולנוע של הניו יורק פוסט שציין כי הוא "לא חושב שוולט דיסני היה מאשר ששלגיה וסינדרלה ישתתפו בצילומי מגזין שיגרמו להן להראות כעומדות לקחת חלק בשלישיה".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

האמנם? מבקרי אופנה טוענים שמדובר בהתרגשות חסרת פשר, ואף נשמעה טענה כי דרימוורקס יצרה רחש תקשורתי מוגזם מכל הסיפור על מנת לזכות בפרסום ויחסי ציבור. אמירה הגיונית לאור שלושת הסרטים הקודמים בסדרה, שלא הצטיינו בטעמם המעודן. אפשר שפשעם היחיד של הצילומים הוא, שהם טשטשו את הגבולות בין הפנטזיה למציאות, בדיוק באותו האופן שאופנה עושה זאת כל הזמן. את זה, האולפנים לא יכלו לסבול. סטפן גאן, עורך המגזין VMAN, אמר בתגובה לאתר Fashionista.com: "אני מוצא את הסיפור מצחיק, וזה נעשה מתוך הומור משובח. כעורך מגזין הגברים המתקדם באמריקה אתה צריך כל הזמן לחשוב על סלברטיז והדוגמנים הכי מסוגננים .. החלום שלי היה לראות את הסלבריטי הקליבר הזה [שרק] מככב בהפקת אופנה". לפחות החלק הזה התגשם עבור מישהו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully