וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חולצה מכופתרת אחת ופעמיים באך

שירה פור

22.4.2010 / 14:55

חבורת המצפן האופנתי צירפה לשורותיה את הכנרת המהממת הילה שרביט, הלבישה אותה בבגדי וינטג' מנחלת בנימין וחזרה לאסוף את הכסף מהכובע

השבוע הלך המצפן שבי אחרי הילה שרביט, בת 23 מתל אביב, בחורה מרגשת עם קול סקסי שפשוט משווע לתוכנית רדיו. חוץ ממיתרי קול משובחים, היא גם פורטת עלי כינור, ומנהלת יחסי אהבה-קנאה עם אחד ספציפי, קטן וחתיך, בן 150 שנה. המצפן התרשם מהיותה גוזרת גרביונים סדרתית, מהקעקועים הקוליים ומתספורת הפריסטייל שגזמה עצמאית. יצאנו איתה לנחלת בנימין כדי לייבב עם הכינור אל מול העוברים והשווים. אתם חייבים לראות את מנעד הפרצופים שהכלי הזה מחלץ ממנה.

הילה שרביט מתארחת במצפן האופנתי. דנה מאירזון
הילה שרביט וחתיך בן 150 מתארחים אצל המצפן/דנה מאירזון

שלוש חנויות בגדי יד שנייה ממוקמות בנחלה. אחת מהן, חלוימ'ס, אוחזת בשם של מחלה ובוותק מרשים במתחם, השנייה – מלכת הכיתה, התמקמה בתחילת הנחלה בימי ראשית הקיץ האחרון. השלישית – והמוצלחת יותר - בלה וינטג', העתיקה את מקומה לפני שנה כמעט מלוקיישן נידח בפאתי הנחלה, וננעצה כעת בלב רחוב רמב"ם, ממש ממול הבר הפופולרי הפרוזדור. בעלת החנות, ריקי דנון, קיבלה אותנו בקריאות "הרסתם לי את היום" לבביות, וסיפרה שהתכוונה ללכת הביתה לכתוב את הספר שלה. על הזרוע יש לה תחבושת אלסטית הדוקה. מרוב כתיבה, כמובן. יש לה הרבה מה להגיד, לאישה האינטנסיבית הזו.

הקעקועים היפים של הילה שרביט. דנה מאירזון
הקעקועים המגניבים/דנה מאירזון
חולצה ומכנסי קטיפה. דנה מאירזון
מכנסי קטיפה בצבע בורדו: 100 שקלים; חולצה שחורה מבריקה: 100 שקלים/דנה מאירזון

דנון מחזיקה בחנות בעיקר שמלות וחולצות נשים וקולב שלם המוקדש לחולצות גברים נאות ביותר. חוץ מזה, יש לה גם אוסף כפפות וינטג' רקומות חרוזים משנות השישים (100 שקלים לזוג) ושלל תכשיטי באקליט מקסימים (120 שקלים לעגילים, בממוצע). סשן חיטוטים העלה לא מעט מציאות: אוברול משובץ ב-100 שקלים בלבד, שנלבש עם חולצת כפתורים בטקסטורת פסים (60), וייראה נהדר גם עם טי שירט מודפסת או אפילו גופיית סבא פשוטה. איתרנו גם מכנסוני קטיפה פריזאיים בגזרה גבוהה, שמגיעים בצבע בורדו או שחור ועולים כאן 100 שקלים בלבד.

נעליים. דנה מאירזון
נעלי עור: 80 שקלים/דנה מאירזון

לגרסה הבורדואית, שידכנו חולצה שחורה מבריקה עם כיסים קדמיים עטורי כפתורי זהב (100 שקלים). גם חולצה חומה עם דוגמת שחפים בחזה דיברה אל לבנו ואל ארנקנו (65 שקלים. אגב, היא אמרה "קחי אותי מפה, באמאשלך"), וזוג משקפי שמש נושנים שעולים כאן 100 שקלים. את כל הטוב הזה לבשה הילה עם נעלי מוקסין חומות ויפות במידה 40, שפשוט מתאימות להכל ועולות כאן רק 80 שקלים.

המצפן הולך לאסוף את השקלים מהכובע.

אוברול, חולצה ונעליים. דנה מאירזון
אוברול משובץ: 100 שקלים; חולצה מכופתרת: 60 שקלים/דנה מאירזון

מה, כמה, איפה

אוברול משובץ: 100 שקלים
חולצה מכופתרת: 60 שקלים

חולצה שחורה מבריקה: 100 שקלים
מכנסי קטיפה בצבע בורדו: 100 שקלים

חולצת טריקו חומה: 65 שקלים
משקפי שמש: 100 שקלים

נעלי עור חומות: 80 שקלים

בלה וינטג', רמב"ם 7, תל אביב. 077-4002739

חולצה ומשקפיים. דנה מאירזון
משקפי שמש: 100 שקלים/דנה מאירזון
הילה שרביט מתארחת במצפן האופנתי. דנה מאירזון
חולצת טריקו חומה: 65 שקלים/דנה מאירזון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully