וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חנות יד שנייה חדשה של שמלות כלה

ליה פן

3.5.2010 / 18:25

מעצבים ישראלים יציעו שמלות כלה במחירים מוזלים בחנות חדשה בדיזנגוף. אבל הם ממש לא רוצים שתדעו מזה

כלות לעתיד וכלות בעבר ודאי יודעות שמחירי השמלות לאותו ערב חד פעמי (יש לקוות) יכולים להרקיע שחקים, ולהגיע בקלות לסכומים של עשרות אלפי שקלים. נדמה שבכל חנות בדיזנגוף שמכבדת את עצמה יש קולב של שמלות ערב "רגילות" וקולב של שמלות ערב לבנות – ואותה שמלה בדיוק רק בצבע לבן עולה בדרך כלל פי שלושה.

לטובתכן - עלמות במצוקה, נפתח בימים אלו אאוטלט ראשון לשמלות כלה באותו ציר תנועה של אותן בחורות עם לבן בעיניים – דיזנגוף. האאוטלט החדש יציע שמלות כלה של מעצבים ישראלים במחירי קניה (ולא השכרה) של 1,600-3,900 שקלים. ודאי תהיתם באילו מעצבים מדובר – ובכן, שאלה טובה. בעלי המקום, אשת העסקים ורד בירון-שרביט ומעצבת שמלות הכלה נירית לבב, מסרבות לחשוף את שמם. הסיבה – אותם מעצבים "מובילים" חוששים כי במידה ויפרסמו שהם מוכרים את השמלות באאוטלט במחירים מוזלים – לקוחות עם טבעת אירוסין על האצבע וצ'ק שמן ביד יפסיקו להגיע לחנויות שלהם.

מה שכן נוכל לספר לכן, הוא שבחנות יוצעו למעלה מ-500 שמלות כלה יד שנייה של אותם מעצבים אנונימיים, במגוון רחב של דגמים, גזרות וסגנונות שונים: נסיכתי, וינטג'י, הוליווד גלאם, סטרפלס, גזרת בת הים ועוד. בנוסף, יוצעו למכירה אקססוריז שונים להשלמת המראה, כגון: כתרים, צעיפים, הינומות, תכשיטים ונעליים.

טווח מחירי שמלות למכירה: 1,600-3,900 שקלים.

דיזנגוף 203, תל אביב

  • עוד באותו נושא:
  • שמלות כלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully