וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מול הלול

שירה פור

25.5.2010 / 13:22

הפריט הכי זול בחנות הווינטג' שבגבעת חיים איחוד הוא תיק ב-2 שקלים - המצפן האופנתי הלך שבי אחרי קיבוצניקית אדמונית וגילה שזה השתלם לו

השבוע התלבש המצפן על דנית גוטפריד, בת 26 מתל אביב, הידועה בכינוייה "דנית הקטלנית", "דנית האדמונית" וגם "היי דנית, מנצ'מע?". דנית, בת למשפחת קרניבורים לטינית וחמימת מזג, מגיעה מקיבוץ חצרים בערבות הנגב ("חמש דקות מבאר שבע" והבייבי של יעקב טרנר, בשביל רוב עם ישראל) ובשנים האחרונות מתגוררת בכרך הלח, עושה שמות בבחורי העיר ומולחמת ביומיום למקלדת בבית וואלה!, ממנה היא מפיצה טקסטים רעילים וסטטוסים קורעים מצחוק ונוגעים ללב כאחד. יש שיאמרו שמדובר בנפוטיזם. המצפן ישלוף פנקס עם רשימת תחביבים פוטנציאליים שכדאי להם לאמץ. שזירת צמידים מעלי שלכת, למשל.

המצפן האופנתי. דנה מאירזון
המצפן האופנתי/דנה מאירזון

בהשראת הקיבוצניקית המודחקת שחבקנו, יצאנו השכם בבוקר שבת לבדוק את תנועת הווינטג' הקיבוצית ופנינו אל עבר קיבוץ גבעת חיים איחוד שבעמק חפר, סמוך לחדרה (נא לא להתבלבל עם גבעת חיים מאוחד. לא מדובר בשגיאת כתיב בשילוט. בדקנו את הנושא מקרוב מדי). המצפן תלש עצמו מהמלונה שלו ונחת בחנות הבגדים של הקיבוץ, שזכתה לשם נטול השיק "מול הלול". את פנינו הלומות השינה קיבלה ענת, בעלת החנות טרוטת עיניים אף היא, שהסבירה שהיא צריכה עוד תריסר כוסות קפה בערך כדי להתניע את הבוקר, ושילחה אותנו לשיטוט חופשי.

המצפן האופנתי. דנה מאירזון
המצפן האופנתי/דנה מאירזון

אחר כך, כשהתעוררה ונתנה גז, סיפרה שהחנות קיימת כבר 8 שנים ושלפני כן החזיקה חנות יד שנייה דומה בניו יורק, וכיבדה אותנו בעוגת פרג שהביאה חברת קיבוץ, אחת מיני רבות שקפצו לבקר בחנות באותו היום ולשאול מנצ'מע. מאוד פמיליארי פה, בקיצור.

המצפן האופנתי. דנה מאירזון
המצפן האופנתי/דנה מאירזון

החנות רחבת ידיים ומתפרשת על שני חדרים גדולים, עמוסים בפריטים שמסודרים בקפידה, ועל חצר נעימה וזרועת פינות ישיבה פסטורליות. ממול, ממוקמת חנות כלי בית משומשים, שגם אותה לא כדאי לפספס. הלבשנו את האדמונית בשמלת פסים מכופתרת בשחור-לבן, עליה מבקשים כאן 80 שקלים בלבד (בערך מחצית מהתעריף התל אביבי), אליה צירפנו חגורת מותניים עבה עשויה גומי ועור בצבע בורדו, שעלתה 20 שקלים בלבד, ותיק פלסטיק פרחוני מהחנות הסמוכה, עם תג מחיר מבדר – רק 2 שקלים.

המצפן האופנתי. דנה מאירזון
המצפן האופנתי/דנה מאירזון

שמנו עינינו גם על תיק ערב יפהפה מצופה רקמה צבעונית ועטור שרשרת כסופה, שיהיה שלכם תמורת 80 שקלים, ועל חגורת עור חומה עם הדפס נחש, שעולה אף היא 20. עוד הסבו לנו עונג: חולצה מכופתרת קצרה של המעצבת נעמה בצלאל, חדשה לגמרי, ב-35 שקלים, ונעלי זמש אפורות במידה 37, ב-58 שקלים בלבד. יאללה, דנית. בחזרה לפלורסנט.

המצפן האופנתי. דנה מאירזון
המצפן האופנתי/דנה מאירזון

מה, כמה, איפה

שמלת פסים: 80 שקלים
חגורת מותנים עבה: 20 שקלים
תיק פלסטיק פרחוני: 2 שקלים
תיק ערב מצופה רקמה: 80 שקלים
חגורת עור חומה: 20 שקלים
חולצה מכופתרת של נעמה בצלאל: 35 שקלים
נעלי זמש אפורות במידה 37: 58 שקלים

מול הלול. קיבוץ גבעת חיים איחוד. 04-6369842

המצפן האופנתי. דנה מאירזון
המצפן האופנתי/דנה מאירזון

ובהזדמנות זו, המצפן מאוד עסוק לאחרונה בשיזוף נמרץ תחת הפלורסנט במשרד, לכן החליט סוף סוף לפתוח תיבת מייל. רוצים שנתלבש עליכם? שלחו לנו מייל עם תמונה וכמה מילים על עצמכם, ואולי תזכו בבוקר של שושנים איתנו ותהילת עולם ללא תאריך תפוגה.

  • עוד באותו נושא:
  • וינטג'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully