וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ללקק את האצבעות

דנה מאירזון

30.5.2010 / 8:41

הפרדנו את הידיים מהמקלדת ויצאנו למרוח לק ב-6 מקומות בעיר שלא הכרתם - ניסינו את הצבע שריטה הכי אוהבת והתאהבנו בכחול-עמוק

מריחת לק היא עניין שגרתי ואף פשוט לאלו מאיתנו שהתברכו ביידים יציבות. אז למה אפשר למצוא כל כך הרבה סלוני יופי בעיר? ברור, כי אנחנו אוהבים להתפנק, אוהבים לפנק את עצמנו והכי אוהבים שמפנקים אותנו. זהו השירות הבסיסי ביותר שמציעים סלוני היופי, שיודעים שהרבה ממה שעושים אצלם, אפשר לעשות גם לבד, ולכן מעבר לטכניקה מיומנת הם מציעים אווירה במגוון פרשנויות:

לק בצבעי ניאון. דנה מאירזון
לק בצבעי ניאון/דנה מאירזון

השעה השמחה בכניסה לדיזנגוף סנטר

למרגלות אחת הכניסות היותר חשוכות של הדיזנגוף סנטר, מכיוון רחוב קינג ג'ורג', יושב לו ה'האפי אואר' HAPPY HOUR. למרבה ההפתעה הבעלים הוא גבר בשם עוזי ביאז, חדש בעסקי הציפורניים, שפתח את המקום לפני כחודשיים אחרי תקופת מחקר ארוכה, בה אסף לצידו צוות יעיל ומקצועי ושורה ארוכה של כורסאות מסז'. החלל המתהדר בלובן בוהק, מבקש לייבא את אווירת סלוני היופי הניו יורקים ללב תל אביב, גדול, מואר, סטרילי וזריז.

בין חלון הראווה הענק הפונה אל הרחוב לכורסאות הפדיקור, חוצץ דלפק לקים עמוס כל טוב. לנה, מנהלת המקום, מספרת שהכול מצוי בפרטים הקטנים. אלו הם התרגול, ההתמדה והתשוקה של המניקוריסטית למקצוע, שיגרמו לגפייך לזהור.

כשאני מבקשת מלנה לבחור את הלק הנכון עבורי, היא שולפת למעני גוון אדום כתמתם של מותג הלקים האמריקאי 'אסי' ESSIE . כידוע, האופנה משתנה, אבל אדום, תמיד עולה. לגוון הנבחר קוראים 'אי נאף איז אי נאף' E NUFF IS E NUFF, ולטענתה הוא מחמיא ל"סקין טון" שלי, ומקנה לו גוון שזוף. אני משערת שהיא רצתה ללכת על בטוח, ועם צבע כזה, באמת אי אפשר לפספס. כל מניקוריסטית שתשאלי תספר לך שאדום תמיד היה ולעולם לא יצא מהאופנה, הגוון הכתמתם מוסיף לו טוויסט, שבשנה האחרונה תפס חזק, ולא ממהר להיעלם.

טווח המחירים נע בין 30 שקלים למריחת לק ועד ל-145 שקלים למניקור ספא. במקום מוצעים טיפולים קוסמטיים נוספים, כמו טיפולי פנים והסרת שיער. HAPPY HOUR. קינג ג'ורג' 75, תל אביב.

פדיקור ב-Happy hour. דנה מאירזון
הוסיפו טוויסט לאדום הקלאסי. פדיקור ב-HAPPY HOUR/דנה מאירזון
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
HAPPY HOUR/מערכת וואלה!, צילום מסך

יד מטופחת מחזיקה בחופן סוכריות

נפרדים מלנה וממשיכים עם ציפורן אחת צבועה, במעלה רחוב דיזנגוף. שם, למרגלות הבימה, מתחבא לו בשקט 'סלון עדי', שעבר לשם לפני כחודשיים משדרות בן ציון הסמוכות. אם ב-HAPPY HOUR התבטאה האווירה הביתית בקירות בצבעים מתחלפים, כאן ניכרת התחושה החמימה בעיקר בגודל החלל הקטן והאינטימי, שאותו ממלאת כורסת עיסוי אחת גדולה וצנצנת ענקית של סוכריות גומי, שמחולקות ללקוחות ביד מטופחת ונדיבה.

גם פה מבחר הלקים מרשים ומספק, ועם יד אחת בצנצנת הסוכריות אני מפקידה את ידי השנייה בידיה של עדי, הבעלים, קוסמטיקאית מוסמכת ולבבית ואחת משתי העובדות היחידות במקום, המתבקשת להתפרע ולבחור עבורי את הגוון החביב עליה. הפלא ופלא, אדום-כתמתם ממשיך להוביל. מחקר קצר מוביל אותי לגלות שאופנות אכן משתנות, אבל מה שעשה טוב לנשות ממלכת סין לפני 5,000 שנה, שם הומצא הלק, ימשיך לעשות טוב גם לנו. הלק הראשון היה עשוי מתערובת של גומי ערבי, דונג וג'לטין, ולקח לו לילה שלם להתייבש. היום אנחנו ממתינות אולי עשר דקות, אבל הגוון, אותו גוון.

סלון עדי הוא מקום קטן, ונראה שהכי נחמד יהיה להגיע לכאן לבד, או עם חברה בעלת סבלנות ואהבה גדולה לממתקים. טווח המחירים נע בין 20 שקלים למריחת לק ל-70 שקלים למניקור שלם. עדי מיסלתי, דיזנגוף 26, תל אביב.

לק E NUFF IS E NUFF של ESSI. דנה מאירזון
גוון E NUFF IS E NUFF של ESSI/דנה מאירזון
לק אצל עדי. דנה מאירזון
הסוכריות של עדי/דנה מאירזון

ב'פרנץ'', מלצ'ט פינת בעלי מלאכה, האווירה הביתית מקבלת תפנית צרפתית-נובורישית. קהל היעד מגיע בעיקר מפרברי שינקין, עם הרבה אמהות שמתרווחות על כורסאות הפדיקור, אחרי שהפקידו את ילדיהן בגן. יחד איתן פוקדות את המקום גם נערות מהשכונה, שלדברי ליסה אוהבות בעיקר את קולקציית צבעי הניאון של ESSI, שהושקה לפני כשנתיים, יחד עם חזרתן הפתאומית של שנות ה-90 לקדמת הבמה.

חוץ מזה אוהבים בפרנץ' לשחק ברוקחות ומציעים שלל מתכונים המורכבים מערבוב של שני לקים. ליסה בוחרת עבורי לק בצבע פנינה ולק בצבע ורוד בהיר, שהשילוב ביניהם יוצר גוון בהיר מאוד, עד כמעט בלתי מורגש. שילוב מנצח לאנשים כמוני, שאוהבים להשקיע, אבל בלי שישימו לב.

למרות האווירה הנשית שולטת פה, מהקירות ועד המניקוריסטיות החייכניות והמוזיקה הנעימה שמתנגנת ברקע, ליסה מבהירה שגם גברים בהחלט מוזמנים ומצהירה שבשנים האחרונות הגבר העירוני שינה את הרגלי הטיפוח שלו. הוא עדיין לא צובע את הציפורניים בכחול עמוק, אבל מניקור ופדיקור הם לחלוטין עניין שבשגרה.

הטיפול מסתיים במרפסת המשקיפה אל הרחוב, בה אפשר לשתות קפה ולהמתין שהציפורניים יתיבשו. מניקור עולה 70 שקלים ובמקביל מוצעים מבצעים מיוחדים. פרנץ', רחוב מלצ'ט 25 א', תל אביב. טל' 03-5255045.

פרנץ' מניקור. דנה מאירזון
פרנץ' במלצ'ט/דנה מאירזון
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שילוב מנצח לאנשים שאוהבים להשקיע, אבל בלי שישימו לב. לקים בפרנץ'/מערכת וואלה!, צילום מסך

הרחק בצפון העיר, במרכז המסחרי של אזורי חן, בחדרון קטן מאחורי מספרה די גדולה, יושבת אהובה. היא כאן כבר שנתיים וחצי, אחרי שעברה 14 שנה בשכונת ל'. היא עובדת לבד ומהווה דוגמה לסלון יופי אותנטי. כאן אמנם לא תקבלי מסז', אבל בזמן שאת נפרדת מהעור המת, אולי תזכי לרכוש חברת אמת. היא מספרת שבחורות נכנסות לכאן לבד ויוצאות בזוגות לשתות קפה.

יום שישי בבוקר והחדרון מתמלא לאט לאט בנשים הממתינות בסבלנות לתורן. האווירה בניצוחה של אהובה, קלילה וזורמת. פה אפשר להעביר חצי יום בלי לשים לב, והיום שיחת היום היא ריטה, הלקוחה הקבועה והנערצת שתצלומיה מעטרים את קירותיו של חדרון המראות המנצנץ. כאן אוהבים צבעים אחרים, צהוב, כחול, ירוק כמו עלה. אהובה, שלא נותנת למונופול של חברה אחת לשלוט במגוון הלקים שלה, מציגה לי את קולקציית שרק של חברת הלקים O.P.I (המתחרה הגדולה ב-ESSIE), במחווה למפלצת הירוקה והנהדרת.

אבל למרות כל זאת, כשנכנסת יעלי, אחת מהלקוחות הקבועות והוותיקות, ישר אחרי החלמת השיער שעברה במספרה, כדי לתקן את בניית ציפורניה הארוכות מאוד, הגוון הנבחר עבורה הוא אדום דרמטי במיוחד. כאן ממש מרגישים את ההבדל בין מקומות מבוססי טרנד למקומות מבוססי ידע ,כישרון ותשוקה למקצוע. אהובה תמיד זמינה, זוכרת את כל לקוחותיה וצוחקת על הטעם שלהם. כשאני מבקשת לראות את הצבע האהוב על ריטה, אני מקבלת אדום-כתמתם כמובן.

מניקור עולה 70 שקלים, ומוצעים כאן כל טיפולי הקוסמטיקה. אהובה קורח, במרכז המסחרי של איזורי חן, בתוך המספרה של אופק אהרוני. כדאי לקבוע תור מראש בטלפון 052-2533296, (אחרת ההמתנה תהיה ארוכה. מאוד.)

מניקור אהובה קורח, במרכז המסחרי של אזורי חן לאק לק. דנה מאירזון
מניקור אצל אהובה/דנה מאירזון

עוד מקום היושב בפאתי העיר, הוא "סטייליש" ברמת החייל. המקום בן חודש, עתיד להיות חלק מרשת סניפים עתידית במקומות שונים בארץ (בקרוב, מבטיחים היזמים, הפתיחה בקניון פתח תקווה). שוש המניקוריסטית צובעת את ציפורני בירוק אזמרגד, כשפנינה טצת, בעלת המקום, מספרת לי התכנית להשלים במקום חדר VIP, עם ארבע כורסאות שיתאים למסיבות רווקות או כל ארוע נבחר אחר.

לצד טיפולי מניקור ופדיקור מוצע אמבט פרפין לידיים, המצפה אותן בשעווה חמה ומוזיקה בבחירה אישית הבוקעת מתוך כורסאות המסז' הממוקמות בכניסה למקום. הלקים הם של ESSIE וO.P.I, וגם קצת של חברה אזוטרית בשם לה פרנצ'.

החל מ-35 שקלים למניקור אקספרס ועד 130 שקלים למניקור ספא.במקום מוצעים טיפולי יופי נוספים כמו שיזוף בהתזה, איפור קבוע וגם פן. "סטייליש". רחוב הברזל 33, רמת החייל. 03-5352969.

מניקור אצל גלי. דנה מאירזון
סוגרים יום אצל גלי בדיזנגוף/דנה מאירזון

קטן אבל שווה

אני מסיימת את היום אצל גלי בלכמן, שיושבת במספרה של מישל ברחוב דיזנגוף. היא כאן 9 חודשים ואין לה חדר משלה, אלא רק פינה קטנה, אבל המוזיקה טובה ולא מתייחסים אל ציפורניים כקדושות. גלי מעניקה את הטיפול בהנאה וללא פאתוס והיא אוהבת צבעים עזים (כחולים במיוחד הולכים חזק אצלה). כשהיא מדגימה לי מניקור מא' ועד ת', אני חושבת לעצמי שאני באמת יכולה לעשות את זה בבית, אבל שם אין לי אלפי אפשרויות, שמתוכן אוכל לבחור את האדום החביב עליי.

טווח המחירים נע בין 25 שקלים למריחת לק ועד 70 למניקור. יש אפשרות לטיפולים קוסמטיים קטנים נוספים כמו שפם וגבות. גלי בלכמן, מספרת X-DREAM, דיזנגוף 81, תל אביב. טלפון 052-8323579.

הלק שגלי בחרה. דנה מאירזון
כחול כהה של גלי/דנה מאירזון
  • עוד באותו נושא:
  • מניקור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully