וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

את באמת חייבת ללכת?

תמר קרוון

27.5.2010 / 18:00

תמר קרוון מהרהרת על פינטר, קארי בראדשו ואהבה גדולה מהחיים, ומפנטזת על להתלבש באותם בגדים כמו המאהב שלה

כמה הרהורים על פינטר, קארי ברדשאו ואהבה. תמר קרוון, תמר קרוון
חולצות נשים: מקס מארה, גן העיר; מכנסי גברים: מנגו; שרשרת, צמיד ושרשראות כחגורות: קסטרו/תמר קרוון, תמר קרוון

בעידן שבו האהבה הפכה להיות זולה ואף וירטואלית בשל ריבוי דרכי התקשורת הלא מחייבות (צ'טים, אסמסים, מיילים וכדומה) ולמרות גילי המופלג, אני עדיין סאקרית רצינית של אהבה. הרי כבר הייתי אמורה להבין עד כמה אהבה פתלתלה ומפותלת היא ושהתסריטים שיש לי בראש כנראה יישארו לנצח רק בראשי. עם זאת, כשניגשתי לקרא את הביוגרפיה שכתבה אנטוניה פרייזר, אשתו השניה של המחזאי המחונן הרולד פינטר, הבנתי כבר מן העמוד הראשון שאולי ציפיותיי לא מוגזמות. פינטר ופרייזר הכירו בארוחת ערב. כשפרייזר קמה ללכת הוא שאל "את באמת חייבת ללכת?" (זה גם שמו של הספר). בהיותה נשואה 18 שנה ואמא ל-6 ילדים, היא גילגלה בראשה את כל מטלות הבוקר המצפות לה אך הרגישה שלא, היא לא חייבת ללכת, והם שוחחו עד שש בבוקר. לאחר כמה חודשים עזב פינטר את אשתו (גם הוא היה נשוי 18 שנה) ושניהם עברו לחיות יחדיו במשך 33 שנים, עד מותו הטרגי מסרטן ב-2008.

כמה הרהורים על פינטר, קארי ברדשאו ואהבה. תמר קרוון, תמר קרוון
מורטן: חולצת נשים: ג'ראר דארל; מכנסי נשים: TNT; אלינה: חולצה: בוס אורנג' לוונדום נשים, גן העיר; מכנסי גברים: מנגו/תמר קרוון, תמר קרוון

למרות היותם כה שונים, אהבתם הגדולה ניצחה את כל הקשיים והמהמורות. ב-1980, כשפינטר נכנס לדכאון קיומי ממצב העולם הוא כתב לאשתו פתק: "אני אוהב אותך בפראות וזו הנחמה האמיתית שלי". אבל מה שמסמל בעיני אהבה מרגשת, עמוקה ואמיתית היא דווקא תשובתה הפשוטה של פרייזר, בראיון לקראת צאת הספר, לשאלה מה הדבר שהיא הכי אהבה לעשות עם פינטר: "לאכול איתו ארוחת ערב, רק שנינו לבד. תמיד היה לנו מעניין".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
כמה הרהורים על פינטר, קארי ברדשאו ואהבה. תמר קרוון, תמר קרוון
אלינה ומורטן: חולצות גברים: קסטרו; עניבות: ארמני לוונדום גברים, גן העיר; ג'ינסים: ליוויס; פרחים מנייר: לודה/תמר קרוון, תמר קרוון

ובמעבר חד, לאחת הסצנות האהובות עליי מפרק הסיום של סקס בעיר הגדולה: כשקארי מעיזה לבקר את ברישניקוב על כך שהיא עזבה את ניו יורק כדי לחיות איתו בפריז אך לצערה הוא מותיר אותה לבד ומתעסק רק בתערוכה שלו ובעצמו. לאחר שהוא מוריד לה על כך סטירה (גברים, כידוע, לא סובלים ביקורת) הוא מתנצל באומרו שחשב שהיא ידעה מיהו ושהוא לא ישתנה. היא עונה לו בנאום סוחף "ואולי הגיע הזמן שאבהיר לך מי אני. אני מישהי שרוצה אהבה אמיתית, גדולה עד כדי גיחוך, טוטאלית גם אם לא נוחה, כזו שאי אפשר לחיות זה בלי זו".

ובינתיים, שלל פנטזיות איך אפשר להתלבש לפעמים בבגדים של הבחורים והם, באלה שלנו.

צילום וסגנון: תמר קרוון
דוגמנית: אלינה ליבשיץ ליולי ומורטן ברטלסן לאלינור שחר
איפור: אסנת בית-און
שיער: יוסי טייר
ע. הפקה: הגר מרדינגר
תודה מיוחדת לרונית שניידמן

פפראצי - רביעי - 19.5.10

פפראצי - 19.5.10. א.פ.ק, תמר קרוון
פפראצי - 19.5.10/תמר קרוון, א.פ.ק

חולצה: ליוויס של גברים; שורטס: ליוויס (גזורים); נעליים: פפה ג'ינס (לפני שנה); תיק: יד שנייה; משקפיים: טום פורד; גרביונים: שוק בצלאל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully