וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלש בלי קצף

שירלי אכסלרוד

8.6.2010 / 8:51

'קוסמטיקה קלה' מסתערת על מוצרים חדשים, טבעיים ואורגנים. הנסייניות יפות הנפש היו מרוצות לפעמים - מדור באווירת שיבולת שועל

המדור התקשה להתעלם משלל המוצרים הטבעיים, האורגניים, ואלה שהבינו שכדאי להם להיות, שנחתו אצלו לאחרונה. חלקם, כצפוי, בעלי סקס אפיל של סנדלי בירקנשטוק וחלקם גירסאות היברידיות למוצרים מוכרים, שהחליטו ליישר קו אחרי שהבינו שלחלוק כבוד לטבע, עוד לא גרם נזק לאף אחד. נסייניות המדור, יפות המראה ויפות הנפש, התמרקו – ורצו לספר לחבר'ה:

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שמפו RICHESSE ומסכת ABONDANCE DE CACAO השיער יצא פחות מעוך/מערכת וואלה!, צילום מסך

לחפוף עם 'מנה חמה'

מוצרי השיער של L'OREAL PROFESSIONNEL תמיד מעוררים בנסייניות המדור, כמושות ומיובשות כבעלות רעמה סבוכה – ציפיות גבוהות. גם הפרופשיונלים הבינו שאל גור עלה על משהו, והשיקו את série nature, סדרה המיוצרת במפעל ירוק, מבוססת על "100% צבע טבעי, חומרים טבעיים וידידותיים לסביבה, ללא חומרים משמרים ועם ניחוחות מהטבע", ושמיכליה מיוצרים מפלסטיק ממוחזר.

ש', שעושה הכל כדי לרצות את שיערה הנבול, שמחה לקבל את שמפו RICHESSE – מהסדרה המיועדת לבעלות שיער יבש, שמוצריה מעושרים בליקופן שמקורו בעגבנייה. ליקופן זה, מסתבר, בא טוב לא רק על צ'יפס, אלא ידוע כנוגד את פעולת הרדיקלים החופשיים הערמומיים, ובכך שומר על סיב השערה מפני נזקים סביבתיים ומעשיר את השיער בלחות ובברק. בלוריאל ציינו כי השמפו נטול מרעין בישין כמו גופרית, חומרים משמרים וסיליקון, אינו מקציף ולכן מנקה בעדינות ומצפה את השערה במרקם קרמי. אלא שש' התאכזבה מרה: "נתחיל בריח. ניסיתם לחפוף פעם עם 'מנה חמה' אטריות עם עגבניות? שנית, אני מבינה שהשמפו לא אמור להקציף ומסיבות טובות, אבל מבחינתי זה ביג נו נו. נתתי לו כמה וכמה הזדמנויות, אבל לא רק שלא יצאתי בתחושת ניקיון כמובטח, אלא שנהיה לי בלגן שלם על הראש, ותחושה מוזרה - השיער יצא יבש משנכנס".

הצלחה יותר גדולה רשמה המסכה מסדרת ABONDANCE DE CACAO, המועשרת בתמציות קקאו, שנודעות בסגולתן, כך מסתבר, להוסיף נפח לא רק לטוסיקים ומותניים, אלא גם לשיער דק ועדין. י', ששערה דקיק וכמוש, התלהבה: "יאמי. זה נראה כמו ריבת חלב, זה מריח כמו ריבת חלב, והייתי צריכה להחזיק את עצמי בכל חפיפה שלא לדחוף לה אצבע וללקלק. חוץ מהמראה והריח מעוררי התאווה, המסכה עושה עבודה לא רעה. אמנם לא קמתי בבוקר עם שיער מפואר, אבל הוא היה רך, פחות מעוך, ועם יותר נוכחות".

שמפו RICHESSE ב-94 שקלים; מסכת ABONDANCE DE CACAO ב-259 שקלים. להשיג במספרות מובחרות בכל רחבי הארץ

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סתמי במחיר מופרך. שמפו מון פלטין/מערכת וואלה!, צילום מסך

תמשיכו לגהץ

עוד אחד שמתהדר בהיותו נטול מלחים וקצף, אך עשיר ברכיבים טבעיים וידידותיים למשתמש ולסביבה, הוא השמפו מסדרת Natural Silk Therapy של "מון פלטין". המוצר מיועד לשיער שעבר טיפולים כימיים, צבע ובעיקר החלקה, ואין בו זכר לסודיום כלוריד שהוא-הוא האויב של הפן מקלות – ובכלל לא משנה שעד שלא הוציאו לכם אותו מהשמפו, לא ידעתם שהוא היה שם.

מ', שלא יוצאת מהבית עם שיער שהוא פחות ממגוהץ למשעי, נשארה אדישה: "שמפו סתמי במחיר מופרך. אולי קצת יותר עדין מאחרים, אבל לא הרגשתי בהבדל שמצדיק את העלות".

Natural Silk Therapy - Mon Platin Professional ב-90 שקלים. להשיג במספרות מובחרות ברחבי הארץ

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שיק סגפני ירקרק. מוצרים של אורגניקס קוסמטיקס/מערכת וואלה!, צילום מסך

אווירת שיבולת שועל

המוצרים של "אורגניקס קוסמטיקס" הם המתנשאים שבחבורה – תחת פיקוח צמוד על שלבי הייצור, מצויידים בתווי התקן הבינלאומיים המחמירים ביתר, ועם אג'נדה ברורה על מה צריך להכיל מוצר אורגני: מרכיבים טבעיים בלבד, ממקור צמחי שגדל ללא סיוע כימי (כמו דישון הקרקע או חומרי הדברה). מינימום 10% מהרכב המוצר חייב להיות אורגני – כאשר מוצרי אורגניקס קוסמטיקס מכילים אחוז גבוה בהרבה מעל לתקן. ומה לא צריך להיות בו? S.L.S - החומר שאחראי על פעולת ההקצפה, שמן מינרלי, סיליקון, חומרים משמרים, תמציות ריח וצבעי מאכל.

מצויידת במטען האקדמי הזה, קיבלה לידיה ח' חבילת מוצרי קיץ מבית אורגניקס קוסמטיקס: "מכיוון שאני בחורה רדודה, נתחיל במראה החיצוני. האריזות, הממוחזרות כמובן, מזמינות במידה, עם איזה שיק סגפני ירקרק, אך לא בלתי מושך. המרקם של המוצרים שונה ומיוחד, ומעט מוזר בשביל מי שרגיל לקצף ולניחוחות. הסבון לפנים, המבוסס על צמח האלוורה, עשה עבודה נאמנה והסיר ג'יפה של יום ארוך ומיוזע. אבל למרות ההבטחה לא לייבש, העור היה חרב, ורצתי לשים קרם לחות. את הפילינג לגוף אהבתי. הגרגירים עדינים מספיק בשביל לא לשרוט, ואפקטיביים מספיק בשביל להסיר גוויות תאים. גם כאן, בסוף הרחצה, נדרשתי להתמרח בקרם גוף. באופן כללי היתה אווירת שיבולת שועל. צריך להתרגל לזה, אבל אני מתכוונת לאמץ אותם".

אורגניקס קוסמטיקס. אל סבון לפנים - 89 שקלים, פילינג סקראב לגוף - 79 שקלים. להשיג ב"ניצת הדובדבן", טבע קסטל, אורגניק מרקט ופארמה טבע.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מכוער, אבל נותן עבודה. קרם ידיים של "שוורץ קוסמטיקה טבעית"/מערכת וואלה!, צילום מסך

תבלין וטבע

המוצרים של "שוורץ קוסמטיקה טבעית" הם בדיוק מה שאתם חושבים עליו, כשאתם חושבים על מוצרים טבעיים. כלומר: אריזות נחבאות אל הכלים, בצבעי הסוואה, מעוטרות בשלל זרי כוסברה וברוקולי, שזכו לשם הדי לא יאומן בתמימותו - "תבלין וטבע".

הנסיינית העמלנית צ' קיבלה קרם ידיים טיפולי מסדרת התבלין, מועשר בשמן מנטה אורגני, וציינה לטובה את קלילותו: "נספג יופי, אפקטיבי במידה הראויה, כלומר – משאיר את העור רך ונעים, אבל לא מכביד בצורה שמשביתה אותך, למשל, מלפתוח בקבוק של דיאט קולה. הניחוח המרומז של המנטה הוא יוצא דופן, במובן החיובי. נכון שהאריזה נטולת אפיל בצורה קיצונית, ולא הייתי שולפת אותה בגאווה בציבור, אבל זה המקרה הקלאסי של להסתכל בשפופרת ולא בעיצוב שלה".

קרם ידיים טיפולי, "שוורץ קוסמטיקה טבעית" - 33.90 שקלים.
להשיג ברשת עדן טבע מרקט, ניצת הדובדבן, בתי טבע, בתי מרקחת ועוד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לשיער שאינו בררן. שמפו וקונדינישנר הוואי BIO רימון/מערכת וואלה!, צילום מסך

מסעודה משדרות מצטרפת לטוויטר

כניסתו של שמפו הוואי לעסקי האורגניות, משולה להצטרפותה של מסעודה משדרות לטוויטר - כנראה שכולם, אבל באמת כולם, כבר שם, והאנטי-טרנד המתהווה הבא הוא מוצרים המבוססים לחלוטין על כימיקלים משובטים.

השמפו הקלאסי, שמתחרה עם "קרליין 10" על תואר מלך הפלאפל של השמפויים, משיק את סדרת הוואי BIO רימון - המבוססת על תמציות אורגניות של רימונים ורויבוש, וכוללת שמפו וקונדישנר ללא סיליקונים, צבעים מלאכותיים או שמני פראפין.

ד' הלא בררנית, שהתנסתה בהוואי החדש, פסקה ש"השמפו והמרכך עושים את עבודתם נאמנה כמצופה מחמורי עבודה, קרי – השיער יוצא מהחפיפה טוב יותר ממה שנכנס, אבל לא יותר מזה, ובלי חוויית שימוש יוצאת דופן. כמו תמיד כשמדובר בהוואי, המוצר הרב תכליתי יכול לשמש גם כשמפו נחמד, סבון ידיים וסבון כלים, והתמציות האורגניות לא פוגמות ביכולות המופלאות האלה. חבל רק שהריח הפרחי, הקייצי והמשמח המאפיין כל כך את משפחת הוואי, נזנח לטובת ניחוח מלאכותי של רימונים".

שמפו וקונדינישנר הוואי BIO רימון, 18.99 שקלים ל-700 מ"ל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פפפףףףףף אחד ארוך. המהדורה המוגבלת של JUICY TUBES - LANCÔME/מערכת וואלה!, צילום מסך

המהדורה המוגבלת של השבוע

ובפינה שנחנכת היום, "המהדורה המוגבלת של השבוע", הסתננו למדור, שובבים וממזריים, גם ה- JUICY TUBES של לנקום, שחוגגים עשור לקיומם העליז. לכבוד האירוע הושקה – נכון! מהדורה מוגבלת לאספנים של הגלוס המבריק,

בפורמולה "שכולה רכיבים מהטבע", במארז קרטון ידידותי לסביבה, ובעיצוב של Yoyoi Kusama, אמנית יפנית שתרמה לאריזות "מוטיבים צבעוניים בהשראת הטבע" – ובתרגום לעברית: לולא היה נודע לה שמדובר באמנית יפנית מובילה, היתה הנסיינית ג' משוכנעת שאת ה- Crazy Raspberry שקיבלה, מעטר סתם איור חמדמודי של פרפר.

ולענייננו: "בלנקום מבטיחים שהחיבור בין חמאת שיאה ודבש מותיר את השפתיים 'מבריקות בגימור מסנוור למשך למעלה מ-4 שעות'. פפפףףףףף. כמו אחיו הלא מוגבלים, הג'וסי טיובים הוותיקים והאהובים, מדובר בגלוס נחמד, נעים וטעים ומבריק למרחקים, אבל לא ממש מחזיק מעמד על השפתיים. מצד שני, עוד לא הצלחתי למצוא אחד שכן".

JUICY TUBES - LANCÔME ב-100 שקלים.

  • עוד באותו נושא:
  • אורגני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully