וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כפכף אחד לכל אחת

לירוי שופן

17.6.2010 / 10:20

מדור משכורת 13 חשב שהוא יוכל להתעלם מתופעת הכפכפים הפרחיים. אבל בגלל שהוא לא הצליח, הוא מביא אותם באקסטרים. או ליתר דיוק ב-3,000 שקלים

בשלב מסוים היה נדמה כי כפכפי העץ המעוטרים בניטים מעוגלי-ראש, שכה דובר עליהם אחרי שנראו בתצוגת הקיץ האחרונה של שאנל, מעולם לא מימשו את ההבטחות שתלו בהם העונה. קרל לאגרפלד, שבדרך כלל מצליח להכתיב להמונים מה הם צריכים ללבוש, נשאר בודד במערכתו ולא נרשמו עוד מותגי על שהלכו בעקבותיו וייצרו את הזוועה על העקבים, או לקוחות שירכשו אותם. הנעליים המגושמות נותרו מיותמות אפילו מתחת לשרפרפים של זארה. בעלות הטעם הטוב, או לפחות אלו הנחשבות כך, העדיפו מראה מעודן או לכל היותר הדפס מנומר כלשהו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נעל שעירה ומגושמת. פראדה סתיו 2010/מערכת וואלה!, צילום מסך

אבל כמה מרנין לדעת שעולם האופנה אינו צפוי. מה שנראה ככישלון, התברר בסך הכל כפאוזה דרמטית שנועדה לאפשר עיכול של הטרנד. עם השקתן של קולקציות הסתיו החלו הכפכפים לצוץ מעל פני השטח של הבוטיקים הנחשבים. כך לדוגמא הגרסא המבעיתה של פראדה לרעיון. בימים נורמטיביים היה נמנה פראדה כבית האופנה האחרון שישלב כפכפים בקולקציה שלו אך הפעם הוא נכנע לטרנד: נעל פתוחה ושעירה, בהדפס צבאי (קמופלאז') המתכתבת עם תצוגת המסלול הקלידוסקופית, ששילבה הדפסים צפופים על כל דבר, ממעילים ועד כובעים.

במחיר של כמעט 3,000 שקלים זו עתידה להיות הצלחה מסחררת של שיק שיקרי עבור הנשים בעלות הטעם הלא נכון. עובדה, אפילו באתר המכירה מגבילים כל רוכש לשלושה זוגות. לטעם רע מסתבר, אין מחיר, יש רק קורבנות.

מחיר: 2,982 שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ועכשיו מקרוב/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • פראדה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully