וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גליון הסקס של V. בר רפאלי בפנים

לירוי שופן

14.7.2010 / 14:10

גליון "הגוף הסקסי" של מגזין האופנה V הושק השבוע - הוא משאיר מעט מאוד מקום לדמיון ואפילו נותן לקוראים להפשיט דוגמניות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אחד מחמשת השערים של מגזין V/מערכת וואלה!, צילום מסך

מגזין האופנה הפרובוקטיבי V מנסה להתחרות במגזיני פורנו על דוכני העיתונים. אחרי שהקדיש גליון שלם לנשים במשקל ובמימדים בלתי רגילים, והנציח אותן בכל תנוחה ארוטית אפשרית, התפרסם בסוף השבוע שעבר גליון מספר 66, המוקדש רובו ככולו לגוף הסקסי. אך V, כהרגלו, לוקח את הדיון בגוף הנשי לאקסטרים. כמו שאפשר להבין מחמשת השערים של הפרויקט המדובר, לא מדובר בשום גרסא מעודנת לעניין, אלא בסגנון הקרוב יותר לפורנו, שמעליו מרחפת השאלה מתי עירום הוא אופנה ומתי הוא הופך לגירוי פשטני. כך, מי שיתבונן בשערים מקרוב יוכל להבחין כי לוגו המגזין, המכסה בקושי את איבריה המוצנעים של כל אחת מהדוגמניות על השער, ניתן לגירוד, כשמתחתיו מובטחת חגיגה סליזית אמיתית. המטרה ברורה – לתת לקוראים להפשיט את הדוגמניות ולסבך עוד יותר את הסוגייה.

לצד דוגמניות כמו דבון אאוקי, נעמי לנואר, או קריסטל רן, שהצטלמו לשלל הפקות חשופות במיוחד, שמטרתן הייתה החצנת הקימור הנשי, יש גם נציגה מקומית. בר רפאלי, הנכללת ברשימת שמונה הדוגמניות הסקסיות בעולם, צולמה על ידי ארני פרייטג כשלגופה מחרוזת פנינים עבה וחזייה שמפגינה בעיקר עיקולים דרמטיים.

אין זו כמובן הפעם הראשונה ש-V מאמץ גישה כזו ומעלה לדיון ציבורי נורמות חברתיות שהמשחק איתן יכול בקלות להפוך לחומר נפץ. כהרגלו, המגזין האמריקני מנסה לבדוק עד כמה ניתן למתוח את החבל הדק, ועדיין להשאיר אותו בגבולות עולם האופנה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully