וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החיים בתוך בלנדר

שירלי אכסלרוד

27.7.2010 / 8:47

והפעם מדור קוסמטיקה קלה באווירת כל פרי מלמיליאן: מתקלח עם רימון, חופף עם אפרסק, מושח שפתיו בגויאבה, ומתיז צרור תבלינים ירוקים למקומות אסטרטגיים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתאים ליורשי עצר ובני אצולה. שמפו TENDRESSE/מערכת וואלה!, צילום מסך

לאחר ביקור אצל המורטת

מ' היא פדופילית של תכשירים לילדים. חופפת בשמפו ללא דמעות, מתמרחת בשמן תינוקות, וכשאף אחד לא רואה, בשקט-בשקט, היא מורחת קרם נגד תפרחת חיתולים, הידוע גם כ"משחה לטוסיק", אחרי ביקור אצל מורטת השערות האכזרית ("מה את רוצה, זאת עושה קסמים"). מ' שמחה לקבל את השמפו ההיפואלרגני מסדרת TENDRESSE המיועדת לילדים, מועשר באפרסקים ומבוסס על מרכיבים טבעיים שמבטיחים לא לעשות שורף בעיניים: "שמפו של יורשי עצר ובני אצולה. יש לו ריח מקסים של אפרסקים אמיתיים ועדינות עד אין קץ. השאיר את השיער נקי ורך לתפארת, ואת הלב שבור – בגלל המחיר".

שמפו TENDRESSE של לוריאל פרופשיונל. 166 שקלים ל-500 מ"ל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הגיע הזמן שבית המחוקקים יקדיש לעניין ישיבה מיוחדת. בושם ורבנה של לאוקסיטן/מערכת וואלה!, צילום מסך

לאחר שהתאדו החלומות על חופשה בפרובאנס

מזה זמן שהמדור סבור שהבשמים המופלאים של לאוקיסטן צריכים להיות אביזר חובה, שכל אזרח ותושב שהגיע לגיל המזיע יחוייב להשפריץ על עצמו לפני היציאה לחוץ המהביל כמרק אפונה. ובאמת, באמת שהגיע הזמן שבית המחוקקים יקדיש לעניין ישיבה מיוחדת.

בלאוקיסטן מספרים שמהדורת הקיץ של בושם הוורבנה נוצרה "בהשראת זר תבלינים ירוקים שזה הרגע נקטף בשבילי פרובנס", וזה אומר, אם לא יצא לכם לאחרונה להתהלך שם, ארומה לימונית של לואיזה, מנטה ואניס. כמו יתר חבריו הלאוקיסטנים בעלי הניחוחות המעניינים, גם הוורבנה הוא מרענן, חמצמץ, חביב ונעים, בלי להיות אגרסיבי מדי – מושלם לקיץ. כל הטוב הזה בא על חשבון אחיזת שטח קצרת מועד, כלומר – אידוי מהיר יחסית, אבל כשמדובר בצרפתים, אנחנו נוטים להיות סלחניים.

Loccitane - Verbena Summer Secret. מחיר: 251 שקלים ל-100 מ"ל. להשיג בחנויות לאוקסיטן וב-www.loccitane.co.il.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זמרה תוך כדי היספגות בעור. סדרת Fig-Coco של SABON/מערכת וואלה!, צילום מסך

לאחר שנותרת עם המוזלי ביד

בימי טרופים אלה, בהם כל קרם שמכבד את עצמו חייב להכיל רכיבים בשילובים מוזרים שבדרך כלל מוצאים רק במוזלי, היה קשה להאמין שסדרת התאנה-קוקוס של רשת "סבון של פעם", תצליח להבריק. אבל הסדרה (ב"סבון של פעם", שעם הפיכתם לבינלאומיים הפכו ל-SABON, קוראים לה בכלל Fig-Coco, למרות שזה נשמע ביידיש) התגלתה כלא פחות ממעולה. הסורבה הוכתר כמושלם לימי הקיץ החמים, לא כבד מדי, נספג בעור בעליצות, ומשאיר אותו עם מגע חלק וניחוח מיוחד, וסבון החלב העשיר בלחות עשה גם הוא עבודה טובה, וחסך לנסיינית העצלה את הצורך להתמרח אחריו בקרם.

בהזדמנות חגיגית זאת, המדור ממליץ בלב שלם על מארזי המתנה המקסימים של SABON שיעשו את העבודה בכל חג ומועד, כולל ט"ו באב, ימי הולדת מ-7 ועד 70, כמתנות סוף שנה לגננת או למטרות חנופה כללית. האריזות שודרגו והן עכשיו יפות כפליים, כאב הראש שבלחפש מתנה נחסך, ואתם רק תצטרכו לבחור בין פטשולי-וניל לבין פטשולי-לוונדר.

סורבה Fig Coco . מחיר: 86 שקלים; סבון פילינג: 58 שקלים; סבון חלב: 65 שקלים. להשיג ברשת SABON ברחבי הארץ. מבצע עד סוף יולי: קונים ב-200 שקלים ומשלמים 150 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לשבת עם המקובלים בספסל האחורי של האוטובוס. גלוס POP GLOSS CRYSTAL SUN של ז'יבנשי/מערכת וואלה!, צילום מסך

לאחר סיום עונת הגויאבות

גם אצל הגלוסים יש נחשבים יותר ופחות, ואם אתה גלוס שרוצה להיות מישהו בקיץ הזה, לשבת עם המקובלים בספסל האחורי של האוטובוס ולתפוס תחת על סתם גלוסים פושטים, אתה חייב להדביק לעצמך איזה פרי אקזוטי, ולנפנף בו.

מראה הקיץ של ז'יבנשי כולל שלושה ליפגלוסים זוהרים, בצבעי גויאבה, פפאיה וקקאו. הנסיינית א' קיבלה את הגויאבה, בימים כתיקונם פרי שנוי במחלוקת, וכך אמרה: "הגוון חינני וטבעי, ויתאים לכל אחת – בהירות וכהות. הגלוס נמרח היטב, לא דביק, מבריק במידה, ואין בו שום זכר לגויאבה, לא בצבע ולא בריח. רק שלהבדיל מהגויאבה, שאי אפשר להיפטר ממנה שבועות, הגלוס נמוג תוך זמן קצר יחסית, ולא נותר אלא רמז חלוש לקיומו, וברק עדין".

גם איב סאן לורן נתנו ידם בטרופיות, והשיקו הקיץ גלוס סורבה, אבטיח, היביסקוס ודומדמנית. א' שהתנסתה בגירסת האבטיח, היתה מרוצה: "במיכל הצבע נראה ורוד-כתום זוהר ומזעזע, אבל כשמורחים אותו הוא פשוט מקסים. הוא דביק, אבל בצורה נעימה, ויש לו ריח וטעם חמודים של ארטיק אבטיח. גם כאן מדובר בתוחלת חיים נמוכה – כדי לתחזק את הנחמדות הזאת, צריך להתמרח לעתים קרובות"
.
גלוס POP GLOSS CRYSTAL SUN של ז'יבנשי. 185 שקלים. להשיג בסופר-פארם, בניו-פארם ובמשביר החדש לצרכן

גלוס GLOSS PUR של איב סאן לורן. 195 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טעם של ארטיק אבטיח. גלוס GLOSS PUR של איב סאן לורן/מערכת וואלה!, צילום מסך

ומכיוון שלא הסתפקת ביוגורט

היה זה רק עניין של זמן עד שהדובדבן החצוף ויתר הפירות השובבים לא יסתפקו ביוגורט, וירצו לעשות לכם נעים גם במקומות אסטרטגיים יותר.

"הוואי" הנצחית, שמתיחת הפנים שהיא עושה למותג שלה אינה יודעת גבולות, השיקה את "הוואי יוגורט סמוזיס", סדרת תחליבי רחצה בניחוחות פירות טריים. ב' ניסתה את הפסיפלורה ודובדבן אקזוטי, אך אינה אשת בשורות: "לתחליב יש מרקם של סבון נוזלי לידיים - לא חלבי או עשיר מדי, שהשאיר אחריו ריח נעים, אבל קצת ייבש לי את העור. זכר ליוגורט לא מצאתי".

מ' ניסתה גם את תחליב הרחצה החדש של DOVE, בניחוח רימונים, לואיזה ולימונית, והודיעה שלא תחליף את ה-cream oil הקבוע שלה: "הריח חביב, אבל לא מלהיב. ובניגוד לתחליבים עם השמן, על קרם לחות אחרי המקלחת אי אפשר לוותר".

הוואי - תחליב רחצה יוגורט סמוזיס. 18 שקלים ל-750 מ"ל.

תחליב רחצה של DOVE. מחיר: 23 שקלים ל-750 מ"ל; 16.90 שקלים ל-500 מ"ל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין זכר ליוגורט. תחליב רחצה יוגורט סמוזיס של הוואי/מערכת וואלה!, צילום מסך

והחלטת לפתוח דף חלק

המדור אף פעם לא הבין את יחסי הקורבן-מקרבן שבין נשים לבין הקוסמטיקאית שלהן: את נכנסת עם עור סביר, ברמה כזאת או אחרת, ויוצאת מפונצ'רת, אדמומית ומסתתרת מאחורי משקפי שמש עד יעבור זעם, או עד הביקור הבא. איך נאמר זאת בעדינות, חברה יקרה, "הוצאת שומנים עמוקים" אינה סיבה מספיק טובה להסתובב עם מראה של מושתלת הפנים הישראלית הראשונה.
ואז פרצה לחייו של המדור יפה בירנפלד, ושינתה לו את תפיסת העולם הכוללת. בירנפלד, נציגת סוטיס בארץ והמאמא של כל הקוסמטיקאיות (היא כבר בת 77!), מציעה טיפול יופי שאחריו תצאו החוצה בגאווה ובראש מורם. אחרי אבחון זריז עוברים ניקוי ראשוני, פילינג וניקוי עמוק (בלי לחיצות מיותרות, ובכל מקרה לא בכוח ובלי להשאיר סימנים), אמפולה ממצקת, עיסוי בקריסטלים נוזליים שמתפרקים במגע עם העור (אין לנו מושג מה זה אומר, אבל זה היה נעים להפליא), ולסיום – מסכת יופי שמשאירה את העור מכווץ נקבוביות, בהיר, מתוח ובעל פיניש משיי ונעים של שנת צהריים, לפחות ליום-יומיים אחרי הטיפול.

בירנפלד עובדת רק עם החומרים של סוטיס, חברת הטיפוח הצרפתית הוותיקה, ומקפידה על איכות המוצרים וטריותם ("כי מרק עוף משקית לא משיג אותו אפקט כמו מרק טרי שעושים בבית"). מומלץ לפני חתונות, בריתות, בר מצוות ושאר אירועים משמחים, וגם כחוויה בפני עצמה, לכל מי שסוחבת טראומות מהקוסמטיקאית.

300 שקלים לטיפול שאורך כשעה, מרכז סוטיס בישראל - דיזנגוף סנטר, שער 4 או 6, טל: 03-6293007 info@sothys.co.il

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חביב, אך לא מלהיב. תחליב רחצה של DOVE/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • ז'יבנשי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully