ג'ני בריינט בטקס פרסי האקדמיה לתלבושות הטלביזיה, יולי 2010. Frederick M. Brown, GettyImages
GettyImages/Frederick M. Brown

מחוץ לארון

ג'ני בריינט, מעצבת התלבושות המיתולוגית של מד מן, מתחילה לקצור את התהילה - מעצבת חזיות ומופיעה בקמפיינים

ג'ני בריינט, המלבישה העומדת מאחורי סטייל הרטרו-שיק המשפיע של מד מן, מתחילה גם היא ליהנות מיבול ההצלחה. השבוע דווח שבריינט תשתף פעולה עם מיידנפורם, חברת הלבשה תחתונה אמריקאית ותיקה, ותופיע בקמפיין שיווק חדש שיושק בקרוב בפייסבוק, טוויטר ויו טיוב.

ג'ני בריינט בטקס פרסי האקדמיה לתלבושות הטלוויזיה, יולי 2010. Frederick M. Brown, GettyImages
ג'ני בריינט בטקס האקדמיה לתלבושות טלוויזיה, יולי 2010/GettyImages, Frederick M. Brown

החיבור למיידנפורם אינו מקרי. בפרק השישי של העונה השנייה של מד מן, הנושא את השם מיידנפורם, צוות הקרייאטיב של סטרלינג-קופר, אחריו הסדרה עוקבת, מתבקש להכין עבור לקוח - חברת ההלבשה התחתונה פלייטקס - קמפיין חדש ועדכני במסגרת התחרות עם מיידנפורם. בפרזנטציה שעורך דון דרייפ (הדמות הראשית) מוצגת מודעת פרינט המבוססת על התובנה "שכל אישה היא ג'קי קנדי או מרלין מונרו", שתי הנשים הבולטות ביותר בתודעה הציבורית האמריקאית של שנת 1962. במודעה מציגה את השתיים דוגמנית אחת, כשפעם היא מופיעה בפאה בלונדינית ולנז'רי סקסי בהשראת מרלין, ופעם בפאה שחורה ובלנז'י שמרני יותר בהשראת ג'קי.

מתוך הסדרה "מד מן". imdb
מתוך מד מן/imdb

ויש עוד. מהמעורבות במיידינפורם, ממשיכה ברייאנט להשקת קולקציה שעיצבה בהשראת הסדרה ותשווק בלעדית בערוץ הקניות QCV ובאתרו הרשמי. הקולקציה, "מוד מאת ג'ני בריינט" תצא ב-29 בספטמבר והיא כוללת 20 דגמי ביגוד וכ-15 דגמי תכשיטים ואביזרים. סוודרים, מכנסי סקיני, חולצות כפתורים עם קשירת צוואר, חצאיות עפרון, מעילים עם שולי פרווה מלאכותית, מטפחות ראש ותיקים גיאומטריים שייראו כאילו נלקחו ממלתחות גיבורות הסדרה. כמו כן, בריינט תשיק בשיתוף עם מותג לק הציפורניים Nailtini קולקציה בהשראת בדי וינטג'. הקולקציה תכלול צבעי חום, זהב, אפור-לבן מטאלי וליין של מספר גוונים זוהרים.

ג'ני בריינט זוכה בפרס מעצבת התלבושות על הסדרה מד מן. Frazer Harrison, GettyImages
זוכה בפרס מעצבת התלבושות לסדרה מד מן/GettyImages, Frazer Harrison

למעשה בריינט תשווק בקרוב כל מה שנדרש כדי להרגיש כמו בטי, פגי, ג'ואן או אחת המאהבות התורניות של דון דרייפר. הלבוש התקופתי של מד מן מתאים לה היטב. בריינט למדה היסטוריה של הביגוד ועיצוב אופנה ב-American College of the Applied Arts באטלנטה, ג'ורג'יה. מאוחר יותר התמחתה בחנות הדגל של המעצב ג'ון שר בחנותו בשדרה השביעית בניו יורק. עקב העניין המיוחד שהיה לה בביגוד תקופתי היא בחרה להתמקד בהלבשה בהפקות קולנוע וטלוויזיה. לאחר מספר עבודות בתחום, היא קיבלה הזדמנות רצינית בסדרת המשטרה Big Apple (2001). ב-2005 זכתה ב"אמי" עבור הלבשת דמויות פושעים, זונות ומהגרים ב"דדווד", סדרת דרמה מבית HBO על מחפשי זהב בדקוטה של סוף המאה ה-19.

ג'ני בריינט עם כריסטינה הנדריקס בחגיגת הזכייה לאחר טקס גלובוס הזהב, ינואר 2010. Angela Weiss, GettyImages
עם כריסטינה הנדריקס, במסיבת חגיגת הזכייה של מד מן בטקס גלובוס הזהב, ינואר 2010/GettyImages, Angela Weiss

ליצירת הלוק הקלסי של כוכבי מד מן, משלבת בריינט פריטי ביגוד מקוריים בעיצובה, עם פריטי וינטג' אותנטיים שהיא קונה או שוכרת. היא ידועה בתור מעצבת תלבושות המקפידה במיוחד על הפרטים הקטנים ושמירה על עקביות בכל הנוגע לסגנון כל אחת מהדמויות. מי שיבחן את האופנה בסדרה מקרוב, ימצא כי היא מתפתחת ומשתנה לפי רוח הזמן.

מתוך הסדרה "מד מן". imdb
סגנון קלאסי. מד מן/imdb

את ההשראה ללבושן של דמויות המפתח היא מוצאת לא רק בגיליונות ישנים של המגזינים ליידיס הום ז'ורנל, ווג, טיים ולוק, אלא גם בתמונות ישנות של משפחתה ובאייקוני אופנה מהעבר: סופיה לורן הצעירה עם גזרת שעון החול שלה, היא המקור לדמותה של ג'ואן הולוואי (כריסטינה הנדריקס); סבתה של בריינט שהייתה מעצבת ותופרת היא ההשראה עבור בטי דרייפר (ג'אנוורי ג'ונס); וכמובן גם גרייס קלי, אם כי פחות הכוכבת ההוליוודית ויותר הנסיכה. מנגד, הטרנדיות הניו יורקית של ז'קלין קנדי באמצע שנות ה- 60 היא ההשראה לטרודי קמפבל (אליסון ברי).

בראיון לניו יורק טיימס מאוגוסט 2009, בריינט גילתה שהשפעת סגנון הסדרה על קולקציות עכשוויות משמחת אותה מאוד, "מד מן היא תקופה של אלגנטיות שמעניקה השראה לאנשים להקפיד יותר על לבושם גם לעבודה וזה פנטסטי".

ג'ני בריינט עם חברי הקאסט של הסדרה מד מן. Ethan Miller, GettyImages
עם כוכבי הסדרה. בריינט/GettyImages, Ethan Miller

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully