וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלהט הרגע

24.8.2010 / 20:35

דרך ארוכה עברה קריסטן סטיוארט, ממוד של ילדה דוסית בת 12, לפשיוניסטה מבינת עניין בת 20 - אז מה היה לנו כאן

ארועים שכוללים שטיחים אדומים, עשויים להדגים יפה את ההתפתחות האבולוציונית האופנתית של כוכבים צעירים. דוגמה טובה לכך היא השחקנית הצעירה קריסטן סטיוארט בת ה-20, שמטאטאה שטיחים אדומים עוד מגיל ההתבגרות המוקדם.

בחינת הבחירות האופנתיות שלה מאז תחילת דרכה הקולנועית לפני כשמונה שנים, מגלה שינוי הדרגתי שהוביל לסגנון בוגר ובשל. כוכבת סאגת "דמדומים" מופיעה לאחרונה לפרמיירות, אירועי יח"צ וראיונות טלוויזיה בלוק מקורי, זוהר וסקסי, המשאיר הרחק מאחור את הילדה-שחקנית הביישנית שנהגה להופיע לארועים יוקרתיים בסניקרס וג'ינס.

השמלות היפות שהיא לובשת לפרמיירות אמנם אינן בבעלותה והן נמסרות לה על ידי מעצבים ובתי אופנה לשימוש חד פעמי, אבל כולן מגלמות את הסטייל המיוחד לה, שהתפתח והתבשל לאיטו בשנתיים-שלוש האחרונות.

במרבית המקרים מציגה סטיוארט שילוב נדיר שניתן לסכם כמחוכם וסקסי בעת ובעונה אחת. אף פעם לא נעשה מצידה מאמץ למשוך תשומת לב באמצעות סקס שמוכר או פרובוקטיביות, שהרבה פעמים נלווים לבחירות האופנה של הדור הצעיר בהוליווד כיום. בדרך כלל מדובר בשמלת מיני א-סימטרית או סטרפלס, החושפות רגליים ארוכות ועקבים גבוהים, שמצטרפים לעיניים מעושנות ואיבזור מינימלי

בחודש שעבר היא השיקה תסרוקת קצרה וקופצנית באדום-כתום מחמיא, המשתלב מצוין עם עיניה הירוקות ועורה הבהיר-ערפדי. בחייה הפרטיים נראית סטיוארט לרוב ללא איפור, בסקיני ג'ינס, נעלי קונברס, קפוצ'ון דהוי מעל חולצת טי עם הדפס של להקת רוק אלטרנטיבי ואיבזור שמסתכם בלא יותר מתרמיל גב, משקפי שמש כהים ונגן מוזיקה.

2002 - דוסה שיק

קריסטן סטיוארט בבכורת "החדר" בלוס אנג'לס (2002). Gregg DeGuire, GettyImages
בבכורת "החדר" בלוס אנג'לס'/GettyImages, Gregg DeGuire

בכורת "החדר" בלוס אנג'לס. השחקנית בת ה-12 בשיק המגמה החסידית בעמנואל. מעיל ספרנית שחור מעל ספק חצאית, ספק שמלה, וגרבונים שחורים כמעט אטומים, עם זוג סניקרס למיטיבי לכת. אבל הילדה המתוקה הציגה משחק מעולה במותחן המצליח וכימיה מצוינת עם ג'ודי פוסטר ששיחקה את אימה, ולכן הכל נסלח לה.

2005 - עושה בגרויות

משמאל: ג'וש הצ'רסון, קריסטן סטיוארט וג'ונה בובו בכורת הסרט "זאתורה" (נובמבר 2005). GettyImages
משמאל: ג'וש הצ'רסון, קריסטן סטיוארט וג'ונה בובו בכורת הסרט "זאתורה"/GettyImages

6 נובמבר, 2005. בכורת "זאתורה" בלוס אנג'לס. נראה שתלמידת התיכון הגיעה היישר מבית הספר לשטיח האדום ולא התייעצה בדרך עם סטייליסט. אבל ללא ספק, היה כנראה מאוד נוח בג'ינס ונעלי קונברס מהבית.

2007 - לא התפתתה לחזה חשוף

קריסטן סטיוארט בכורת "עד קצה העולם" בלוס אנג'לס (ספטמבר 2007). GettyImages
בכורת "עד קצה העולם" בלוס אנג'לס/GettyImages

18 ספטמבר, 2007. בכורת "עד קצה העולם" בלוס אנג'לס. נראה שהשחקנית המבטיחה בת ה-17, שהפכה בלונדינית לצורך תפקיד, החלה לחפש את הסגנון שלה. אבל עדיין לא ממש מצאה אותו. היא הבינה ששמלת בת-ים צמודה וחושפת חזה שרווחה אז על השטיח האדום, היא לא בשבילה, ובחרה בשמלת הקרם עם חצאית הפליסה. הנעליים, התיק, החגורה והפרח על כתף שמאל נצבעו בצבע מארון, מה שמלמד על מחשבה ונטייה למקוריות.

2008 - נשיות מחודדת

קריסטן סטיוארט בבכורת הסרט דמדומים (דצמבר, 2008). GettyImages
בכורת "דמדומים" בלונדון/GettyImages

3 דצמבר, 2008. בכורת "דמדומים" בלונדון. הכוכבת העולה בת ה-18 בדרך למשהו, ולא רק במישור המקצועי. בשיער אדמדם, שמלת מיני שחורה אסימטרית ועקבים תואמים, היא התגברה על קור דצמבר בבירה הבריטית וחשפה אספקט רוקיסטי ונשיות מחודדת.

2009 - "קרסול מסובב"?

קריסטן סטיוארט בטקס פרסי הקולנוע של MTV (מאי, 2009). GettyImages
טקס פרסי הקולנוע של MTV/GettyImages

31 מאי, 2009. טקס פרסי הקולנוע של MTV. התירוץ לחזרה אל נעלי הקונברס היה "קרסול מסובב", אבל כיוון שזה MTV - הכל מותר, במיוחד למי שזכתה בפרסי השחקנית הטובה ביותר והנשיקה הטובה ביותר. ממילא החיוכים והקופצנות בשמלת מיני טאפטה אדומה-שחורה של המעצב האשדודי-ניו יורקי יגאל עזרואל הקסימו את את כולם.

2009 - הלוק הבוגר

קריסטן סטיוארט באירוע קידום בכורת "ירח חדש" בפריז (נובמבר, 2009). GettyImages
באירוע קידום בכורת "ירח חדש" בפריז/GettyImages

10 נובמבר, 2009. אירוע קידום בכורת "ירח חדש" בפריז. קריסטן במראה רומנטי וחולמני, המתיישב עם סיפור האהבה והפרידה בחלק השני בסאגת "דמדומים". שמלת מיני סטרפלס משיפון של ג'יי מנדל עם עקבים תואמים של סרג'יו רוסי, עור חרסינה ושיער משוחרר, היו הבחירה המזהירה של קריסטן הבוגרת.

2010 - האוסקר

קריסטן סטיוארט בטקס האוסקר ה-82, 2010. Jason Merritt, GettyImages
בטקס האוסקר ה-82, 2010/GettyImages, Jason Merritt

7 מרץ, 2010. טקס האוסקר. בשמלת סטרפלס באורך הרצפה של מוניק לולייה, קריסטן סימנה את מקומה במגרש של הגדולות. שמלה המשי בכחול-דיו, השיער האסוף והאיבזור שהסתכם בצמיד בודד על פרק יד ימין, גילו טעם מעודן ומלא בטחון. קריסטן דופקת הופעה שניקול קידמן או שרליז תרון היו שמחות לאמץ.

2010 - שוב לא סימטרית

קריסטן סטיוארט בבכורת "ליקוי חמה" בלוס אנג'לס (יוני, 2010). AP
בבכורת "ליקוי חמה" בלוס אנג'לס/AP

24 יוני, 2010. בכורת "ליקוי חמה" בלוס אנג'לס. בבחירה קוהרנטית עם "סטייל קריסטן" המגובש, היא מופיעה לבכורה הנוצצת בשמלת צמר מחורזת של אלי סאאב המשלבת את האסימטריות החביבה עליה ולבן חגיגי ההולם את האירוע.

2010 - המעבר לעקבים של לובוטין

קריסטן סטיוארט בבכורת הסרט "ליקוי חמה" בניו יורק. GettyImages
בבכורת הסרט "ליקוי חמה" בניו יורק/GettyImages

28 יוני, 2010. בכורת "ליקוי חמה" בניו יורק. שמלת RM של רולנד מורה בצבעי סגול-שחור-אפור, שרוולים ארוכים צמודים ועקבי לכה שחורה של כריסטיאן לובוטין. השיער נצבע לאדום-כתום עבור תפקידה החדש בסרט On the Road והוא נאסף לשתי צמות שהוצמדו לאחור בסגנון "אני מוכנה לפרמיירה, אבל נרדמתי בדרך". סטייל קריסטן סטיוארט הבוגרת והבטוחה בעצמה. כוכבת הוליוודית מן הליגה הראשונה שיודעת מה היא אוהבת. ביטוי מובהק ושיא של הסגנון המיוחד לה שהדרך אליו לא הייתה קצרה.

קריסטן סטיוארט נועלת כריסטיאן לובוטאן בבכורת הסרט "ליקוי חמה" בניו יורק. GettyImages
והעקבים של לובוטין/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully