וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברות הלבבות

תמר מרקוביץ'

28.8.2010 / 18:41

היא בדרך כלל מגיעה בלבן, יחד עם הינומה וזר, אבל מי אמר שהיא חייבת לשעמם תחת? השראה לשמלת כלה קצת אחרת

כל מי שמוזמן לשלוש חתונות ויותר בעונה, יוכל להעיד שבמסגרת לבוש החתונות, קשה למצוא חידוש ומקוריות או סגנון אישי בכלל, לפחות מצד הכלה. לפעמים נדמה שאפילו בגזרת החתנים אפשר למצוא יותר תעוזה אופנתית, למרות שזו מוגזמת בדרך כלל. ברוב המקרים מדובר בחוסר טעם משווע, לעיתים מביך ממש. בניגוד לשאיפה לגרום לכלות להיראות קצת יותר מעניינות, לחתנים דווקא מומלץ להיאזר בסולידיות ובאיפוק, ולהיכנס למסגרת המוכרת והקלאסית של חליפה טובה, רצוי שחורה. מקסימום להעיז בפפיון.

כדי לקבל קצת השראה שתסייע לטפל בבנאליות הרווחת בתחום שמלות הכלה, אפשר להתרשם מעורכת באחת ממערכות העיתונים המקומיות שעוסקת באופנה, שקיבלה את אורחיה בחצאית עיפרון לבנה יפהיפיה וחולצה מכופתרת, ובתסרוקת אסופה נפלאה. מאוחר יותר, את שלב החופה, היא ליוותה בשמלה נשפכת ואלגנטית. לוק כלתי מעניין נוסף, הציגה סטייליסטית, שלא ויתרה על המראה הסקסי שלה גם בערב חופתה. מבלי ליפול לקלישאות ווולגריות, היא התהדרה בשמלה הבנויה משכבות שיפון בשני גוונים, שנפלו מהשמלה בחן, מחשוף יפהיפה ואיפור סופיה לורני.

ממסך הקולנוע זכורה בעיקר ריס וויתרספון מ"אין כמו אלבמה" (2002), בשמלה האלגנטית ובעיקר בהינומה הקטנטונת שהתלוותה לכובע רשת קוקטי בסגנון שנות העשרים. ההופעה הבלתי נשכחת מכולן הייתה של ג'ניפר לאב יואיט בסרט "שוברות הלבבות" (2001), בו לבשה שמלת פרימה בלרינה מושלמת, עם כתפיות מופשלות ומחשוף לב, באורך 7/8.

צפייה מעמיקה ב-7 האאוטפיטים המלווים את הכתבה, מומלצת לכל כלה לעתיד ששואפת לחרוט את נס שמלתה במוחם של האורחים. כל הדגמים מגיעים מבתי אופנה עלומי שם, וזה לא מקרי. שמלה של דני מזרחי - אאוט, חליפה בעיצוב גרי ביג'אני - לגמרי אין.

חליפה בעיצוב גרי ביג'אני. GettyImages
חליפה בעיצוב גרי ביג'אני/GettyImages
שמלה בעיצוב ווילו. GettyImages
שמלה בעיצוב ווילו/GettyImages
שמלה בעיצוב Michael Lo Sordo. GettyImages
שמלה בעיצוב Michael Lo Sordo/GettyImages
שמלת כלה בעיצוב ג'ייסון ברנסדון. GettyImages
שמלת כלה בעיצוב ג'ייסון ברנסדון/GettyImages
שמלת כלה בעיצוב אלכס פרי. GettyImages
שמלת כלה בעיצוב אלכס פרי/GettyImages
שמלת כלה בעיצוב אלכס פרי. GettyImages
שמלת כלה בעיצוב אלכס פרי/GettyImages
שמלת כלה בעיצוב מטיצ'בסקי. GettyImages
שמלת כלה בעיצוב מטיצ'בסקי/GettyImages
  • עוד באותו נושא:
  • שמלות כלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully