וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקריירה הרוסית של סינדי קרופורד

29.8.2010 / 12:31

הסופרמודל של שנות ה-90 נראית פצייץ בקמפיין חדש לכלבו האופנה הרוסי "צום". גם אנחנו רוצים להיות בני 44

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קרופורד בקמפיין החדש ל"צים"/מערכת וואלה!, צילום מסך

בגיל 44 סינדי קרופורד נעמדת שוב מול המצלמות - הסופרמודל שהובילה את שנות ה-90 ושינתה את תפיסת "האמריקאית הסקסית", מבלונדינית גבעולית ותכולת עיניים לברונטית חומת עיניים ולא הכי דקה, נשכרה על ידי "צום" Tsum כלבו רוסי יוקרתי, לקמפיין סתיו חורף 2010-2011. בגיל שבו יכולה קרופורד להפוך בקלות לאימן של דוגמניות עכשוויות רבות, היא מוכיחה שגם באמצע שנות ה-40 שלה היא עדיין סקסית ויפיפייה, כשם שהייתה בשנות השיא של הקריירה המפוארת שלה. התמונות שצילמו צמד צלמי האופנה מרט אלאס ומרקוס פיגוט, מדגימות יפה מדוע היא הייתה לאחת הדוגמניות המצליחות והמפורסמות בתעשייה.


קרופורד מופיעה בקמפיין בתסרוקת בסגנון שנות ה-40 ואיפור הוליוודי, והיא זוהרת מכל זווית ובכל שלוש התלבושות: במחוך הווינטג'י של דולצ'ה וגבאנה עם קרדיגן מעל; בבגד גוף שחור של סטלה מקרטני ששולב עם זוג כפפות עור, ובעיקר בשמלת הכתפיות התכולה עם הפרח הקדמי של נינה ריצ'י (שמחמיאה לה הרבה יותר מאשר לדוגמנית הכחושה שהציגה אותה בשבוע האופנה של פריז, במרץ השנה). באופן מעניין, נעשה שימוש בתפוחים אדומים ופוטוגניים כאביזרי במה, כשהמסר שנוצר על ידי חיבור היפיפייה השרועה על המיטה המרווחת והפרי האסור, מפתה מתמיד. עבודת עיבוד התמונה מדגישה את גוון הצ?יא?ן (צבע שמזכיר טורקיז ומתקבל כשמערבים כמויות שוות של אור כחול ואור ירוק) והוא משלים יפה את האדום העז של הליפסטיק ולקת הציפורניים.

חנות הענק "צום" שוכנת בבניין בן 6 קומות מן המאה ה-19 ברחוב פטרובסקה במרכז מוסקבה ליד הכיכר האדומה והיא אתר מרכזי לאוהבי האופנה בבירה הרוסית ולתיירים. החנות שמציעה כ-1,000 מותגי אופנה ובישום בינלאומיים, היא הגדולה בחנויות האופנה במזרח אירופה. פרזנטריות קודמות של "צום" היו נעמי קמפבל, מילה ג'ובוביץ' ודריה ורבווי.

מלבד הקמפיין ל"צום", עסוקה קרופורד בעיקר בגידול שני ילדיה (פרסלי בן ה-11 וקאיה ג'ורדן בת ה-9), מככבת מדי פעם בקמפיינים למותגים שונים, ומתחזקת אתר אישי וחשבון טוויטר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully