וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארבעה זכרים, שלוש משאלות ובחורה אחת

תמר קרוון

2.9.2010 / 18:14

אהבה גדולה ובריאות טובה? בוודאי, אבל לא רק. כל מה שתמר קרוון והדוגמן הדני תל-אביבי מורטן ברטלסן רוצים לשנה החדשה

בערב שבת, כשבוע לפני ראש השנה, מצאתי את עצמי עם ארבעה זכרים בבית. איתמר וחברו הטוב ניל, במבי כלבנו וחברי מורטן. כל אחד מהם היה בטרפת משלו. לאיתמר התנדנדה השן שהייתה תלויה על קצה חוט, וזה גרם לו להסתובב בבית אחוז שגעת בעודו שותה מים ויורק. (שיטה חדשנית שהוא פיתח להתמודדות עם המצב.)

לניל, חברו הטוב, היה חם והוא החליט שהדבר החכם יהיה להמעיט בפעילות, אך הוא בכל זאת הלך אחרי איתמר הלוך חזור בבית. מורטן היה מורעב והוריד, מבלי למצמץ, ארבע צלחות פסטה מהבילות אחת אחרי השנייה בעודו מספר לי בפה מלא את קורותיו בשלושת החודשים בהם לא היה בארץ. ובמבי, שהשיגעון שלו הוא בילט-אין, החליט לכבוד האירוע לדגמן לנו את כל פוזיציות השטיחון שלו (הוא נשכב צמוד לרצפה ונראה כמו שטיחון לבן ואקסקלוסיבי מהביטאט), מה שגרם לכולנו לצחוק עד כדי כאב בטן.

בשלב מסוים, לאחר שכל ניסיונותיי להרגיע את איתמר כשלו ולאחר שסיר הפסטה חוסל, הבנתי שאני חייבת אוויר וכך יצאנו מורטן ואנכי לטיול לילי בגינת דובנוב.

מורטן סיפר על חוויותיו במילאנו, שם עבד לאחרונה, ואיך כיצד לפני מספר ימים כשעבר ליד הסנטר, ראה את פניו בגודל הבניין (הוא הפרזנטור של גולף) והרגיש שמולו נמצא מישהו אחר, מרוב שהחוויה הייתה סוריאליסטית עבורו. אני סיפרתי על התובנה שלי שלפיה אם לא אעשה שינויים משמעותיים בחיי, הם לבטח לא יעשו זאת למעני. קינחנו בקורטוב סיפורי בנים ובנות ולבסוף, למרות שמורטן אינו יהודי, החלטנו לעשות את רשימת הרצונות שלנו לשנה החדשה שבפתח.

מורטן ברטלסן. תמר קרוון
זכרונות ממילאנו. מורטן ברטלסן ל"אלינור שחר"/תמר קרוון
מורטן ברטלסן. תמר קרוון
חוויה סוריאליסטית. מורטן ברטלסן ל"אלינור שחר"/תמר קרוון

המשאלות של מורטן

אהבה - למרות הריגוש שבלהיות רווק, בסופו של דבר יותר טוב לי כשאני בזוגיות. מה שיפה באהבה שזה תהליך של למידה מטעויות ומי שמתמיד ולא בורח כשקשה, מרוויח. קל לומר וקשה ליישם, זה בטוח, אבל אהבה היא באמת קסם.

עבודה - הייתי רוצה להגיע למצב שבו אתפרנס מהכתבות שאני כותב ומצלם. זו השאיפה הגדולה שלי. זה דורש הרבה משמעת וגם, כמו באהבה, התמדה. זו מילת המפתח בחיים.

סיגריות - אני מקווה שהשנה לא אפסיק לעשן. אני יודע שזה לא פוליטיקלי קורקט אבל אני אוהב לעשן והלוואי שהשנה אוכל לעשות זאת בכל מקום!

צילום וסגנון: תמר קרוון
כל הבגדים: גולף גברים

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
מורטן ברטלסן. תמר קרוון
התמדה היא מילת מפתח. מורטן ברטלסמ ל"אלינור שחר"/תמר קרוון
מורטן ברטלסן. תמר קרוון
אהבה היא קסם. מורטן ברטלסן ל"אלינור שחר"/תמר קרוון
מורטן ברטלסן. תמר קרוון
ימשיך לעשן גם בשנה הבאה. מורטן ברטלסן ל"אלינור שחר"/תמר קרוון

המשאלות שלי

אהבה - אני סאקרית אמיתית של אהבה ומאחלת לעצמי השנה חבר חדש, אמין ואמיץ, מצחיק וטוב לב שישמח שאני שלו. וגם שתמיד ירצה שניבע יחדיו לחופשות.

עבודה - שיהיה לי סוכן או סוכנת אמביציוזיים והגונים, וכך אוכל להתמקד ביצירה ולא בלרוץ אחרי לקוחות ובגביית כספים. וכמובן, לצלם הפקה לווג הצרפתי בעודי מצחקקת עם קארין רויטפלד העורכת בעודנו הופכות ל-BFF.

בריאות ושמחה בלב - שאמשיך לנתר בכל בוקר ממיטתי בשמחה וארוץ מיד לחבק את איתמרי המתוק ואולי כך יומנו יהיה על-חלל.

פפראצי - 27.8.10

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פפראצי לקראת החג/מערכת וואלה!, צילום מסך

שמלה: דולצ'ה וגבאנה (יד שנייה); נעליים ותיק: שאנל (מתנה מאיילת); גרביונים: הלנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully