וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פנטזיה כפולה

12.9.2010 / 6:45

אן וקירבי, תאומות זהות, הן להיט היסטרי בתעשיית הדוגמנות הבינלאומית כרגע - מדור הדוגמניות במבצע אחד פלוס אחד לרגל החג

עונת סתיו/חורף 2010 הייתה הראשונה של הדוגמניות-התאומות האמריקאיות אן וקירבי קני בנות ה-17, שדיגמנו בתצוגות עבור שמות מרכזיים, בין היתר עבור פראדה, מרק ג'ייקובס, מיו מיו, סלין, רושאס ופרואנזה סקולר. השתיים, כחולות עיניים המתנשאות לגובה 180 ס"מ, דומות בתכונותיהן, במחוותיהן ובתחומי העניין שלהן והכימיה המופלאה ביניהן לא נעלמה מעיניהם של מלהקים וקליינטים והן מוזמנות לרוב לעבודה ביחד, בעיקר לצילומים.

אן וקירבי שרצו להיות דוגמניות מילדות, ידעו שסיכוייהן להתגלות במקרה בעיירת מגוריהן הקטנה מנדהאם בניו ג'רזי, אפסיים למדי ולכן פנו בעצמן לסוכנות דוגמנות. ערב אחד בשנה שעברה, זמן קצר לאחר שמלאו להן 16, הן הלכו לחורשה בקרבת בית הוריהן, צילמו תמונות פולארויד האחת של השנייה וכבר באותו לילה שלחו את התמונות לסוכנות הניו יורקית DNA, המייצגת בין היתר גם את אדריאנה לימה, אגנס דין, קארן אלסון, ועוד. תוך זמן קצר הן החלו בעבודת מסלול בניו יורק ובהמשך גם בלונדון ובפריז.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אתם לא רואים כפול. אן וקירבי במגזין "אינטרוויו", מרץ 2010/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כימיה מולדת. אן וקירבי במגזין "אינטרוויו", מרץ 2010/מערכת וואלה!, צילום מסך

המעבר מתלמידות תיכון בעיירה קטנה בג'רזי לדוגמניות בינלאומיות, היה חד אבל מרגש והן התרגלו די מהר לחייהן החדשים. במרץ השנה הופיעו בהפקה מיוחדת עבור מיו מיו במגזין אינטרויו. בתמונות הסטודיו המאופיינות בפשטות והרוגע של צלם האופנה הוותיק מרק סגל, הן נראות זהות באופן מצמרר עד שנדמה שמדובר בשיבוט פוטושופי. ביוני לקחו חלק בהפקה Touched by Youth - צילומי שחור לבן מאת הצלם קולייר שור המתמחה בצילום אקסצנטרי של בני נוער. בחודש שעבר הופיעו בהפקת רחוב לסתיו בווג הרוסי. התמונות של צלמת המגזין הקבועה קיי-טי אולטה הצליחו לתפוס את ההבעה, התנועה והסנכרון הכללי של התאומות. לאחרונה הופיעו יחד בקמפיין הראשון של בית האופנה האמריקאי הצעיר פרואנצה סקולר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אן קני בקמפיין פרואנזה סקולר, סתיו/חורף 2010-11/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קירבי קני בקמפיין פרואנזה סקולר, סתיו/חורף 2010-11/מערכת וואלה!, צילום מסך

בעונת התצוגות של קולקציות סתיו/חורף 2010 אן נהנתה מההזדמנויות לפתוח תצוגות שניתנו לה בפרואנזה סקולר, פרינגל אוף סקוטלנד וריצ'רד ניקול. קירבי נהנתה במיוחד מהעבודה עבור מרק ג'ייקובס, כי זו הייתה התצוגה המרכזית הראשונה שלה בניו יורק, וגם עבור סלין, כי פיבי פילו היא אחת המעצבות האהובות עליה. גם הצילומים לפרואנצה סקולר היו חוויה נעימה עבור השתיים. צמד מעצבי הבית ג'ק מקאולוך ולזארו הרננדז התחבבו עליהן וכל היום היה כייפי למדי. לעונת אביב/קיץ 2011 השאיפות שלהן, באופן לא מפתיע, זהות: הרבה תצוגות, גוד טיים ואושר.

הוריהן וחבריהן הופתעו מן ההצלחה המיידית של השתיים, אבל הם שמחים בשבילן והן שומעות הרבה תגובות בנוסח: "ראיתי אותך פה, ראיתי אותך שם" שמשעשעות אותן. הן לא מבקשות לעבוד ביחד, אבל הן מאוד אוהבות להצטלם יחד ואף פעם לא הייתה ביניהן תחרות. צבע שיערן הטבעי הוא חום, אבל בזמן פגישתן הראשונית בסוכנות DNA, קירבי הייתה בדיוק לאחר חמצון ניסיוני והוחלט שהיא תהייה הבלונדינית מבין השתיים. למעשה זהו סימן הזיהוי היחיד המבדיל בינה לבין אחותה אן.

אן קירבי בתצוגת מארק ג'ייקובס סתיו 2011 בשבוע האופנה בניו יורק, 15 פברואר 2010. GettyImages
אן קני בתצוגת מארק ג'ייקובס, פברואר 2010/GettyImages
קירבי קני בתצוגת מארק ג'ייקובס סתיו 2011 בשבוע האופנה של ניו יורק, 15 פברואר 2010. GettyImages
קירבי קני בתצוגת מארק ג'ייקובס, פברואר 2010/GettyImages

בדומה למטען הגנטי שלהן, גם טעמן בכל דבר דומה מאוד עד זהה. אם הן לא היו דוגמניות, שתיהן היו פונות לקריירה קולנועית. אן בבימוי וקירבי בעריכה. המגזינים האהובים עליהן הם כאלו שהן היו רוצות לקחת חלק בהפקות האופנה שלהם, כמו Russh Another, Tush, Love ו-Interview. באייפודים שלהן אפשר למצוא את רדיוהד, נירוונה, פינק פלויד ופרל ג'אם. שתיהן אוהבות לעשות קניות בכל מקום בו יש וינטג' מעניין והן, כמובן, מחליפות בגדים. אן מוצאת את טוויגי ונטליה וודיאבונה כמודלים לחיקוי וקירבי, בנוסף, גם את סאשה פיוורובה, קים נורדה וראקל צימרמן. הבילוי החביב עליהן בשעות הפנאי הוא, ממש מפתיע, להיות אחת עם השנייה. הן עדיין גרות עם ההורים, אין להן חבר והן היו רוצות ללמוד בקולג'.

לשתיהן אין שאיפות ספציפיות בכל הנוגע לקריירה, אבל הן היו שמחות לעבוד עם האנשים הכי מוכשרים בתעשייה ובסופו של דבר להשאיר חותם על עולם הדוגמנות. הקריירה מבחינתן תימשך כל עוד המצב הוא ששתיהן רוצות להמשיך בה. אף אחת מהן לא תהייה דוגמנית, אם האחרת כבר לא מעוניינת. לתאומות אן וקירבי קני יש עכשיו ולתמיד אחת את השנייה. בתעשייה בה דוגמניות צעירות מוצאות עצמן בודדות, רחוק מהבית, בסביבה תחרותית ועם אנשי מקצוע תובעניים, זה לא דבר של מה בכך.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אן קני בווג רוסיה, מרץ 2010/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קירבי קני בווג רוסיה מרץ 2010/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully