וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרפיומים לאחרי החגים

שירלי אכסלרוד

5.10.2010 / 16:33

החגים - זה לא נגמר עד שהגברת השמנה פוסעת במשעולי הבשמים בפארם, מנסה על עצמה כמה עשרות מהם ומחסלת את האוכלוסייה האזרחית באדי הריח

התזנו על עצמנו 8 בשמים כדי לוודא מה מפיס את ריח החתולות וצ'יפרנו אתכם באריזת שי של קונסילר שתסתיר מאיתנו את הפגמים שלכם. אחרי החגים זה עכשיו.

כמו סבון אוריינטלי

בקבוק הבושם הקלאסי של גרלן, Shalimar, עבר מתיחת פנים קלה בקימורים, בידיה של המעצבת ג'ייד ג'אגר (הבת של)שאמורה, כמתחייב מהייחוס שלה, להפוך אותו ליותר רוקנ'רול או משהו. הבקבוק יפה מתמיד, והניחוח האהוב נותר ללא שינוי: "בושם של נסיכות", התמוגגה ס'. "המרכיבים הבלתי רשמיים הם וניל, סבון אוריינטלי וטוסיק של תינוק, במובן הכי נקי שלו. מתחיל מקסים, ממשיך אפילו יותר טוב".

Shalimar 2010, של גרלן. מחיר: 585 שקלים ל-50 מ"ל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
Shalimar 2010. "טוסיק של תינוק"/מערכת וואלה!, צילום מסך

עליז ומאוד נשי

בן נוסף למשפחת הפלז'רס המורחבת של אסתי לאודר - הפעם מדובר בוורסיה פירותית יותר לבושם המוכר. א', משתמשת ותיקה של הפלז'רס לסוגיהם, סברה שהוא מרענן, עליז ומאוד נשי. ש', לעומתה, שחובבת ניחוחות חמצמצים ומרירים יותר, טענה שחטפה מיגרנה. הבקבוק, זהה לזה של הבושם המקורי אך צווארו חבוק בפוקסיה, חינני מאין כמוהו.

Pleasures Bloom של אסתי לאודר. מחיר: 395 שקלים ל-50 מ"ל, 550 שקלים ל-100 מ"ל.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פלז'רס חדש נולד. Pleasures Bloom של אסתי לאודר/מערכת וואלה!, צילום מסך

אגרטל מקריסטל של סבתות

הנסיינית מ', מעריצה ותיקה של בשמי לנקום, הסירה בציפייה את העטיפה מעל האו' דאזור. הבקבוק הקלאסי, שהזכיר לה קצת אגרטל מקריסטל של סבתות, עשה לה נעים בידיים, אבל הריח קצת פחות: "ריח שתלטני מאוד, פרחוני ודומיננטי מדי. לא הרגשתי כל זכר ללימוניות ולרעננות שמבטיחים בלנקום. אולי יש כאלה שהוא יעבוד בשבילם, אני רחוקה מלהתלהב".

O d`Azur של לנקום. מחיר: 385 שקלים ל-50 מ"ל, 465 שקלים ל-75 מ"ל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עשה לה נעים בידיים, אבל הריח קצת פחות . O d`Azur של לנקום/מערכת וואלה!, צילום מסך

ים, לימון ומנטה

מבט מהיר על הבקבוק התכלכל והמקסים, שמעוצב בפשטות כטיפת מים גדולה, העניק את הרושם שמדובר בהבטחה. לשמחתה של ג', הארמני החדש לא איכזב: "רענן וחמצמץ. ערבבו ים, לימון ומנטה, והתקבל אחד מהניחוחות היותר מוצלחים של התקופה. מלבד השם, אין שום קשר לבושם הוותיק אקווה דה ג'יו".

Acqua di Gioia של ג'ורג'יו ארמני. מחיר: 463 שקלים ל-50 מ"ל, 592 שקלים ל-100 מ"ל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין זכר לבושם הוותיק. Acqua di Gioia החדש של ארמני/מערכת וואלה!, צילום מסך

קצת אופטימיות

תהילתו של אלבר אלבז ידועה בזכות היצירות המוצלחות שהוא מייצר לבית האופנה לנווין, אבל כמקובל, גם שם שולחים ידיים למחוזות הריח. אם נשים לרגע בצד את השם היומרני, ואת העובדה שפפיון הסאטן הוורוד והזול שנקשר לצווארו של הבקבוק האומלל נראה כמו עבודת יצירה של הגיל הרך, מרחק שנות אור מהאלגנטיות האלבזית, נקבל בקבוק א-סימטרי מהזן הפחוס בעיצוב מקורי, ואף חשוב מכך - ריח עליז, רענן וצעיר שמשלב תפוז, יסמין ועוד כמה דברים טובים, ויעשה אתכן הרבה יותר אופטימיות.

Marry Me! של לנווין. מחיר: 397 שקלים ל-50 מ"ל, 497 שקלים ל-75 מ"ל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
Marry Me! של לנווין. ריח עליז/מערכת וואלה!, צילום מסך

ואן קליף אנד ארפל טוענים שהבקבוק של Oriens עוצב כ"טבעת יוקרתית אשר נוצרה בידי צורף מיומן, וזוהר נדיר של אבן חן". לנסיינית ד' הוא הזכיר יותר כובע ים של זקנות. "למעשה, מדובר באחד מבקבוקי הבושם המכוערים ביותר שראיתי. אולי בגלל זה הריח שלו הפתיע: מנדרינה, פטל, ענבים סגולים ועוד דברים טעימים ששמים בלפתן, יחד עם יסמין ופאצ'ולי, יוצרים קומבינציה נקייה ומתוקה שמצליחה לא להכביד".
Oriens של ואן קליף, מחיר: 450 שקלים ל-50 מ"ל, 620 שקלים ל-100 מ"ל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
Oriens של ואן קליף. בקבוק המזכיר "כובע ים של זקנות"/מערכת וואלה!, צילום מסך

לכנות את ניחוח הווניל שלהם "ייחודי", כמו שעשו בבודי שופ, יהיה קצת מרחיק לכת. בשורה התחתונה מדובר באו דה טואלט שנעלם יחסית מהר, עם ריח וניל מתקתק, נקי וניטראלי, חביב מאוד, שיתאים להתזה יום יומית בלתי מחייבת במקומות אסטרטגיים, לתוך ארון הבגדים, בחלל החדר אחרי שטיגנתם חביתה וגם כשי לאחיינית שלכן, שחוגגת בת מצווה.
Vanilla של בודי שופ, מחיר: 99 שקלים (במקום 156 שקלים) עד סוף ספטמבר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
Vanilla של בודי שופ. "שי לבת מצווה"/מערכת וואלה!, צילום מסך

לבעלות תקציב מוגבל

תהילתה של נעמי קמפבל פסה מהעולם זה מכבר. ואם צריך הוכחה נוספת לכך, הרי שרק מג'נונה כמוה יכולה להעניק לבושם שלה שם של מועדון לילה מפוקפק, ובמקביל לטעון כי מדובר ב"בושם מסקרן המבטא את האישיות רבת הפנים של הנשים באשר הן". כלומר - מצד אחד מעורערות, מצד שני יורדות מהפסים. ובאשר לניחוח – הנסיינית ק' טוענת שמבקבוק המעוצב כמו בייבי דול מנומר משוק הכרמל, פלוס פונפון שחור שמשתלשל ממנו, לא יכול לצאת טוב: "בושם מלאכותי, כמו בשמים זולים של פעם. לא הפסיק לנדנד לי מרגע ששמתי אותו ועד המקלחת בערב. מתאים רק למי שאוהבת את זה מתוק מאוד, ותקציבה מוגבל".

Cat Deluxe at Night של נעמי קמפבל, מחיר: 100 שקלים ל-50 מ"ל, עד סוף ספטמבר, להשיג בסופר פארם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בקבוק המעוצב כמו בייבי דול מנומר משוק הכרמל. Cat Deluxe at Night של נעמי קמפבל/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחת המתנות היפות שתוכלו להעניק לעצמכן ולעור הפנים הפגום שלכן עם פרוס השנה החדשה הוא ה- Touche Eclat של Yves Saint Laurent – קונסילר הקסמים הותיק, שמגיע במין עט לחיצה, ומארגן לכן מחדש את הפנים גם אם כל מה שיש לכן היא חצי דקה במעלית. גם בעלות יכולת סיוד וטיוח מוגבלת יכולות בשני קליקים לטשטש כתמים קלים, פצעים סוררים, עיניים עייפות ובאופן כללי לשוות לעצמן מראה קורן יותר, גם אם הן נבולות מבפנים.

לכבוד החגים ארזו את הטוש אקלה עם דוגמית פיצפונית של פילינג, וכינו אותם "מארז יוקרתי". אם יהיה לכן מזל והמלאי עוד לא נגמר, תהנו מטעימה קטנה גם מהפילינג המשובח, נטול הגרגירים, באותו מחיר יקר, אך משתלם יותר מלהשקיע בפק"ם.

Touche Eclat, במארז עם פילינג, בשני גוונים – 240 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
Touche Eclat, במארז עם פילינג של איב סן לורן. "קונסילר הקסם" עם שי/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • בשמים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully