וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדוגמן שהשאיר פירורים

12.10.2010 / 19:43

יום קשה בעבודה - פלוריאן ואן באל שהועסק שעות ממושכות על סט צילומי קטלוג אברקרומבי אנד פיץ' פוטר משום שאכל קרואסון במהלך הצילומים

הדוגמן הבלגי פלוריאן ואן באל בתצוגת אביב קיץ 2011 של קלווין קליין, מילאנו, יוני 2010. Daniele Schiavello, GettyImages
תיאבון בריא מדי. פלוריאן ואן באל/GettyImages, Daniele Schiavello

פלוריאן ואן באל, דוגמן בלגי, פוטר מצילומי קטלוג אברקרומבי אנד פיץ' עקב (וזה אמיתי לגמרי), אכילת קרואסון. ואן באל בן ה-20, היה אחד משלושים דוגמנים ודוגמניות שהשתתפו בסשן צילומים לקטלוג מותג האופנה האמריקאי היוקרתי, שצולם על ידי צלם האופנה הוותיק ברוס וובר.

לפי דיווח של הניו יורק פוסט, חבורת 'מידת האפס' התכנסה בשבוע שעבר במלון 'מונטוק פנוראמיק הוטל' אשר בהמפטונס, ניו יורק, לצילומי הקטלוג המסוגנן. עבור שבעה ימי עבודה הבנות קיבלו 2,500 דולרים והבנים, 1,500 דולרים. ימי העבודה התארכו ל-13 שעות, בליווי נוכחותם של אנשי משרד הפרסום 'שאדיד אנד קו', שהיו אחראים על הרגלי השתייה והאכילה של הדוגמנים על הסט. עובד מטעם משרד הפרסום אשר הבחין בדוגמן הבלגי אוכל קרואסון בזמן הלא נכון, החליט להיפרד ממנו לשלום ומסר בתגובה ל'ניו יורק פוסט': "אני לא חושב שזו שאלה של קפה או קרואסון, זו שאלה של כבוד בזמן עבודה חשובה". דוברי אברקרומבי נמנעו מלהגיב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גימיק חולף? קריסטל ראן, דוגמנית למידות גדולות/מערכת וואלה!, צילום מסך

המקרה המוזר הזה מעלה את התהייה האם דוגמנים, בדומה לדוגמניות, נתונים גם הם למשטר אכילה ומשקל קפדניים עד בלתי אפשריים. נראה שטרנד הדוגמניות במידת פלוס, דוגמת קריסטל ראן שכיכבה בשבוע האופנה האחרון של פריז, הוא לא יותר מגימיק, והתעשייה היום, כמו מאז ומתמיד, מעדיפה את המראה המורעב-עד-חולי, גם אצל הבנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully