וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלט פירות

הגר ויטל

11.11.2010 / 18:11

הקולקציה החדשה של "אגס ותמר" מציגה תכשיטים עתיקים שהותכו עם חומרים חדשים, בסגנון אורבני-בוהמי. נתנו בהם ביס והתאהבנו

צמד הצורפות עינת אגסי ותמר הראל-קליין, שעומדות מאחורי המותג "אגס ותמר", משיקות קולקציה חדשה, המתיכה עיצובים טריים ופריטים נבחרים של המותג שייצרו לאורך השנים. קולקציית התכשיטים החדשה אוצרת בתוכה שימוש באלמנטים וחומרים חדשים לשתיים ומהווה פסיעה נוספת בשאיפתן לשלב ולמזג בין עולמות וחומרים תוך שמירה על הקונספט ומקורות ההשראה שמייחדים את המותג.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

השתיים פועלות בחנות הסטודיו שלהן, אותה עיצבו בעצמן, בשכונת נווה צדק בתל אביב. חלל החנות, שמשתרע על פני 60 מ"ר, מעוצב בסגנון מינימליסטי ונראה במבט ראשון כגלריה לאמנות עכשווית. על רקע לוחות ברזל שהזמן ניכר ומראה אותותיו בהם, מונחים תכשיטים עשויים מתכות יקרות, ברקע צלילי רקיעות ונקישות על מתכות מעורבלים במוזיקה, תצוגה בעלת אמירה אישית אמיצה ופורצת דרך.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מזמן לזמן, מתחדש אוסף התכשיטים של המותג בפריטים חדשים שמלוקטים במסעות חיפוש בשווקי עתיקות ברחבי העולם. אלה, מתפקדים כחומר גלם ביד היוצרות, שמעבירות אותם עיבוד מאסיבי ומולידות אותם מחדש במראה ייחודי. הקולקציה מתאפיינת באלמנטים ארכאיים שעוברים אינטרפרטציה מודרנית והתכשיטים אכן נראים כקמעות מודרניים, כפריטים שהתגבשו וחוברו במלאכת מחשבת ליצירת אווירה מיושנת ועדכנית כאחד בסגנון אורבני-בוהמי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בקולקציה החדשה מגוון רחב של טבעות, שרשראות, עגילים, צמידים וסיכות – כל אחד שונה ממשנהו. תמר והראל-קליין לא נצמדות לדיוק אלא לחומר, ובכך יוצרות דו-שיח מעניין בין המוצר הסופי לבין סימוני הדרך אליו. זוהי החלטה מודעת ומגמתית, להשאיר זיכרון צורני של כלי העבודה על המתכת, של עיבוד החומר. החומר נשאר נאמן למקור ולאותנטיות שלו ועם זאת, התוצר הסופי מקבל תוקף עכשווי. בין הפריטים בקולקציה: טבעות חותם עשויות ביציקה גסה בגימור מרוקע, תליונים עשויים מטבעות עתיקים שעובדו בזהב, עגילים עשויים חישוקים-חישוקים, שתשומת הלב מופנית לאופן סגירתם, ופריטים שמציגים שילובים בין חוטי כותנה פשוטים למתכות אצילות, כמו חוט אדום (המוכר מעולם הקבלה) שזור בשרשרת זהב או חוטי כותנה ששודכו לחרוזי אבנים ותוויות זהב. כל אלה, כאמור, לצד פריטים מקולקציות קודמות שזכו להצלחה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הדיאלוג ההרמוני בין חומרים מעובדים ולא מוגמרים לפריטים עתיקים שנשלפו ממעבה ההיסטוריה, בין אבנים יקרות לגימורים גסים ובין חומרים פשוטים ליוקרתיים, הופך את התכשיטים של אגס ותמר לכאלה שמצליחים להגדיר זהות וטעם אישי. לא מפתיע, אם כן, שהם לא מדברים רק עברית, אלא גם אוניברסאלית, ונמכרים במקומות שונים בעולם, בין היתר בניו יורק, בחנות הקונספט של המותג.

מחירים: טבעות החל מ-1800 שקלים; עגילים החל מ-1390, צמידים החל מ-540, שרשראות החל מ-980, סיכות החל מ-370.

אגס ותמר. שבזי 43, נווה צדק, תל אביב. 03-5168421

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully