וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מברוק לתמרוק

שירלי אכסלרוד

26.10.2010 / 13:41

מסקרה שעושה את העבודה השחורה, תחליב לחות טוב יותר מפסיכולוג וסרום שחושב עצמו לאורן ילד הפלא. מדור קוסמטיקה קלה נותן לאף ללכת במקומו

פ', שמעדיפה להיסקל באבנים בכיכר העיר ולא להיתפס עם גושי מסקרה שחורים על הריסים, נוקטת יד קשה נגד המסקרות שלה: החל בשטיפת מברשת המסקרה במים טרם המריחה, ניגוב נמרץ בטישיו, וכלה בלקלוק האצבעות והעברתן על הריסים המשוחים, להורדת השאריות הערמומיות.

פ' שבעת ההבטחות ניסתה את החדשה של לוריאל, VOLUME MILLION LASHES, שמתיימרת לעשות את העבודה השחורה בעזרת מנגנון המותקן באריזת המסקרה ומסיר את עודפי הצבע מהמברשת – וחלקה לה מחמאות יוצאות דופן: "לא עוד אצבעות מטונפות ממסקרה! משהו באופן בו ארוזה המסקרה אכן מצליח להיפטר מהשאריות, ומשאיר על המברשת בדיוק את הכמות הרצויה. המבנה הקיפודי המעוגל מקל מאוד על המריחה, מפריד ומניף את הריסים אל על באלגנטיות, משוחים דקיקות - ואפילו לא מצריך כישורים מוטוריים יוצאי דופן. מבחינת ניקוי, המסקרה יורדת די בקלות עם מסיר איפור ולא דורשת שפשופים. מוצר משובח, מהטובים שניסיתי".

מסקרה VOLUME MILLION LASHES של לוריאל. מחיר: 115 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מניפה את הריסים אל על באלגנטיות. מסקרה של לוריאל/מערכת וואלה!, צילום מסך

למוצרים דרמו-קוסמטיים יש בדרך כלל סקס אפיל של רוקח טבעוני: חסודים, צחי אריזה (מקסימום עם פס כחול בשוליים) ונטולי בושם, אלכוהול או חומרים משמרים. אבל מתחת לאריזה הנקייה מסתתר פרא איכותי שמחפש את דרכו החוצה, אם רק תתנו לו.

סדרת Toleriane של המותג הצרפתי "לה רוש פוזה" שנחת לאחרונה בארץ, מציעה מזור לעור פנים בעייתי ורגיש, המאופיין בתחושת אי נוחות ובנטייה לאלרגיה, במיוחד לתכשירים קוסמטיים. ר' הנוירוטית, בעלת עור פנים פסיכוטי שסובל ממצבי רוח קיצוניים אפילו יותר משלה, ונע בין מיובש לשמנוני בקצב מסחרר, נהנתה מאוד מתחליב לחות מרגיע ומגן מהסדרה, המיועד לעור מעורב: "השתמשתי בו מתחת למייק אפ אחרי לילות נטולי שינה ובחילופי מזג אוויר, והוא עשה עבודת ריפוי מצויינת. התחליב קליל, נטול ריח, נספג במהירות ולא השאיר אחריו עקבות שמנוניים – מרגישים שהוא עדין ביותר. העור נרגע וגם אני. ציון לשבח גם לאריזת המשאבה הנוחה וההיגיינית – נחמד יותר מלדחוף אצבע לתוך מיכל. לסיכום: יותר טוב מפסיכולוג".

תחליב לחות Toleriane, לה רוש פוזה. מחיר: 150 שקלים. להשיג בבתי מרקחת פרטיים בלבד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אל תתנו לסקס אפיל של הרוקח הטבעוני להטעות אתכם. תחליב לחות Toleriane/מערכת וואלה!, צילום מסך

על המוצר הבא יש לנו בערך אלף בדיחות שלום אסייג לספר, אבל אנחנו מעדיפים למות פעמיים לפני שזה יקרה, אז ניגש ישר לעניין.

את המרוקאי לייט, הגרסה הקלילה של השמן הטיפולי מסדרת 'השמן המרוקאי', קיבלה מ' שהשתמשה בעבר גם בגרסה הרגילה: "השמן מיועד בדיוק לשכמותי, 'בלודיניות בעלות שיער דליל ודקיק'. ובמלים אחרות: אם אתן מחומצנות ומקריחות, אז גם בשבילכן. הוא מבטיח לשקם שיער חלש, ולהשאיר גימור נעים. השתמשתי בו על שיער רטוב, והייתי מרוצה למדי – השיער היה רך יחסית ונטול פריזים, אם כי "שיקום השיער" קצת גדול עליו. מומלץ בחום גם למי שנוהגת להשתמש בשמן הרגיל – הלייט נעים יותר ולא מכביד על השער, ואפשר להשתמש בו בתדירות גבוהה. גם הריח יותר נקי ופחות שתלטן".

שמן מרוקאי לייט. מחיר: 140 שקלים. להשיג במספרות מורשות וב"ג'יימס ריצ'רדסון" בנתב"ג.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
למחומצנות ומקריחות. שמן מרוקאי לייט לשיער/מערכת וואלה!, צילום מסך

ג', שנותנת לאף ללכת במקומה כשהיא קונה מוצרי קוסמטיקה – כלומר, מסננת אותם קודם כל לפי הריח - לא הצליחה להוריד מהיד את ה"סילק ת'ראפי", סרום שחושב עצמו אורן ילד הפלא ומבטיח לעשות ניסים כמו "מילוי החללים בשיער במשי אורגני טבעי", "איחוי קצוות מפוצלים" והגנה על השיער מנזקי מזג האוויר. רשות הדיבור לג': "ניחוח מופלא ויוצא דופן. ראוי שיכתבו עליו שירים. אבל עזבו את הריח - מדובר בסרום פלאים. יקר, אבל מרוכז מאוד, כך שמספיקה טיפה קטנה ממנו בשביל להפיח חיים בשיער דהוי ועצוב ולהרגיע קרזול מרדני. הוא נותן ברק בריא, לא מהסוג השמנוני, ועמיד במיוחד גם על שיער יבש לתחזוקה במהלך היום, ולא רק אחרי החפיפה. כבונוס, מסתבר שאפשר למרוח אותו גם על הגוף, על תקן לחות. אני מאוהבת".

SILK THERAPY. מחיר: 140 שקלים. להשיג במספרות המורשות בלבד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שירה צרופה. סרום "סילק ת'ראפי" לשיער/מערכת וואלה!, צילום מסך

לפעמים גלוס הוא רק גלוס. לא שיקוי פלאים, לא מתפיח שפתיים, לא פותח בטכנולוגיה של נאס"א. פשוט גלוס. כזה בדיוק הוא ה"גלוס קולור סנסשיונאל" של מייבלין: השפתיים מבריקות ונראות מצוין, הכיסוי אוורירי ולא דביק, עוטף את השפתיים בגוון שקוף-ורדרד, או שקוף-סגלגל או שקוף-שחמחם (בינינו, רוב שניים עשר הגוונים החמודמודים די נראים אותו דבר), ובאופן יחסי לגלוסים, שאחרי עשר דקות יורדים לקנות סיגריות ולא חוזרים, הוא אפילו עמיד.

COLOR SENSATIONAL GLOSS, מייבלין. מחיר: 85 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נותן עבודה. גלוס של מייבלין/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • קוסמטיקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully