וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיס קוריאה-טאון

30.10.2010 / 11:02

היוני קאנג, כוכבת עולה דרום קוריאנית-ניו יורקית, נהנית מאיכות של "גם וגם" - פני בובת חרסינה אסייתית יחד עם גובה צפון אירופאי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
באל האמריקאי, אוקטובר 2010/מערכת וואלה!, צילום מסך

בינואר 2008 השתתפה בתחרות פורד מודלס העולמית סונג-היון קאנג מדרום קוריאה. הדוגמנית הצעירה בת ה-21 המתנשאת לגובה 178 סנטימטרים (מה שנחשב לגבוה ולא רק ביחס לדוגמנית אסייתית) ידעה מראש ששמה קשה להגייה בעולם המערבי והציגה עצמה רק בכינוייה – היוני. הטקטיקה הידידותית, לצד עור חרסינה, שיער שחור ארוך ופני בובה, עשתה את העבודה.

היוני קאנג בתצוגת אביב 2010 של ננט לאפור, ספטמבר 2009. Frazer Harrison, GettyImages
בתצוגת אביב 2010 של ננט לאפור, ספטמבר 2009/GettyImages, Frazer Harrison

היוני גברה על 48 מתחרות וניצחה בתחרות היוקרתית, מפעל המתקיים מאז 1980 ומאפשר לצעירות מכל העולם להגשים חלום דוגמנות בינלאומית. היא הייתה הדוגמנית הראשונה ממזרח אסיה לזכות בתחרות. נראה שהיוני בדרך הנכונה לקריירה עתידית מפוארת בדומה לאלו של כמה מהבוגרות הידועות של התחרות כמו אדריאנה לימה, שאנל אימן (שהגישה לה את חוזה הניצחון בערב התחרות), קמילה פין ורנה סימונסן.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
במודעת קמפיין אמריקן איגל, אביב 2010/מערכת וואלה!, צילום מסך

היוני נולדה בדרום קוריאה ושאפה מגיל צעיר, לאחר צפייה בערוץ האופנה, לעסוק בדוגמנות בינלאומית. היא התבלטה כבר בילדותה בגובהה היוצא דופן ביחס לממוצע במולדתה, מדינה שלא בדיוק מספקת לתעשיית הדוגמנות נפילות נוסח הולנד או הארצות הבלטיות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
על שער ווג קוריאה/מערכת וואלה!, צילום מסך

לאחר הניצחון בתחרות פורד, היא הוחתמה על חוזה בסוכנות פורד בשווי 250 אלף דולרים לוהקה לעשר תצוגות בשבוע האופנה של ניו יורק, בין היתר גם למארק ג'ייקובס, פיליפ לים וג'ייסון וו, והצטלמה להפקות אופנה לאינטרוויו, ווג קוריאה ו-Teen Vogue. בירת האופנה האמריקאית הייתה מאז לביתה וכמו מדיסון, בת הים הניו יורקית מהסרט ספלאש, היא לימדה את עצמה אנגלית בעיקר באמצעות צפייה בטלוויזיה (במיוחד בסקס והעיר הגדולה), אבל עדיין מדברת במבטא כבד.

היוני קאנג בתצוגת סתיו 2009 של באדג'לי מישקה בשבוע האופנה של ניו יורק, פברואר 2009. GettyImages
בתצוגת סתיו 2009 של באדג'לי מישקה, פברואר 2009/GettyImages

סוכנות פורד עדיין מייצגת אותה בניו יורק, בלונדון ובפריס היא מיוצגת על ידי Storm Models ו-Elite Models, בהתאמה, סוכנויות המייצגות, בין היתר, גם את קייט מוס וקלאודיה שיפר. בזכות הדקות והגובה, היא מועסקת בעיקר בעבודות מסלול. אך בעברה קמפיינים לאמריקן איגל, בנטון, DKNY, ליין פינק של ויקטוריה סיקרט ולקוסט. מהעבודה על האחרון היא נהנתה במיוחד כי בעבודה עם הצלם טרי ריצ'רדסון היא ודוגמניות אחרות התבקשו על ידו לחייך ולקפוץ.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
במודעת Urban Outfitter Beauty, קיץ 2010/מערכת וואלה!, צילום מסך

לטיפוח ויופי שלא במסגרת העבודה היא משתמשת, כך סיפרה למגזין אל ביולי שנה שעברה, בסרום Biotherm Aquasource SuperSerum (שפתר לה בעיית עור פנים יבש), ליפגלוס ורוד מסדרת Dior Addict Lip Gloss Reflect (כי היא, על פי עדות עצמית, "סאקרית של כל דבר ורוד”), עפרון גבות של MAC (כי היא מאמינה שגבותיה דלילות מדי), ולשיער רק במוצרים מסדרת קרסטס של לוריאל (במיוחד בסרום Lumiere Nutri-Sculpt (כי הוא מחזיר לשיערה ברק שאובד לו לאחר תצוגות). סגנונו האורבני והנשי של פיליפ לים, המעצב האמריקאי-סיני, חביב עליה מכל המותגים שעבדה עבורם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בקוסמופוליטן קוריאה, אוקטובר 2010/מערכת וואלה!, צילום מסך

היא אוהבת את החיים בניו יורק, נהנית לצלם את מראותיה ולכל מקום היא הולכת ברגל או נוסעת ברכבת התחתית. הנקודות החביבות עליה בעיר הן קוריאה טאון, או קיי-טאון, כפי שמכונה האזור הגובל עם רחובות 31 ו-36 בין השדרה ה-5 וה-6 במנהטן שחנויותיו ומסעדותיו פונות לתושבים הקוריאנים של העיר, אזור נוליטה (מצפון לאיטליה הקטנה) לקניות, וסנטרל פארק לריצה. יש לה דירה משלה ולפעמים מארחת חברות לארוחות קוריאניות שהיא מבשלת בעצמה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בהרפרס' באזאר קוריאה, ינואר 2010/מערכת וואלה!, צילום מסך

היום, למרות ההצלחה וההגשמה המקצועית האישית, היא סבורה שאין מספיק דוגמניות אסייתיות בתעשייה והיא עצמה עדיין היא חולמת להיות סופרמודל, וזאת מילה שהיא יודעת להגיד בלי כל מבטא.

היוני קאנג בתצוגת סתיו 2008 של ג'רמי ליינג בשבוע האופנה של ניו יורק, פברואר 2008. Steven Henry, GettyImages
בתצוגת סתיו 2009 של ג'רמי ליינג, פברואר 2008/GettyImages, Steven Henry

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully