וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שירונים לחג

19.11.2010 / 9:27

ממבול גיליונות חג המולד של מגזיני האופנה הזרים המשופעים בטיפים לחג וטיפוגרפיה חגיגית, ליקטנו עבורכם את המוצלחים - סקרלט, אנג'לינה, ריהאנה, אן ואמה על השער

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סקרלט ג'והנסון על שער מגזין GQ, דצמבר 2010/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סקרלט ג'והנסון במגזין GQ, דצמבר 2010/מערכת וואלה!, צילום מסך

סקרלט ג'והנסון, GQ ארצות הברית

"בגיל 26, היא רעננת פנים, מסקרנת ואינה חוששת לנסות הבעות שונות, כמו גם צבעי שיער...ובאותו זמן היא נשארת אותה מ'אבודים בטוקיו' שכולנו התאהבנו בה". כותב מגזין הגברים GQ על סקרלט ג'והנסון (26). השחקנית שנבחרה על ידי קוראי הירחון המתמקד בסטייל ותרבות ל"בייב השנה", מופיעה על השער לבושה בשמלת כתפיות צמודה ומבריקה של אלכסנדר וואנג ומפגינה גמישות ונינוחות. באחת התמונות הנוספות, היא נראית בבגד ים וינטאג' צהוב של אזאדין אלאייה שהווינטאג'יות שלו ניכרת לפי קו הירכיים הגבוה. בשתי התמונות סקרלט זוהרת עם שיער ושיזוף בריאים. צילמו בני הזוג וצלמי האופנה ההולנדיים וינוד מטאדין ואינז ואן למסוורדה הידועים היום במניפולציות תמונה המסתכמות בשינוי-שיפור בסיסי בלבד.

2010 הייתה שנה גדולה לשחקנית שהופיעה בשובר הקופות "איש הברזל 2”, הייתה מועמדת לפרס טוני על משחקה במחזה מאת ארתור מילר "מראה מעל הגשר" בברודווי ואירחה את "סאטרדיי נייט לייב" בפעם ה-3. על זמנה הפנוי, היא אמרה, “אני עדיין מנסה למצוא מה לעשות כשאני לא משחקת בסרטים, אני פשוט לא עשה מספיק דברים".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אנג'לינה ג'ולי על שער ווג ארצות הברית, דצמבר 2010/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אנג'לינה ג'ולי בווג ארצות הברית, דצמבר 2010/מערכת וואלה!, צילום מסך

אנג'לינה ג'ולי, ווג ארצות הברית

בשמלה חושפת גב, סגנון חביב עליה בשנים האחרונות, האם לשישה וזוכת האוסקר מופיעה בפעם ה-4 על שער הווג האמריקאי. ג'ולי (35) אף העניקה ל"תנ"ך האופנה" ראיון, ככל הנראה במטרה לקדם את סרטה החדש "התייר" עם ג'וני דפ ולא יותר מכך. למרבה האכזבה, לא נשאלו שאלות נוקבות כמו איך היא מרגישה היום עם שנות הניכור מאביה השחקן ג'ון ווייט והאם היא צופה בקומדיות רומנטיות, כמו למשל, אלו של ג'ניפר אניסטון.

התוצאה היא שהכוכבת לא ממש מוסרת מידע חדש וחושפני ומדברת על מה שנוח לה; בראד והילדים. והכל, כמובן, מקסים. פרטנר מושלם (הוא נאה וסקסי, חבר טוב ואב מדהים ובמיוחד "אני אוהבת אותו כשאני רואה אותו עם הילדים"). ילדים רגישים ומוכשרים ("שיילו מצאה ציפור מתה ורצתה לאמץ אותה כחיית מחמד, אבל לא הרשיתי לה"). ילדה זיג זג השיילו הזאת! ("פקס מבשל יותר טוב ממני. אבל אני מנסה כשאני יכולה. בכל בית שאנו נמצאים, כל אחד תורם משהו. הילדים מתוקים ונלהבים כל פעם שאני מכינה משהו. היא גם חולקת אנקדוטה על "הארון הקטן שלה": כל זוג מכנסיים מתאים לכל טופ וכל שמלה מתאימה לכל נעל. מתוך כל אלו היא בוחרת "כותונת לילה שחורה שנראית כמו שמלת ערב ואפשר לישון אתה, אבל גם לפזר את הילדים לבית ספר בבוקר וללכת לפגישה, לאחר שאני עוברת לעקבים". השער והתמונות הנלוות לראיון צולמו על ידי מריו טסטינו, צלם האופנה שהפך למפורסם לא פחות מהמצולמים הנוצצים שלו. מבין כל התמונות, מרשימה במיוחד תמונת שחור-לבן אפלולית של ג'ולי במחוך עם גימור תחרה של קולין אטווד (מארונה הפרטי של ג'ולי) וקרדיגן קשמיר של קלאב מונקו הקשור על מותניה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ריהאנה על שער מארי קלייר בריטניה, דצמבר 2010/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ריהאנה במארי קלייר בריטניה, דצמבר 2010/מערכת וואלה!, צילום מסך

ריהאנה, מארי קלייר בריטניה

זמרת ה-R&B/פופ (22) ואחת מן הזמרות המצליחות בעולם היום העניקה ראיון שער לגרסה הבריטית של מארי קלייר לרגל צאת Loud, אלבום האולפן החמישי שלה. היפיפייה הברבדית צולמה לתמונת השער בשמלת נוצות בוורוד בייבי של סוניה ריקל, ליפסטיק ולק ציפורניים בסגול-ורוד והשיער האדום-כתום-אש שלה.

בראיון רי-רי מדברת בכנות על אמינם, ההתגברות על התקרית האלימה לפני כשנה וחצי בינה לבין בן זוגה אז, הזמר-שחקן כריס בראון והאדם שהיא הפכה להיות מאז: “אני לחלוטין מזדהה עם כל מילה בשיר" ,היא אומרת על המגה-להיט love the way you lie המשותף לה ולאמינם ועוסק באלימות ביתית. “רק מי שהיה בתוך זה יכול להבין את הקסם של מילות השיר". על השינוי שחל בה: “הייתי אבודה, הרגשתי מבולבלת. זה היה מוזר כי הרגשתי מנותקת מעצמי כשזה קרה, הרגשתי כמו כלי ריק, אבל יום אחד ידעתי שהתגברתי, אני מחייכת באמת היום". תמונות הכתבה צולמו על ידי צלם האופנה היפני-פריזאי סטושי סאייקוסה הידוע בפורטרטים זוהרים ואלגנטיים של דוגמניות וסלבס.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אן האת'ווי על שער אל בריטניה, דצמבר 2010/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אן האת'ווי באל בריטניה, דצמבר 2010/מערכת וואלה!, צילום מסך

אן האת'ווי, אל בריטניה

הדבר הבולט בתמונת השער המדהימה של אן האת'ווי (28) בגיליון החג של האל הבריטי הוא השמלה המוזהבת של בלמיין. השמלה הופיעה לאחרונה על לא פחות מ-6 שערי מגזינים לאחרונה; קלאודיה שיפר במגזין Zeit; נטליה וודיאבונה בבאזאר הבריטי, אייבי לי קרשאו בווג הגרמני, טוני גארן בווג הספרדי, אנה דלו רוסו ב-10 Magazine וסינדי קרופורד בווג ההודי. ככל הנראה מדובר במקריות. תכנון והפקת צילומי שער נעשה בתוככי מערכות המגזינים בסודיות ובשלב שהם החלו לצאת לאור זה אחר זה, לא ניתן כמובן לערוך שינויים בשער שתוכנן הרבה מאוד זמן קודם. מכל מקום, קשה שלא להבין עורכים שבחרו בשמלת המיני תפוחת הכתפיים ועמוקת מחשוף ה-V שעיצב כריסטוף דקרנין לקולקציית סתיו/חורף 2010-2010.

הראיון עצמו נערך לקראת צאת סרטה החדש של האת'ווי בארצות הברית, Love and Other Drugs, קומדיה רומנטית עם ג'ייק ג'ילנהל. בראיון אן מדברת על עירום (“אימא שלי שאלה אם יש הרבה סקס ועירום בסרט ואני הודיתי – 'הרבה'"!), על דברים שמעסיקים אותה (“יש לי אותן דאגות כמו לחברי. איך אמלא את ימיי? מי אני? מהי אהבה? שאלות ששואלים בגילי. אני במקום שאני אמורה להיות ולא הייתי משנה דבר"), על מה שמדרבן אותה (“יש משפט ב'השטן לובשת פראדה' שאומר 'מיליון נערות היו הורגות בשביל זה'”), ועל דיאטה (“אני בנקודה בחיי בה אני מבינה שלהיות רזה זה לא משהו שנשאר, מומלץ או מהנה"). אמירות יחצ"ניות למדי המחזקות דימוי חיובי של השחקנית שמרבית סרטיה עד כה כוונו לכל המשפחה. אבל בהחלט ניתן לומר שתמונת השער של האת'ווי שצילם דיויד סלייפר עם העיניים המעושנות והליפסטיק הוורוד חיוור היא המוצלחת מבין כל תמונות השער עם השמלה המטאלית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אמה ווטסון על שער ווג בריטניה, דצמבר 2010/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אמה ווטסון בווג בריטניה, דצמבר 2010/מערכת וואלה!, צילום מסך

אמה ווטסון, ווג בריטניה

לא הרבה שנים מאז שגילמה לראשונה את הרמיוני גריינג'ר, אחת משלושת גיבורי סדרת "הארי פוטר", אמה ווטסון (20) ביססה את מעמדה לא רק כשחקנית מבטיחה, אלא גם כאייקון אופנה. בגיליון חג המולד של ווג בריטניה, ואגב, הראשון של המגזין שניתן לרכישה כאפליקציית אייפאד, ווטסון מופיעה על השער בשמלת הוט קוטור של ולנטינו ותסרוקת טוויגי רעננה, ועם עיניה שאופרו בהתאם ומבנה גופה הרזה, היא גם מגלה דמיון לדוגמנית העל בת ארצה.

הראיון עמה נערך במקביל להצלחת החלק הראשון בעיבוד הקולנועי לספר השביעי בסדרת הארי פוטר המוקרן בימים אלו ברחבי העולם. בראיון הכוכבת מנומשת האף משיקה גישת אנטי-הרמיוני כללית ומדברת על שני הדברים המרכזיים בחייה עד כה: סדרת סרטי הארי פוטר ואופנה. היא מגלה שבמשך 9 שנים, בשל התחייבויותיה לצילומי הארי פוטר, היא נאלצה לא להסתפר ולא להשתזף (“כל הדברים הנורמליים שנערות עושות"), שבגיל 10 היא לא יכלה לדעת שסדרת פוטר תהפוך למשהו מתמשך (“אם הייתי יודעת, הייתי המומה”), שעד הסרט השלישי או הרביעי, הכסף הפך להיות רציני (“לא היה לי מושג, חשתי בחילה והייתי מאוד אמוציונלית"). כמו כן, היא מספרת שאופנה מבחינתה היא הרחבה של אמנות, מקצוע שאהבה בבית הספר. את תצלום השער, כמו גם את התמונות הנלוות לראיון בהן לובשת ווטסון שאנל, ולנטינו, מארק ג'ייקובס ועוד, צילם, גם הפעם, מריו טסטינו וזהו שיתוף הפעולה השני שלו עם השחקנית הצעירה לאחר שיתוף הפעולה עמה בקמפיין סתיו/חורף 2009 של ברברי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully