וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בראש העשירייה

20.11.2010 / 15:28

קייט מוס נבחרה למתלבשת הטובה ביותר של העשור החולף על ידי מגזין ווג. תשע מצטיינות נוספות זכו בתארים מקוריים מתנ"ך האופנה

העשור החולף היה סוער למדי עבור קייט מוס (36), אבל בין הפרידות, המסיבות פרועות, האימהות, הקמפיינים, עיצוב תיקים ובגדים, הסמים והגמילה, היא התלבשה יפה! כך לפחות קבע השבוע מגזין ווג האמריקאי. הסופרמודל הבריטית נבחרה למתלבשת הטובה ביותר בעשור החולף וצוות המגזין נימק את בחירתו בהשפעתה של מוס יותר מכל סלבריטאית אחרת על אופן לבושן של נשים. “בכל רגע, קייט נראתה שיקית וקולית", אמרה אלכסנדרה קוטור, עורכת הסגנון במגזין, והוסיפה: "בחרנו נשים שחושבות מחוץ לקופסה, נשים שלובשות מה שהן באמת רוצות ללבוש ולאף אחת לא הייתה יותר השפעה בעשור האחרון על בחירות האופנה של נשים יותר מקייט".

מוס שהתגלתה בגיל 14 והתפרסמה באמצע שנות ה-90 כפני ה"הרואין שיק" (לוק העור החיוור, העיגולים הכהים מתחת לעיניים והעצמות הבולטות שהיה פופולרי אותו זמן), היא היום אחת הדוגמניות המפורסמות והמרוויחות ביותר בעולם. היא הופיעה על שעריהם של יותר מ-300 מגזינים ובאינספור קמפיינים. היא עיצבה ביגוד לטופשופ, תיקים ללונגשאמפ ועל שמה לא פחות מ-6 בשמים. קשה להצביע על פעם אחת שבה היא טעתה בבחירת האופנה שלה. סגנונה נע בין רוק-שיק זוהר לסטריט-סמארט והיא ידועה בחיבתה לשילוב פריטי וינטג' עם ביגוד יוקרה. כמו כן, היא לא חוששת להיראות מדי פעם בפריטי מותגים המוניים בעלויות נמוכות.

מלבד מוס, הרשימה כוללת עוד 9 שמות מתלבשות ואינה מדורגת מ-1 עד 10, כפי שהורגלנו מרשימות מסוג זה, אלא מציינת באמצעות תואר מקורי את התחום בו בלטה לטובה המתלבשת. כל צוות העריכה בתחום האופנה של ווג השתתף במאמצים להכנת הרשימה כשהפרמטרים היו נקודות שיא בכל שנה ודגש על הייחודיות האישית.

הגברת הראשונה מישל אובמה (46) שהפתיעה כבר בתחילת הקדנציה של בעלה בשמלות גופייה חושפות ידיים מחוטבות, מכנסיים קצרים ונעלי קונברס (סגולות!) היא, ווג קבע, "הכי עצמאית".

בזכות שורת תלבושות ותסרוקות ביזאריות, בגדי הגוף, כובעי החללית והצמר גפן, מסיכות התחרה, נעלי הארמדילו של אלכסנדר מקווין (שנדמה שרק היא מסוגלת ללכת אתן) וכמובן שמלת הבשר החי הבלתי נשכחת, ליידי גאגא (24) צוינה כ"אשת החזון".

הכוכבת הבלונדינית היפה של "אחת שיודעת" בלייק לאבלי (23) שלא נעזרת בשירותי סטייליסטים מקצועיים, אבל בכל זאת מצליחה להיראות מצוין על השטיח האדום בזכות עצמה, הרבה פעמים עם שמלות מיני חושפות רגליים ארוכות, היא "הפצצה".

זוכת האוסקר מריון קוטיאר (35) שניחנה בשיק צרפתי וזכורה במיוחד בזכות שמלת בת הים הלבנה עם ה"קשקשים והסנפירים" של גוטייה שלבשה לאוסקר 2007 היא "סירנת המסך".

ג'סיקה ביל (28), זוגתו של ג'סטין טימברלנד ויפיפייה כל אמריקאית שכיכבה במספר שוברי קופות והגיעה לפרמיירות שלהם בלוק הוליוודי מפוסל וזוהר היא ה"יופי האמריקאי".

שרה ג'סיקה פרקר (45) שנראית מצוין בסקיני ג'ינס, שמלת בוהו-שיק רפויה או בשמלת קוטור צמודת מותן של דיור, בפרמיירות ותוכניות אירוח, כשהיא אוספת-מפזרת את בנה לבית הספר, בקניות בשדרות האינסופיות של עירה ניו יורק וגם בימיה המושלגים, היא ה"שיק הבוהמייני".

מגישת הטלוויזיה והדוגמנית הבריטית (ורבע סינית) אלכסה צ'ונג (27) שהחל מ-2007 נהנית מסטטוס של איט-גירל בעולם האופנה בשל סגנון ייחודי ומקורי ואף זכתה לתיק הקרוי על שמה, "תיק אלכסה", בייצור חברת "מלברי" (Mulberry) היא "הסטריט-קול".

ליה קדבה (32), דוגמנית אתיופית-אמריקאית, פעילה חברתית ושחקנית אשר הופיעה על שער הווג האמריקאי פעמיים וידועה בזכות קומבינציות מתוחכמות-אלגנטיות ההולמות את גזרתה הדקה היא "השיק המודע".

השחקנית הבריטית קארי מאליגן (25) שגילתה הרבה פעמים שילובים מעניינים של תחכום, נשיות והעזה המבטאים טעם מקורי והצליחה להימנע מטעויות אופנה המאפיינות את בנות גילה היא "הרוח החופשייה".

קייט מוס בשמלה אסימטרית של סטלה מקארתני בתערוכת Kate Who? של הצלם מריו טסטינו בלונדון, 5 יולי 2010. Stuart Wilson, GettyImages
"הכי משפיעה". קייט מוס בשמלת סטלה מקארתני בתערוכת Kate Who? של הצלם מריו טסטינו בלונדון, יולי 2010/GettyImages, Stuart Wilson
בלייק לאבלי בשמלת שאנל בטקס ה-7 של פרסי קרן CFDA/ווג בניו יורק, 15 נובמבר 2010. Ben Gabbe, GettyImages
"הפצצה". בלייק לאבלי החודש בשמלת שאנל בטקס ה-7 של טקס פרסי קרן CFDA/ווג בניו יורק/GettyImages, Ben Gabbe
מריון קוטיאר בשמלת אלי סאאב אסימטרית בטקס BAFTA Los Angeles Britannia Awards בלוס אנג'לס, 4 נובמבר 2010. Toby Canham, GettyImages
"סירנת מסך". מריון קוטיאר החודש בשמלת אלי סאאב בטקס BAFTA בריטניה בלוס אנג'לס/GettyImages, Toby Canham
מישל אובמה בשמלת מוסקינו מטאלית בגאלת פרסי השדולה ההיספאנית, 15 ספטמבר 2010. Olivier Douliery-Pool, GettyImages
"העצמאית". מישל אובמה בשמלת מוסקינו בגאלת פרסי השדולה ההיספאנית, ספטמבר 2010/GettyImages, Olivier Douliery-Pool
שרה ג'סיקה פרקר בשמלת הלסטון בטקס פרסי במבי בבבלסברג, גרמניה, 11 נובמבר 2010. Andreas Rentz, GettyImages
"הוט-בוהמיינית". שרה ג'סיקה פרקר החודש בשמלת הלסטון בטקס פרסי במבי בבבלסברג, גרמניה/GettyImages, Andreas Rentz
ג'סיקה ביל בשמלת ג'יאמבטיסטה ואלי בבכורת הסרט "צוות לעניין" בלונדון, 27 יולי 2010. Ian Gavan, GettyImages
"יופי אמריקאי". ג'סיקה ביל בבכורת הסרט 'צוות לעניין' בלונדון, יולי 2010/GettyImages, Ian Gavan
אלכסה צ'ונג בשמלת שאנל טקס פרסי המגזין אל בלונדון, 22 פברואר 2010. Gareth Cattermole, GettyImages
"קוליות רחוב". אלכסנ צ'ונג בשמלה, תיק ונעלי שאנל בטקס פרסי מגזין אל בלונדון, פברואר 2010/GettyImages, Gareth Cattermole
קארי מאליגן בשמלת פרין ונעלי איב סן לורן בטקס BAFTA בריטניה ה-18 במלון פלאזה בלוס אנג'לס, 4 נובמבר 2010. Toby Canham, GettyImages
"רוח חופשייה". קארי מאליגן החודש בשמלת פרין ועקבי איב סן לורן בטקס BAFTA בריטניה בלוס אנג'לס/GettyImages, Toby Canham
ליידי גאגא בשמלת ארמני בטקס הגראמי ה-52 בלוס אנג'לס, 31 ינואר 2010. Jason Merritt, GettyImages
"אשת החזון". ליידי גאגא בשמלת ארמני פריווה בטקס הגראמי ה-52 בלוס אנג'לס, ינואר 2010/GettyImages, Jason Merritt
נעליה של ליידי גאגא בטקס הגראמי ה-52 בלוס אנג'לס, 31 ינואר 2010. Jason Merritt, GettyImages
מבט מקרוב על נעליה של "אשת החזון" ליידי גאגא בטקס הגראמי ה-52 בלוס אנג'לס, ינואר 2010/GettyImages, Jason Merritt
הדוגמנית לייה קדבה בשמלת מעיל שחורה של סטלה מקארתני באירוע אשת השנה של מגזין גלאמור, 9 נובמבר 2010. Michael Loccisano, GettyImages
"שיק מודע". הדוגמנית לייה קדבה החודש בשמלת מעיל של סטלה מקארתני באירוע אשת השנה של מגזין גלאמור/GettyImages, Michael Loccisano
קייט מוס בשמלת מחוך של דיור בטקס פרסי. Evan Agostini, GettyImages
"הכי משפיעה" בעוד לוק מנצח. קייט מוס בשמלת מחוך בעיצוב ג'ון גליאנו לדיור בטקס פרסי CFDA בניו יורק, יוני 2005/GettyImages, Evan Agostini
  • עוד באותו נושא:
  • קייט מוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully