וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמו לזכות באוסקר

שירלי אכסלווד

25.11.2010 / 13:05

מדור קוסמטיקה קלה תר אחר הנעורים ומאתגר את עצמו עם סבון פנים שיש לו מברשת שדומה לפומפיה ועם הבושם החדש של האלי ברי

בסוף היא מגיעה, ההבנה הזאת שהגיע הזמן להתנהג בהתאם לגילך. כלומר, להמיר את האקססוריז שפעם נהגת לכסות איתם היקים שובבים על הצוואר, בכאלה שיסתירו אותו לחלוטין.

נ', עליה נכתב השיר 'למה לא אמרת שצווארך זקן ממך', ניסתה את הקרם הטיפולי לצוואר, למחשוף ולאזור החזה של סטנדל הצרפתית, שמכיל ויטמין E, מרכיבים מבהירים, גליצרין ועוד חסידי אומות עולם, שמבטיחים לתת אפקט מיידי של מתיחה נראית לעין: "קרם ענוג, בגוון ורוד-פלמינגו נעים וניחוח אלגנטי. לא דביק מדי, לא כבד מדי, נספג היטב ומשאיר את העור גמיש. ציון לשבח גם על בקבוק המשאבה הסטרילי הנוח. האם הוא יותר נעים מקרם הפנים הרגיל שלי? כנראה שכן. האם הוא יותר יעיל ממנו? לא הייתי שמה על זה כסף. מומלץ בעיקר למי שרגשות האשם על שהזניחה את האזור הזה אוכלים אותה מבפנים".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סטנדל, THROAT, DECOLLETE AND BUST CARE. מחיר: 450 שקלים ל- 50 מ"ל/מערכת וואלה!, צילום מסך

אין דבר שגורם למדור יותר שמחה מאשר מוצר שמשרת את כישרון האיפור בכל זמן ובכל מקום שלו – תוך כדי נהיגה, בחושך, בלי מראה וכיוב'. רוז' פרודיג'י, השפתון החדש של קלרינס בצבע subtle rose (מס' 106) מצטיין בכל אלה, בזכות גוון ורדרד-ניוד טבעי ועדין מאוד, שיאפשר לך מריחה חופשית פלוס יציאה מהקווים ללא חשש. בנוסף לצבע, שיתאים ממש לכל אחת, כולל סבתא שלך ואחותך הקטנה, ולמרקם הרך-לח-ענוג, בקלרינס לא חורגים ממנהגם המקודש, ומפנקים באריזה אריסטוקרטית הורסת. אחרי כל אלה, אי אפשר להיות קטנוניים, ולבוא בטענות על חיים קצרים מדי ועמידות מוגבלת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קלרינס, שפתון ROUGE PRODIGE. מחיר: 162 שקלים. בסדרה 12 גוונים. להשיג בסופר פארם/מערכת וואלה!, צילום מסך

בטרייד אוף שבין קמטים לחצ'קונים, נראה בגדול שהאחרונים לוקחים – לפחות תוכלי ליהנות מהספק שהממזרים הקטנים מקנים לך מראה נערי כלשהו. לפני אי אילו חודשים סיפרנו כאן בשבחיו של הקונסילר לטיפול בעור פגום מסדרת Anti Blemish של קליניק, שעשה עבודה יסודית בייבוש חצ'קונים עיקשים ביותר. עכשיו מצטרף לסדרה גם מייק אפ נוזלי חדש, שמבטיח להסתיר, לטפל וגם למנוע. בקליניק מספרים שאחת מכל שלוש נשים בארה"ב סובלת מפגמי עור למרות שהיא כבר מזמן לא כל כך בת 16, מה שהופך את המייק אפ הזה למוצר מקרב לבבות בין דורי ורב תכליתי.

ט', שהתנסתה בקונסילר, התלהבה אפילו יותר מהמייקאפ: "להבדיל מהקונסילר הסמיך מדי, שכזכור הפך אצלי למשחה לטיפול לילי, המייק אפ קליל ונמשח היטב. הוא הרגיע עור פנים עצבני, כיסה את מה שצריך, ובאופן פלאי גם הצליח לשפר ללא הכר את מצב החצ'קונים. כך שבסוף היום, אחרי שהסרתי אותו, חיכתה לי הפתעה נעימה".

בחודש נובמבר קונים שניים ממוצרי המייק אפ, פודרה, סומק או קונסילר של קליניק, ומקבלים קונסילר airbrush בשווי 130 ¤ במתנה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קליניק, ANTI-BLEMISH SOLUTIONS LIQUID MAKEUP. מחיר: 175 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

אל המברשת שמתלבשת על תכשיר ניקוי הפנים של גרנייה צריך באמת להגיע מצויידות בשכבת טינופת משמעותית, כדי ששיניה לא יבריחו אתכן. אבל מה שנראה כמו הצעה לנקות את הפנים בפומפייה, מתגלה כמברשת רכה למדי, שמגיעה גם למקומות נידחים, ומנקה את העור ביסודיות ולעומק ללא שימוש באצבעות. הבעיה של הנסיינית מ' היתה דווקא עם ג'ל הניקוי שבפנים: "גרנייר קוראים לו 'תכשיר ניקוי רב עוצמה', שזה בדרך כלל משהו שנהוג לומר על נוזל לניקוי כיורים ואסלות. והאמת, הוא לא רחוק משם גם בריח. הנדסת האנוש לא מי יודע מה - כדי שהג'ל יצא צריך קצת להילחם בבקבוק. כך שבשורה התחתונה, תענוג גדול זה לא, אבל יעיל דווקא כן, למי שלא סובלת מעור רגיש ועדין מדי".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גרנייר, Pure Active ExfoBrusher – במהלך נובמבר ב- 35 שקלים במקום 70 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

כשאתן מובטלות, אתן חותמות בלשכה. כשהאלי ברי נמצאת בין עבודות, היא משיקה עוד בושם.
החדש לו העניקה את שמה, Reveal, מכיל דברים טעימים כמו שזיפים, אפרסקים, מלון ואוכמניות, ונתון בבקבוק חטוב מזכוכית בגוון זהוב. הוא פירותי וחמוד, נעים ומתקתק יחסית, ומפגין נוכחות מרשימה לזמן מוגבל בלבד, בדיוק כמו ברי עצמה – גם אם לא השאיר חותם נצחי בחיינו, אין לנו מילה רעה להגיד עליו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
Halle Berry , Reveal מחיר: 330 שקלים ל-50 מ"ל/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully