וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רנסנס אוסטרלי

25.12.2010 / 12:26

עם לוק שנע בין קייט בלנשט, טילדה סווינטון ודיוקנאות נשים רנסנסיות, ג'וליה נוביס, בת 17 מאוסטרליה, עשויה להיות הדבר הבא מהיבשת הרחוקה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
במגזין Love Want, גיליון 3, קיץ 2010/מערכת וואלה!, צילום מסך

מאז פרישתה החלקית של ג'מה וורד, דוגמנית אוסטרלית מבוקשת שהחליטה בגיל 21 להאט את עיסוקיה כדוגמנית ולפנות למשחק, אוסטרליה לא הצליחה לשגר פנים חדשות ומשמעותיות לפסגת התעשייה. ג'וליה נוביס (17) אשר בתחילת השנה סומנה במגזין LOVE על ידי המלהקת הניו יורקית המשפיעה מישל לי כהבטחה גדולה, עשויה להיות הסופרמודל האוסטרלית הבאה ולסמן תחייה מחודשת של דוגמניות האי הגדול בעולם.
עם 180 סנטימטרים, בלונד טבעי, עצמות לחיים גבוהות, עיניים ירוקות, מראה תקופתי ומודרניסטי בעת ובעונה אחת, היא הייתה מהבולטות והזכורות בתצוגות אביב/קיץ 2011 בסתיו האחרון.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
במגזין Wonderland, נובמבר 2010/מערכת וואלה!, צילום מסך
ג'וליה נוביס בתצוגת אביב/קיץ 2011 של ספורטמקס במילאנו, ספטמבר 2010. Tullio M. Puglia, GettyImages
בתצוגת אביב/קיץ 2011 של ספורטמקס במילאנו, ספטמבר 2010/GettyImages, Tullio M. Puglia

לפני 3 שנים בזמן שהלכה ברחוב בעירה רוז ביי, פרוור דרומי של סידני, ניגשה אליה סוכנת מסוכנות Priscilla’s המקומית ושאלה אותה אם היא רוצה להיות דוגמנית. היא צחקה כי לא ממש הבינה איך הסוכנת הצליחה למצוא בה פוטנציאל כשהיא לובשת מדי בית ספר, אבל רשמה את פרטי הסוכנת במחברת המתמטיקה שלה והחליטה שהיא רוצה לנסות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בווג אוסטרליה, ינואר 2011/מערכת וואלה!, צילום מסך
ג'וליה נוביס בתצוגת אביב/קיץ 2011 של סוניה ריקל בפריז, אוקטובר 2010. Pascal Le Segretain, GettyImages
בתצוגת אביב/קיץ 2011 של סוניה ריקל בפריז, אוקטובר 2010/GettyImages, Pascal Le Segretain

היא לא ביישנית ואין לה שום בעיה להיראות בטופ שקופה על המסלול (כמו בתצוגת אביב/קיץ 2011 של סוניה ריקל בפריז), או נטולת חלק עליון (כמו בהפקת ווג אוסטרליה, The Rules of Attraction, אשר תתפרסם בגיליון ינואר הקרוב). צלקות ילדות בברכיה מטושטשות בעבודות צילום על ידי מאפרים, אבל בתצוגות היא התגלתה כמטופפת מצטיינת על עקבים. בשבוע האופנה במולדתה עבור היא דיגמנה עבור מעצבת בגדי היוקרה קונסטנטינה מיטאס ועבור מותג האופנה האורבנית Alpha 60.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בקמפיין סתיו/חורף 2010 של ברברי בלאק/מערכת וואלה!, צילום מסך
ג'וליה נוביס בתצוגת אביב 2011 של נרסיסו רודריגז בניו יורק, ספטמבר 2010. Frazer Harrison, GettyImages
בתצוגת אביב 2011 של נרסיסו רודריגז בניו יורק, ספטמבר 2011/GettyImages, Frazer Harrison

הצעד המשמעותי שמיקם אותה כהבטחה בדוגמנות הבינלאומית התקיים לפני כשנה עם בחירתה על ידי פרנצ'סקו קוסטה, המנהל הקרייטיבי בקלווין קליין, לשמש כפנים הבלעדיות של המותג בתצוגת סתיו/חורף2011 בניו יורק. מאז היא השתתפה גם בתצוגות ברברי, ריצ'רד ניקול וטופשופ בלונדון ובפראדה במילאנו, שם פגשה את מירנדה קאר, קת'רין מקניל ואבי לי קרשאו, אוסטרליות מפורסמות ועסוקות. כמו כן, נשכרה לצילומי הפקות אדיטוריאליות בווג הבריטי, האיטלקי והאוסטרלי, במגזינים Russh, ID, Metal, Dazed & Confused, Wonderland, Oyster ו-Interview. הצילומים לקמפיין סתיו/חורף 2010 של ברברי בלאק היו עד כה עבודת הפרסום היחידה שלה, אבל קמפיין מרכזי.

ג'וליה נוביס בתצוגת אביב/קיץ 2011 של בס אנד בייד בלונדון, ספטמבר 2011. Samir Hussein, GettyImages
בתצוגת אביב/קיץ 2011 של בס אנד בייד בלונדון, ספטמבר 2010/GettyImages, Samir Hussein

בזמנה הפנוי היא נהנית להאזין לניין אינץ' ניילס, קווינס אוף דה סטון אייג' ורייג' אגיינסט דה משין. בעבר פרטה על פסנתר והיום היא לא נפרדת מגיטרה אקוסטית שהיא לוקחת לכל מקום. היא זוכרת תצוגות לפי המוזיקה שנוגנה בהן, ולכן תצוגת ברברי העונה היא אחת הזכורות והאהובות עליה. בין תצוגות היא מנסה לישון כמה שיותר, לפעמים אפילו 5 דקות במונית לפני מדידות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בווג הבריטי, מאי 2010/מערכת וואלה!, צילום מסך

בראיון לגליון קיץ 2010 של מגזין ID סיפרה שההתעמלות היחידה שלה היא הליכה ברגל ושהיא בעיקר סומכת על חילוף חומרים. החולשה שלה היא עוגיות ושוקולד ומה שהכי היא אוהבת לעשות זה לשכב במיטה, לאכול עוגיות אוריאו, לשתות חלב ולצפות בסדרת המאנגה היפנית דרגון בול Z.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully