וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובש בנרתיק

שירלי אכסלרוד

30.12.2010 / 19:18

מדור קוסמטיקה קלה מסתער על מחלת החורף הקשה מכל - יובש. אחר כך, הוא אפילו ביקר בספא עירוני חדש של רוקחת אחת ועורכת דין בדימוס

ימים יבשים אלה, הם שעתו היפה של קרם הלחות, ושעתה הקשה של הנסיינית א'. א' סובלת מכפות ידיים יבשות, ומתגרדת השכם וערב ככלב מכונם. הצורך להמשיך לתפקד בסביבת עבודה מודרנית, מול הדחף לטבול את הידיים בשומן אווזים מעביר אותה על דעתה. מצב הביש הזה זיכה אותה בשלל קרמי ידיים חדשים, והיא טבלה בהם כפות:

כמו באגדות, דווקא הקרם של שיק, הזול ביותר, הכי הכי זול, אבל זול ממש, גנב את ההצגה ועשה עבודה מצויינת: נספג בקלות, מריח עדין ואפקטיבי במידה משביעת רצון, בלי להשאיר כל עקבות שמנוניים. ביחס שקלים - כמות – איכות, הוא בוודאי נותן את התמורה הטובה ביותר. הבעיה היחידה היא אריזה בלתי סקסית בעליל, בירוק בית חולים סיעודי וכיתוב כעור. אבל במחיר הקטן הזה, למה להיות קטנוניים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הכי זול, הכי טוב. קרם ידיים של שיק, 11 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

גם קרם הידיים של ד"ר עור מקרין מראה ירקרק-רפואי משהו, אבל עם יותר קלאס. בית חולים פרטי, כאילו. הוא נהנה מהריח הסבוני המוכר והמקסים של מוצרי הסדרה, נספג בקלות, אבל לא עושה פלאים בגיזרת הריכוך. מתאים יותר למי שהיובש טרם היכה בכפותיה, ומסתפקת במניעה בלבד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קרם ידיים של ד"ר עור, 50 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

הבא בתור הוא ה-cold cream של Avene, העשיר והכבד מכולם, והוא ירגיע לכן את הידיים גם במצבים הקשים ביותר של יובש, למשל, אם אתן במקרה עובדות בדייג, ויוצאות לים בחמש בבוקר, או אם אתן עוסקות בטיפוס הרים להנאתכן. כמו כל המוצרים של אוון הוא היפו אלרגי (מה שאומר – מתאים גם לדייגים רגישים במיוחד), ומכיל פראפין, שמן שקדים, מי ורדים ומים טרמליים. אזהרה: לא מותאם לפעילות של מוטוריקה עדינה. ובעברית: אחרי המריחה, תשכחו מלסמס מהאייפון.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אי אפשר לסמס אחריו. קרם ידיים של אוון, 75 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

האחרון שנבדק הוא הדיפ קומפורט של קליניק. כמו קרם הגוף המצויין מאותה סדרה, הוא ניחן בגוון צהבהב של חמאה הולנדית משובחת שבא למרוח על לחם אגוזים, עם אותו בלי-ניחוח שנותן תחושה שמשהו פה עובד כמו שצריך בלי להזדקק לפירוטכניקה של בושם חנפני, ומותיר את עור הידיים רך כמשי, עטוף במין שכבת בידוד לחה ורגוע כתינוק. כמו במקרה של אוון, זה לא הקרם להתמרח בו לפני טפיחה על מסך מגע, נגיעה בראי או דפדוף בעיתון, ודווקא כן אם אתן סובלות מעור יבש או מגורה. פינת הצרכנות הנבונה, כי אנחנו חייבים: במחיר של קליניק אחד אפשר לקנות יותר מ-12 שיקים!

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קרם ידיים של קליניק. 135 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

יבש על הראש

עוד בוקר יבש עלה על העיר. בוקר טוב במיוחד לכל המתולתלות. עוד יום שיער מעולה לפנינו. עוד יום של שיער שטוח מדי לבחורות הפן-מקלות. מוואה-מוואהה-הה!! רק שבשלב כלשהו האופוריה תתפוגג, וערימת התלתלים שלא חפפתם כבר שלושה ימים כי לא צריך, תפנה מקום לערימת ראסטות נוקשה. ש' בעלת השיער היבש והעבה קיבלה את סדרת המוצרים החדשה של קרסטס, שפועלת תחת חום ופעלה לפי ההוראות: "כל מה שצריך לעשות הוא לחפוף בשמפו, ואז למרוח את המסיכה, להשאיר כמה דקות, ולשטוף במים חמים, שאמורים להחדיר את חומרי ההזנה ולעכב התייבשות חוזרת. השיער המיובש הפך רך לתפארת, סורק בקלות, והתאפק לא להתייבש שוב לפחות יומיים. מפרגנת גם לריח החלבי-נקי-מעלף של המוצרים. כמו תמיד בקרסטס, מדובר בעונג יקר, אז ניסיתי את השמפו והמרכך יחד, וגם לחוד. המסקנות: השמפו בסדר, אבל אפשר לוותר עליו ולהסתפק במסכה המשובחת".

שמפו - 117 שקלים ל- 250 מ"ל; מרכך – 148 שקלים ל- 200 מ"ל, מסכה טיפולית - 250 שקלים ל- 500 מ"ל; להשיג במספרות המורשות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חלום לשיער היבש. קרסטס/מערכת וואלה!, צילום מסך

יבש על הפה

את השפתון של איה נטורל אתן צריכות, ולו כי ייצרו אותו בבית ג'אן, וזה לא משהו שאתן יכולות להגיד על כל דבר שמסתובב לכן בתיק האיפור. חוץ מזה, מדובר בשפתון שמנוני ונעים, שהביא מזור לשפתיים חרבות, בלי להותיר ברק או צבע, ומבלי לסתום את הנקבוביות. הוא מכיל שמן זית אורגני, חוחובה, שקדים וחמאת שיאה, ולהבדיל ממוצרים דומים אחרים, שמריחים כמו נפט, הוא נהנה מטעם וניחוח עדינים ביותר של וניל.

להשיג בטעמי וניל, תות ומנטה בבתי-מרקחת, חנויות טבע וברשת גולף אנד קו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חמאת שפתיים של איה נטורל. 16 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

אם את מתנשאת על האוכלוסייה הפוקדת את מרכזי המניקור, או סתם בחורה סולידית שלא מרגישה נוח לשייף ציפורניים מול חלון ראווה ברחוב ראשי ומפוייח, זה המקום בשבילך. זה מתחיל מהמיקום (ברמת החייל, אך בשולי המרכז הסואן), דרך העיצוב (אפור-לבן נקי ונאה, אבל לא מוגזם) וגם האווירה השלווה, נינוחה, איזי גוינג כזאת – Idol הוא ספא אינטליגנטי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

המדור, שתמיד מתרגש מסיפור טוב של הסבה מקצועית, רשם לעצמו שגלי ורותי שהקימו את המכון ומנהלות אותו, הן רוקחת ועורכת דין בדימוס. במקום מציעים את תפריט הטיפולים המקובלים – טיפולי פנים, שיזוף בהתזה, עיסויים, וכמובן מני-פדי זריז לעסוקות או יסודי, שהרגיש מקצועי ואיכותי במיוחד, עם פילינג נוזלי עדין, בלי סכינים אם לא צריך, ולא פחות ממריחה מושלמת של הלק (עשרות גווני Essie ו-OPI מסודרים בכניסה כמו חיילים). במקום מטפלים גם בצרכים של בעלי בעיות רפואיות מיוחדות, ומציעים מגוון טיפולים גם לגברים.

Idol Cosmetic Bar, ראול ולנברג 30 פינת דבורה הנביאה, רמת החייל, תל אביב.

  • עוד באותו נושא:
  • איפור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully