וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייבי ואריזונה

7.1.2011 / 11:05

אריזונה מיוז היא לא רק פנים יפות ומבטיחות בתעשייה, היא גם, באופן ממש לא שכיח, אמא לילדון מתוק בן שנה וחצי. קבלו את האמא הראשונה של מדור מודל 2011

תצוגת ג'ון גליאנו אביב/קיץ 2011 בפריז, אוקטובר 2010. Pascal Le Seqretain, GettyImages
בתצוגת אביב 2011 של ג'ון גליאנו בפריז, אוקטובר 2010/GettyImages, Pascal Le Seqretain

מבין כל הפנים החדשות של תצוגות קולקציות אביב 2011 שהתקיימו בבירות אופנה בסתיו האחרון, בלטה אמריקאית אחת, אריזונה מיוז, בת 20 מסנטה פה, ניו מקסיקו. מיוז התחבבה על מעצבים, עורכים ומלהקים לא רק בשל שמה הקליט ופיצ'רים מקצועיים מוצלחים, אלא גם בשל היותה האמא היחידה מבין הדוגמניות המתחילות. מיוז, אשר התגלתה כבר ב-2007 והוחתמה על חוזה בסוכנות NEXT, לקחה פסק זמן מן התעשייה בזמן היריונה, אבל השנה שבה לעסוק בדוגמנות במשרה מלאה, והפעם בהצלחה גדולה. בין צילומים ותצוגות, בניגוד לדוגמניות אחרות בנות גילה, היא מקדישה פחות זמן לקניות, בתי קפה ומסיבות, ומבלה ככל שניתן עם בנה הפעוט ניקו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בגליון דצמבר של מגזין W עם בנה ניקו/מערכת וואלה!, צילום מסך

כבר ביום השני של שבוע האופנה של ניו יורק, שמה של אריזונה מיוז היה בפי כולם. שיערה הקצר, 178 הסנטימטרים שלה ועיניה הירוקות (הדי מרוחקות זו מזו באופן המייחד אותה) הפכו אותה ללהיט. בשבוע האופנה של מילאנו היא סגרה ופתחה את תצוגת פראדה – ראייה מוחצת להתחבבות על מיוצ'ה פראדה. בסופו של דבר בארבעת שבועות העונה היא לקחת חלק, בין היתר, בתצוגות בלנסיאגה, סלין, שאנל, קלואה, דיור, קנזו, מרק מאת מרק ג'ייקובס, נרסיסו רודריגז, פראדה, רושאס, סטלה מקרטני ואיב סן לורן.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
תצוגת אביב/קיץ 2011 של מארק ג'ייקובס בניו יורק, ספטמבר 2010. Chris Moore, GettyImages
בתצוגת אביב 2011 של מרק ג''יקובס בניו יורק, ספטמבר 2010/GettyImages, Chris Moore

בראיון מאוקטובר השנה לבלוג The Cut של ניו יורק מגזין היא גילתה שטיפ היופי הכי טוב שהיא יכולה לתת הוא שתיית הרבה מים. המנוחה הכי מתגמלת עבורה לאחר יום עבודה ממושך היא בילוי עם בנה בבית. הכי קשה בדוגמנות עבורה זה העבודה עם אנשים חדשים כל פעם. פריז היא בירת האופנה האהובה עליה והיא מרגישה טוב כשהיא בבירה הצרפתית. עצתה לדוגמניות מתחילות היא "תהיו עצמכן, שמרו על פרספקטיבה שכלית ואל תיקחו שום דבר באופן אישי".

תצוגת קדם סתיו 2011 של אוסקר דה לה רנטה בניו יורק, דצמבר 2010. Slaven Vlasic, GettyImages
בתצוגת קדם סתיו 2011 של אוסקר דה לה רנטה בניו יורק בחודש שעבר/GettyImages, Slaven Vlasic

בדצמבר השנה היא הופיעה ב"קרקס משפחתי", הפקת אופנה מהוקצעת של מגזין W ביחד עם בנה, מה שאיפשר לה לראשונה לקחת את הילדון החמוד לעבודה וכמובן שימח אותה מאוד. לאחרונה היא נבחרה להחליף את דריה ורבובי כפני איב סן לורן וכך למעשה זכתה בקמפיין ראשון בקריירה. את תמונות הקמפיין רוויות השמש לקיץ 2011 צילמו צמד צלמי האופנה אינז ואן למסוורדה ווינוד מטדין בגני וילה משנות ה-30 במלון לה פלמרי במרקש, מרוקו, לוקיישן אהוב על סן לורן המנוח. סטיבן מייזל צילם אותה בשאנל קיץ 2011 לשער הגיליון הנוכחי של ווג איטליה (לצד הסופרמודל הדנית פרייה בהא אריקסן).

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מימין, על שער גיליון ינואר 2011 של ווג איטליה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בראיון וידאו לווג איטליה שנערך בזמן שבוע האופנה האחרון של ניו יורק, היא סיפרה שאין לה מעצב מועדף ולא ממש חשוב לי מי מאחורי בגד, כל עוד הוא מוצא חן בעיניה. תעשיית האופנה עבורה היא משהו שמרתק ללמוד ולהכיר. היא תמיד נהנית ללבוש בזמן העבודה בגדים מסוגים שונים, מה שגורם לה להרגיש כל פעם כמישהי אחרת. הבחירה בה על ידי מיוצ'ה פראדה בעצמה במילאנו בסתיו האחרון ריגשה אותה מאוד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בקמפיין קיץ 2011 של איב סן לורן/מערכת וואלה!, צילום מסך

היא נהנית מנסיעות עבודה והייתה רוצה לטייל כמה שיותר בעתיד. היא דוברת קצת ספרדית וחובבת ספריו של הסופר הקולומביאני גבריאל גרסיה מרקז. לדוגמנות היא הגיעה כי התקשתה להחליט מה היא רוצה ללמוד בקולג'. הסגנון האישי שלה משתנה כל הזמן ונכון לעכשיו היא בעניין שחור. בעתיד היא הייתה רוצה להיות מעורבת ביצירת מודעות נגד עבודת ילדים. החלום הגדול שלה הוא "להגיע לסוף החיים ולהרגיש שהיא השיגה משהו גדול כל שנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully