וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנטי-מבסוטון

שירלי אכסלרוד

13.1.2011 / 19:00

'קוסמטיקה קלה' מרחה מייק אפ והייתה מרוצה, הזליפה כמה טיפות של בושם והייתה שמחה, עד שהגיעה למסקרה החדשה של רבלון שהפכה אותה לדביבון

חלקנו מעבירות חיים שלמים בחיפוש אחר המייק אפ המושלם. קחו לכן שניים שמתחרים על התואר, כל אחד מהם בדרכו שלו:

ה-Resilience Lift extreme החדש של אסתי לאודר מיועד לעור מתבגר, שזאת דרכה המנומסת של אסתי לומר "מייק אפ לזקנות", ומבטיח "לחות מתמשכת, ברק-על ועור מתוח". פ', בעלת עור יבש שידע ימים יפים יותר, אבל עדיין רחוקה מקמטים או דלדול ואפילו מגדלת פה ושם חצ'קון סורר, הבליגה על הקיטלוג האכזרי משהו, ניסתה ונהנתה: "המייק אפ נוזלי ונמרח בנעימות. הגוון שניסיתי, הבהיר ביותר (מס' 1), התאים היטב, ונתן כיסוי בינוני-גבוה. מידת הלחות שלו מושלמת. למרות קהל היעד המוצהר שלו, המייק אפ לא כבד או מעיק, וגם אחרי שעות טובות בצילם של מזגנים מייבשים, העור היה נינוח. לא הרגשתי אפקט של ליפט, וזה בסדר - גם אין לי צורך בו. המינוס היחיד הוא הניחוח הכימיקלי הקל שיש בדקה הראשונה אחרי המריחה, אבל הוא מתפוגג במהירות. כך או כך, מדובר במייק אפ משובח, שיתאים לבעלות עור צמא, בכל גיל".

מייק אפ Resilience Lift extreme Radiant של אסתי לאודר. מחיר: 240 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דרכה המנומסת של אסתי לומר "מייק אפ לזקנות". Resilience Lift extreme Radiant של אסתי לאודר/מערכת וואלה!, צילום מסך

המייק אפ החדש של לנקום Teint Miracle, מסתובב בעולם כשהוא מגובה ב"עשר שנות מחקר, שבעה פטנטים, וטכנולוגיה שמבטיחה לפענח את האור הפנימי של העור, ולייצר סביבך הילה". שנייה לפני שהוא מתקבל לעבודה במחסני חשמל, ט' הניחה עליו ידיים, והעולם שלה הפך יפה יותר: "מייק אפ מושלם. דקיק כסופר מודל, נמרח בקלילות, ולמרות אווריריותו נותן כיסוי סביר פלוס פלוס, כולל הצטיינות במבחן יחסיו עם הנקבוביות – יושב עליהן ולא בתוכן. לא בטוחה לגבי ההילה המסתורית, אבל העור נראה קורן, בריא ואחיד. והוא לא רק חכם! הוא גם נאה בצורה יוצאת דופן, ובתור אישה של אריזות מעוצבות, אני מרשה לעצמי להכתיר אותו כבקבוק המייק אפ היפה של העת האחרונה. ועוד בונוס, יש לו ריח עדין ונעים, יחסית למייק אפ ובכלל".

כל הטוב הזה מגיע גם בגרסת טייק אווי, שמיועדת לשימוש נקודתי. בלנקום קוראים לה קורקטור, אתם יכולים לקרוא לה קונסילר: "מוצר דומה לטוש אקלה הנערץ של איב סאן לורן שנמצא אצלי בשימוש קבוע כבר שנים, ונוח לקחת בתיק לתיקונים ולשיפוצים, מתחת לעיניים, לכסות שקיות, כתמים וכאלה. המברשת של לנקום פחות עדינה מזו של הטוש אקלה והחומר יוצא בכמות גדולה יותר, אבל אחרי שמתרגלים לעבוד איתו, זאת התמכרות".

מייק אפ Teint Miracle של לנקום. מחיר: 235 שקלים; קורקטור:200 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא רק חכם, גם נאה. מייק אפ Teint Miracle של לנקום/מערכת וואלה!, צילום מסך

המסקרה החדשה של רבלון מבטיחה "לתת נפח מאסיבי לריסים, ולהדגיש את העיניים כמו מניפה". בזכות שני סוגי זיפים הפועלים יחד. הנסיינית ד' נדפקה, זרקה, ורצה לספר לחבר'ה: "כבר יצא לי לנסות מסקרות איומות, אבל זאת באמת משהו מיוחד. נתחיל במברשת: עבה מדי, גסה ולא נוח להחזיק אותה. אחרי כמה משיחות עדינות, נשארו יציקות בטון שחורות על הריסים, והם נדבקו זה לזה ונפלו. במהלך היום החומר התפורר, והקנה לי מראה של דביבון קטן עצבני. ואם כל זה לא מספיק, אז בלילה היא לא הסכימה לרדת, וגם אחרי שפשופים נמרצים במסיר איפור נותרו שאריות. רוצחת וגם יורשת! גם חיצונית אין בה שום דבר מפתה – שמנמנה, אדומה, ועבה באופן בלתי ידידותי. לא!".

מסקרה Double Twist Mascara של רבלון. מחיר: 115 שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בלילה היא לא הסכימה לרדת. מסקרה Double Twist Mascara של רבלון/מערכת וואלה!, צילום מסך

קרולינה הררה מותחת את מותג ה-212 שלה למרחקים שרק הפרה של עלית מכירה. הנצר החדש למשפחת קפסולות הבושם, מכיל רום, וניל ומושק, שבהרחה ראשונה נדמו לנסיינית א' כסתמיים משהו, אבל אחרי זמן מה התגלו כחמימים, נעימים וכייפים, מין ניחוח בוקר לא מחייב שכזה. "ה-VIP מגיע באריזה קומפקטית, מעוגלת ומאובטחת שנוח לדחוף לתיק, ויהיה נחמד אם בקבוקים כאלה יהפכו לסנטנדרט".

בושם 212 VIP של קרולינה הררה. מחיר: א.ד.פ 80 מ"ל ב-669 שקלים; 50 מ"ל ב-499 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין להתרשם מהרחה ראשונה. בושם 212 VIP של קרולינה הררה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully