וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואיזה האדומה

15.1.2011 / 10:18

רק צבע אחד בעולם יכול לנצח את הבלונד המבוקש כל כך בתעשיית האופנה, אבל השיער הג'ינג' הוא לא הסיבה היחידה בגללה לואיזה ביאנצ'ין בדרכה לפסגה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
על שער גיליון ספטמבר 2010 של מגזין 160 Grams/מערכת וואלה!, צילום מסך

אמת אוניברסלית ידועה היא שתעשיית האופנה מעדיפה בלונדיניות. הן מבוקשות לקטלוגים, תצוגות והפקות אופנה ונראות בכל מקום, אך ממש כמו שהן מנצחות שחורות או אסייתיות, כך הן מפסידות לג'ינג'יות. דוגמניות אדומות השיער באשר הן מבוקשות באופן מסורתי. אך כשם שאחוז אדומי השיער בכלל האוכלוסייה נמוך למדי ואינו עולה על 2%, כך גם לא שכיחה ההיתקלות בדוגמניות ג'ינג'יות (בניגוד לברונטיות, או, כמובן בלונדיניות). לדוגמנית ג'ינג'ית מתחילה עם נתונים נכונים צפויה תעסוקה רבה. מעצבים תמיד שמחים לגוון תצוגות ומודעות פרסומיות בגוון השיער הבוער שבולט מרחוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בגיליון דצמבר 2010 של מגזין גלאמור/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בגיליון דצמבר 2010 של מגזין גלאמור/מערכת וואלה!, צילום מסך

ככל הנראה זה בדיוק מה שחשבה אן קת'רין פישר מבעלי סוכנות הדוגמנות AM מודל מנג'מנט, כשנתקלה ב-2008 ביריד ברלינאי בלואיזה ביאנצ'ין, תלמידת תיכון ג'ינג'ית מברגהיים, עיר קטנה מערבית לקלן, שבלטה למרחוק עם גובה של 177 סנטימטרים וכמובן, שיער בגוון אדמוני טבעי. שנה מאוחר יותר לואיזה נשלחה למילאנו ותוך זמן קצר התחבבה על מלהקים מקומיים. היום, בגיל 18 ועם סיום התיכון, לא נראה שמשהו יכול לעצור אותה בדרכה אל דומיננטיות גם בבירות האופנה האחרות. ממש כמו לילי קול וקארן אלסון לפניה, לואיזה תהפוך לשם מוכר, הרבה בזכות השיער הנדיר הזה.

לואיזה ביאנצ'ין בתצוגת אביב/קיץ 2011, just cavalla. o Raule, GettyImages
בתצוגת אביב/קיץ 2011 של ג'אסט קוואלי במילאנו, ספטמבר 2010/GettyImages, o Raule

החל ה-2010 היא מיוצגת בניו יורק גם על ידי סוכנות DNA המייצגת, בין היתר, גם את נטליה וודיאבונה, קריסטן מקנמי ואמבר ואלטה. עונת אביב/קיץ 2011 הייתה עונת ההשקה שלה בדוגמנות מסלול בינלאומית והיא לקחה חלק, בין היתר, בתצוגות אנטוניו מאראס, פרנצ'סקו סקונאמיוליו, ג'יילס דיקון, אייסברג, אייזיק מזרחי, גוטייה, ג'ון רושה, ג'וליאן מקדונלד, ג'אסט קאוולי, מארק ג'ייקובס, מיזוני ועוד.

לואיזה ביאנצ'ין בתצוגת אביב/קיץ 2011 של אנטוניו מאראס במילאנו, ספט' 2011. Tullio M. Gugila, GettyImages
בתצוגת אביב/קיץ 2011 של אנטוניו מאראס במילאנו, ספטמבר 2011/GettyImages, Tullio M. Gugila

את תצוגת אביב 2011 של מארק ג'ייקובס בניו יורק היא נבחרה לפתוח – פתיחה מרשימה ומבטיחה לכל דוגמנית מתחילה בשבוע האופנה. בראיון לבלוג האופנה The Cut של ניו יורק מגזין היא סיפרה שפגשה את ג'ייקובס עצמו בשלב הליהוקים וערב לפני התצוגה. היא סיפרה לו שהיא מעריצה של ליידי גאגא והתרגשה לגלות שהוא פגש אותה. הבחירה בה לפתיחת התצוגה היתה הפתעה גמורה והיא ידעה עליה רק חצי שעה לפני שהתחילה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עם הדוגמן אריק אנדרסון במגזין East West, נובמבר 2010/מערכת וואלה!, צילום מסך

מאותו ראיון היא מתגלית כלל לא חמת מזג כפי שנהוג לחשוב על ג'ינג'ים, אלא מיושבת ושקולה. היא יודעת שבתעשייה הזאת יש כל מיני תופעות מוזרות, אבל היא לא מתרגשת ושום דבר לא מהמם אותה. מה שכן עשוי לרגש אותה זה גאדג'טים כמו נגני MP4 קלים לתפעול והזמרת שחקנית אשלי טיסדייל (היי סקול מיוזיקל). בכלל מוזיקה היא תחביב שלה, לצד שופינג. פריטי הלבוש הפרטיים אהובים עליה הם נעלי עקב של טופשופ ושמלה כחולה של מארק ג'ייקובס. בזכות העיסוק היא טיילה בניו יורק ובבירות האופנה האירופאיות, אבל היא רוצה לבקר גם באוסטרליה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
על שער גיליון אוקטובר של מגזין BIBA/מערכת וואלה!, צילום מסך

ברמה המקצועית, היא שואפת להופיע בווג האיטלקי בהפקה שיצלם סטיבן מייזל וגם להמשיך להיות דוגמנית ככל שניתן. מה שהכי קשה במקצוע עבורה זה המתח הכרוך בפגישות מרובות שנקבעו למועדים סמוכים. הדיאטה שלה רגילה והיא פשוט משתדלת לאכול בריא ולשתות הרבה מים. אין לה סודות יופי מיוחדים מלבד קרם לחות פשוט מדי פעם, שינה וחדר כושר מדי פעם.

בינתיים, מה שהכי מעניין אותה זה אוכל סיני, סושי וגלידת וניל.

לואיזה ביאנצ'ין בתצוגת אביב 2011 של ונה קאבה בניו יורק, ספטמבר 2011. Slaven Vlasic, GettyImages
בתצוגת אביב 2011 של ונה קאבה בניו יורק, ספטמבר 2011/GettyImages, Slaven Vlasic

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully