וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואין לזה אפילו שרוולים

רוויטל מדר

18.1.2011 / 7:01

מדור משכורת 13 מציע לכם שכמיה ב-140 אלף שקל, אך חס על נפשכם באופן חד פעמי, ומביא גם חלופה דומה לה וזולה יותר

שכמיית ז'אקרד רקומת זהב, מעוטרת באריות כנסייתיים – רק נפשות עדינות ומחושבות יצליחו ככל הנראה להבין מה עומד מאחורי הפריט האלמותי הזה, המשתייך לקולקציה האחרונה שיצאה תחת ידיו של המעצב אלכסנדר מקווין.

הקולקציה, שבעקבות מותו, הוצגה בחדר מחופה מראות וחף מקישוטים, בפרזנטציה מצומצמת בשבוע האופנה בפריז לפני כשנה, היוותה סיכום לא מתוכנן לעבודתו של הגאון שלא נמצא לו עדין יורש ראוי. הקולקציה כולה נשענה על מוטיבים תיאטרליים כנסייתיים, וסימלה בהרבה מובנים את כל מה שמקווין אהב באופנה: הדרמה, האפשרות לספר סיפור, ועבודת היד הנערצת המאפיינת את הקוטור והאופנה הגבוהה.

אם הסטייליסטית וחברתו הטובה של מקווין, איזבלה בלאו, היתה בחיים ספק אם פריט האספנים הזה עדין היה עומד למכירה באתר נט א-פורטה. בלאו, עדינה ומחושבת, הייתה מזהה מרחוק את השכמיה כפריט האספנים, ועושה את כל שנדרש כדי לשים עליו את ידיה, ולהגיע עימו לפחות לאירוע נוצץ אחד. עקב מחירו הרם, 24,412.77 פאונד (כ-140 אלף שקלים, בלי משלוח!) יכול להיות שתזדקקו להלוואה, שבוודאי תוענק בלב שלם. בעיקר אחרי שפקיד הבנק יתוודע לאיכויותיו של האריג והרקמה שמעטרת אותו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הגרסה היקרה. השכמיה של אלכסנדר מקווין/מערכת וואלה!, צילום מסך

במקרה שמנהל הסניף שלכם קשוח יותר מכפי שנדמה לנו, תוכלו להתעטף באחת משתי שכמיות הווינטג' שהגיעו לאחרונה לידיה של טלי קושניר, בעלת חנות 'המחתרת' בתל אביב. שכמיותיה של קושניר אולי פחות עשירות ויזואלית מהשכמיה של מקווין, אך ניתן לראות בהן את אחד ממקורות ההשראה שלו. קושניר מספרת על השכמיות ש"הן עשויות אריג צמר בעבודת יד. הן ככל הנראה מסביבות 1930, ואני חושבת שזה התיארוך שלהן בעקבות עיצוב הארט-דקו והקרסים שיש על צווארוניהם". היא מוסיפה שמדובר בעבודת אריגה יוצאת דופן שכן "הבד נארג בצורת fully fashion, שיטה שבה לוקחים בחשבון את גזרת הפריט כבר בשלב האריגה, ולאחר מכן תופרים את חלקיה השונים של השכמייה עם אותו החוט שממנו נארג האריג".

תמורת יצירת המופת הזו, תיפרדו מ-800 שקלים. כסף קטן ביחס למקור הצעיר יותר של הסגנון המקוויני המדובר.

המחתרת. סמטה אלמונית 5 ( בקצה הסמטה)
03-6202413

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שכמיה בהמחתרת ב-800 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
במקרה שמנהל הבנק שלכם קשוח מכפי שנדמה לנו. שכמיה בהמחתרת/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully