וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש יפה מלא בכל טוב

5.2.2011 / 10:59

אמנם לא כל דוגמנית בריטית זוכה להשאיר חותם על העולם כמו נעמי קמפבל וקייט מוס, אבל נראה שהאנה הארדי בת ה-19 בדרך לשם. והיא אפילו גם חכמה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עמוד הדוגמנית האנה הארדי באתר סוכנות אנג'לס אנד דימנדס/מערכת וואלה!, צילום מסך

עור פנים פנינתי, תווי פנים מעודנים ומסת תלתלים בלונדינים הם מה שהפך את הסטודנטית הבריטית האנה הארדי לדוגמנית מבטיחה. גם הרגליים הארוכות במיוחד, ככל הנראה, לא הזיקו. היא החלה לדגמן ב-2009 ובעונה שעברה (בסתיו 2010) כבר השתתפה ב-16 תצוגות בלונדון ובפריז. כחולת העיניים בת ה-19 שגובהה 180 סנטימטרים, מיוצגת על ידי סוכנויות Muse ועלית לונדון. בימים אלו היא מתכוננת לשבוע האופנה הקרוב של ניו יורק שיחל ב-9 בפברואר. באמצע החודש שעבר היא הגיעה לראשונה בחייה לבירת האופנה האמריקאית, ומאז שוהה בעיר לקראת ליהוקים, חזרות והעבודה האינטנסיבית, אך המתגמלת, הצפויה לה. עד כה, נרשם לזכותה ליהוק מרשים – הקדם תצוגה של אמיליו פוצ'י.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בביגוד ברברי בהפקת אופנה לאתר The Fashion Spot/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בביגוד ברברי בהפקת אופנה לאתר The Fashion Spot/מערכת וואלה!, צילום מסך

בניגוד לרבות מהדוגמניות בנות גילה שדחו לימודים גבוהים לשלב מאוחר יותר בחייהן, או ביטלו בכלל את האופציה, האנה הארדי היא סטודנטית מן המניין באוניברסיטת דורהאם בצפון אנגליה, בחוג להיסטוריה וארכיאולוגיה. עד כה, הודות ללוח זמנים חלקי בשני המקומות, היא הצליחה לתמרן בין הלימודים לדוגמנות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בתצוגת סתיו/חורף 2010 של Bouchra Jarrar בפריז, יולי 2010/מערכת וואלה!, צילום מסך

בראיון מהחודש שעבר ליומון האופנה wwd היא סיפרה שרשמיה מניו יורק טובים. כולם ידידותיים כלפיה והיא כלל לא פוחדת מגורדי השחקים ושדרות הענק. היא אוהבת בתי הקפה, טיולים רגליים באזור הסוהו ובמוזיאונים. הרגע החביב עליה מתצוגות אביב/קיץ 2011 היה תצוגת כריסטופר קיין שהתקיימה במחסן גדול בלונדון והייתה מלאת אוירה. כשהתחילה, התרגשות רבה הייתה משהו שליווה אותה לכל תצוגה. היום, לאחר קצת שפשוף, היא מתרגשת לפני תצוגות מדי פעם, אבל שטף של אדרנלין לפני גיחה למסלול, זה מה שקורה אצלה בקביעות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בהפקת איפור לגיליון ספטמבר 2010 של הרפרס באזאר/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בהפקת איפור לגיליון ספטמבר 2010 של הרפרס באזאר/מערכת וואלה!, צילום מסך

היא אוהבת מאוד את ערימת התלתלים המרשימה שלה ומרגישה שתלתלים בקרב דוגמניות זה משהו נדיר למדי. מדי פעם בתצוגות או צילומים, שיערה מוחלק בהתאם לדרישות הקונספט הכללי. את סגנונה האישי היא מגדירה כקלאסי עם אדג'. היא אוהבת וינטג' ופריטים חד פעמיים, אבל גם אופנת רשתות, והיא בדרך כלל אוהבת לערבב ביניהם. המינוס היחיד מבחינתה באופנת רשתות הוא ההיתקלות במישהי אחרת שקנתה את אותה שמלה נהדרת שהיא קנתה לעצמה. היום כבר יש לה אוסף מרשים של פריטי וינטג' כמו הרבה שמלות נשף ארוכות שאין לאף אחת אחרת. המקום האהוב עליה לקניות בבירה הבריטית הוא אזור ספיטלפילדס (Spitalfields) באיסט אנד של העיר. בניו יורק היא מוצאת את הסוהו כמקום שהיא רוצה להכיר.

הדוגמנית האנה הארדי בתצוגת אביב/קיץ 2011 של מרי קטרנצו, ספטמבר 2010. Ian Gavan, GettyImages
בתצוגת אביב/קיץ 2011 של מרקי קטרנצו, ספטמבר 2010/GettyImages, Ian Gavan

היא לא מהדוגמניות שניתן לראות מחוברות לאוזניות נגן המוזיקה שלהן ברכבת התחתית של ניו יורק ובדרך כלל מעדיפה, על פי עדותה, מוזיקה חסרת ייחוד. לאחרונה היא מאזינה למגנטיק מן וטאיו קרוז. הספר שהיא קוראת בימים אלו הוא Imperium, רומן היסטורי העוסק בהיסטוריה עתיקה ובחייו של במדינאי והסופר הרומי קיקרו.

האנה הארדי בתצוגת אביב/קיץ 2011 של פות סמית' בלונדון, ספטמבר 2010. Gareth Cattermole, GettyImages
בתצוגת אביב/קיץ 2011 של פול סמית' בלונדון, ספטמבר 2010/GettyImages, Gareth Cattermole

בזמנה הפנוי המועט, היא נוסעת הביתה, יוצאת עם הכלב ופוגשת חברים. היא גדלה באזור הכפר האהוב עליה עד היום. היא גם נהנית לאפות ולקרוא, ומוצאת ששני העיסוקים האלו מרגיעים. מומחיות האפייה שלה, אגב, היא עוגיות שוקולד לבן וביסקוויטים זנגביל. ובכלל, היא מעידה על עצמה שהיא: "יותר בן אדם של ביסקוויטים ופחות של עוגות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully