וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היה משהו לא נורמלי

14.2.2011 / 11:59

ליידי גאגא הגיחה מתוך ביצת ענק, קייטי פרי הגיעה עם כנפיים לבנות ובר רפאלי בלוק משרדי - השטיח האדום נותר בהלם בטקס פרסי הגראמי ה-53

ליידי גאגא

ליידי גאגא בטקס פרסי הגראמי. GettyImages
האפרוחית בביצתה. ליידי גאגא/GettyImages
ליידי גאגא בחליפת עור ומגפיים. Kevin Winter, GettyImages
כוכבת בקעה! ליידי גאגא/GettyImages, Kevin Winter

אף פעם אי אפשר לדעת מה לצפות מליידי גאגא (24). פעם זה שמלת חישוקים של ארמני, בפעם אחרת זה שמלת נוצות צבעוניות של אלכסנדר מקווין או שמלת סטייקים מופשרים. אתמול (ראשון) היא הגיעה לטקס שנערך בלוס אנג'לס בתוך ביצת ענק שהוצבה על ריקשה ונישאה על ידי דוגמנים. ריאן סיקרסט מערוץ E סיפר שהיא ישבה בתוך הביצה 3 שעות לפני הטקס על מנת "להיכנס לדמות". רק לאחר בקיעת האפרוחית מביצתה, יכולנו לראות מה היא לובשת והיא לא איכזבה. בגד גוף עור-משוריין-חייזרי, מגפי עקב מעל הברך, משקפי שמש כהים וקוקו צד ארוך. הליידי הוכיחה, פעם נוספת, למה אנחנו אוהבים אותה.

קייטי פרי

קייטי פרי וראסל בראנד. Jason Merritt, GettyImages
כנפי מלאך ושיער עורבני. קייטי פרי/GettyImages, Jason Merritt
קייטי פרי. AP
ארמני תפר שמלה גם לסבתא. קייטי פרי וסבתה/AP

גברת ראסל בראנד (26) נוטה לאחרונה להעדיף מראה בשל על השטיח האדום ומשאירה את התלבושות הקיטשיות לבמה. אתמול היא הציגה שילוב מלאכי בשמלת ג'ורג'יו ארמני עם חזיית-מחוך משובצת אבני סוורובסקי, חצאית משי אורגנזה, שובל וזוג כנפי נוצות לבנות העניקה לזמרת מראה סקסי-מתוק. הבהירות הכללית השתלבה מצוין עם השיער השחור-עורבני והעיניים הכחולות. בנוסף, בן זוגה וסבתה בת ה-90 (גם בארמני) שליוו אותה לטקס תרמו לנינוחות כללית, למרות עקבי הפלטפורמה של קסאדיי וההפסדים לליידי גאגא.

בר רפאלי

בר רפאלי בטקס פרסי הגראמי 2011. GettyImages
שחור לבן משרדי. בר רפאלי/GettyImages

יום אחד היא מתארחת בבית האח הגדול ומשאירה אחריה חבורת דיירים מאוהבים ורייטינג שיא, יום אחר היא נראית על אופנוע ברחוב בברלי הילס יחד עם החבר שלה ויום למחרת היא בטקס הגראמי. הספק מרשים לסופרמודל הישראלית (26), מה שלא ממש אפשר לומר על הבחירה שלה לשטיח האדום אתמול. שחור לבן משרדי-שמרני לא ברור של ארמני אמפוריו. המשך תמוה לבגד ים השלם של ה'הוט טאב' בבית האח הגדול. לפעמים היא פשוט לא רוצה לתת את הכי טוב שלה ולא יעזור לנו כלום. אולי בטקס הבא נזכה להצצה בעור השזוף והמתוח. החיוך, כמו תמיד, מתוק.

ג'ניפר לופז

ג'ניפר לופז. Jason Merritt, GettyImages
דיווה מנצנצת. ג'ניפר לופז/GettyImages, Jason Merritt

ג'ניפר לופז, המנחה החדשה של אמריקן איידול (41) נצצה בשמלת מיני ארוכת שרוולים של אמיליו פוצ'י עם נעלי עקב של מעצב הנעליים האהוב עליה (לו אף הקדישה שיר בעבר) כריסטיאן לובוטין, יהלומי קרטייה וקלאץ' של דניאל סוורובסקי. שיער המהגוני שהפעם הוחלק, הבריק ויצר מסגרת מחמיאה לפני הדיווה. זוהר הוליוודי באוקטן גבוה. יש להודות שגברת אנטוני נראית כאן, כמו בכל מקום לאחרונה, סקסית ויפה.

ריהאנה

ריהאנה. Jason Merritt, GettyImages
שיק צרפתי-פרוותי. ריהאנה/GettyImages, Jason Merritt

ריהאנה, הפשאניסטה רבת התעוזה אשר תחגוג 23 בדיוק עוד שבוע אמרה על השמלה שלה אתמול: "למעשה, אני די חטפתי אותה מהמסלול". ולמען האמת, קשה שלא להבין אותה. שמלת ההוט קוטור של ז'אן פול גוטייה, מעצב אהוב עליה, עם שכבות פסי רוחב מפרווה מלאכותית החמיאה לזמרת והשתלבה עם ליפסטיק בגוון יין והשיער האדום-כתום באורך הכתפיים. חמוד וסקסי בלי הרבה מאמץ.

מיילי סיירוס

מיילי סיירוס. Jason Merritt, GettyImages
ספארי-שיק. מיילי סיירוס/GettyImages, Jason Merritt

הזמרת-שחקנית מיילי סיירוס בת ה-18 בחרה בשמלת רוברט קוואלי בהדפס טיגריס מוזהב-נחושתני ושיבוץ פאייטים. הבהרות בשיער הארוך יצרו מראה של מן לפיד בוער ורועש על השטיח האדום וידיים עמוסות צמידי פלטינה ולק אדום השלימו מראה ספארי פראי. אימה, טיש סיירוס, שליוותה אותה לטקס נראתה יותר כמו אחות גדולה. כנראה שבאמת לא ניתן לאלף אותה.

ליאה מישל

ליאה מישל. Jason Merritt, GettyImages
חוסר צבע. ליאה מישל/GettyImages, Jason Merritt

ליאה מישל, כוכבת Glee בת ה-24, חושפת רגל חטובה בשמלת אמיליו פוצ'י שחורה עם שולי תחרה, פלטפורמות סטילטו סקסיים של כריסטיאן לובוטין ותכשיטי לוריין שוורץ. מראה אשר בעת ובעונה אחת הולך על בטוח, אבל גם מתאמץ יותר מדי. התוצאה, למרבה האכזבה, חסרת צבע ובנאלית, בניגוד לגוון קולה של הזמרת המוכשרת.
.

קלי אוסבורן

קלי אוסבורן. Jason Merritt, GettyImages
רק להיפטר מכמה קעקועים מיותרים. קלי אוסבורן/GettyImages, Jason Merritt

קלי אוסבורן (26) מארחת השטיח האדום מטעם ערוץ E, לא ממש הצליחה לבטא את שם מעצב השמלה שלה - טדאשי שוג'י. אבל שמלת המיני האסימטרית החמודה בסגול בהיר, עם קשירת חגורת סאטן בצבע חציל במותניים, השתלבה עם נעלי העקב הכסופות ובמיוחד עם הגזרה הרזה החדשה שהיא מצליחה לשמר באופן מרשים. נותר לה רק להיפטר מעוד כמה קעקועי גיל עשרה מיותרים, והיא בדרך הנכונה ללוק שטיח אדום מושלם.

פלורנס וולש

פלורנס וולש סולנית פלורנס אנד דה משין. Larry Busacca, GettyImages
פלורנס אנד דה חיוורון. פלורנס וולש/GettyImages, Larry Busacca

לפעמים מראה מרשים על המסלול או בעמודי הכרום הנוצצים של מגזיני אופנה לא תמיד עובר בהצלחה לשטיח האדום, וזה בדיוק מה שקרה לזמרת הבריטית אתמול. הסולנית הג'ינג'ית (24) של 'פלורנס אנד דה משין' נראתה הרבה יותר טוב בזמן ההופעה על במת הגראמי (בשמלת אלי סאאב) והרבה פחות בשמלת הטול-סטרץ' בצבע עור של ז'יבנשי. הזמרת פשוט נעלמה מהשטיח האדום. אולי זה העור הבהיר שלא התיישב עם גוון הניוד.

ג'ניפר הדסון

ג'ניפר הדסון. Larry Busacca, GettyImages
קו קדמי אלכסוני מחמיא. ג'ניפר הדסון/GettyImages, Larry Busacca

ג'ניפר הדסון (29) המתחזקת בהצלחה מזה תקופה ארוכה גזרה דקה ומרשימה בחרה בשמלת מיני וכתפיות בצבע נייבי של ורסצ'ה. החזית הוארכה ביחס לדגם המקורי, אבל הקו האלכסוני נשמר וגם חשף זוג סנדלי עקב שחורים של כריסטיאן לובוטין שהותאמו בחוכמה. צללית עיניים תכולה השתלבה יפה והשיער הארוך שהוחלק והובהר יצא מראה כללי מעודן.

קים קרדשיאן

קים קרדשיאן. Jason Merritt, GettyImages
טראש מכוון. קים קרדשיאן/GettyImages, Jason Merritt

קים קרדשיאן כוכבת הריאליטי (30) הופיעה בשמלת נחושת של קאופמן פרנקו עמוקת מחשוף וגבוהת שסע, שלא ממש הצטיינה בלוק מעודן ואלגנטי. אבל לזכותה ייאמר שהגוון השתלב עם עור הברונזה, עקבי הניוד של כריסטיאן לובוטין ועגילי החישוק המוזהבים של לוריין שוורץ. גם השיער הארוך, כתמיד, הבריק והרשים. אבל גם פרפקציוניסטיות, על פי עדות עצמית, כמו מיס קרדשיאן נתקלות בתקלות של הרגע האחרון. "המעצבים עשו לי תיקונים כי הישבן פשוט לא נכנס לי לשמלה", היא גילתה לריאן סיקרסט על השטיח האדום. קלאסה!

ניקול קידמן

ניקול קידמן. Jason Merritt, GettyImages
צבעי אדמה. ניקול קידמן/GettyImages, Jason Merritt

ניקול קידמן (43), ההוליוודית שהפכה לא מזמן פעם נוספת לאם, ליוותה את בן זוגה, זמר הקאנטרי קית אורבן לטקס. הבחירה בשמלת סטרפלס של ז'אן פול גוטייה שעד כה נראתה רק על המסלול התגלתה כמוצלחת, במיוחד לאור צבעי האדמה שהתיישבו עם גוון שיערה הג'ינג'י הטבעי של הכוכבת ותכשיטי פרד לייטון. הגזרה הדקה, אגב, אינה תוצאה של דיאטת רצח שלאחר לידה, אלא של הריון פונדקאות.

  • עוד באותו נושא:
  • גראמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully