וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבצעי חודש אפריל

רוויטל מדר

3.4.2011 / 16:47

למרות שפסח בפתח, לא נראה שהוא הולך להוזיל לכם את הקניות לחג יותר מידי. ובכל זאת איתרנו כמה נשמות טהורות שרוצות לתת לכם יד

עד סוף חודש אפריל מי שתקנה בחנויותיה של דורית שדה ביותר מ-599 שקלים (כי הלוא זה סכום פעוט) תזכה בשובר על סך 100 שקלים שיוכל לשמש אותה – ניחשתם נכון – בקנייה הבאה שלה. מיועד, ככל הנראה, למי שממש ממש אוהבת את דורית שדה. בחנויות הרשת.

מי שלא מעוניינת להשקיע בעונה הנוכחית של דורית שדה מוזמנת להגיע למכירת החיסול של אופנת הערב של המעצבת שתתקיים עד ה-18 באפריל במרכז גירון, ברחוב ז'בוטינסקי 3, רעננה.

כנראה שאנשים עדיין עונדים חמסות על צוואריהם שכן אחרת אי אפשר להבין את פשר המבצע של תכשיטי אמארו. במהלכו כל מי שתרכוש דבר מה – ביחיד או ברבים – במעל 500 שקלים, תקבל במתנה שרשרת חמסה מעוצבת בשילובי אבני טורקיז. לנו זה נשמע קצת ניו-אייג'י, אבל שיהיה. אולי תתנו אותה במתנה למישהו. עד ה-30 באפריל או עד גמר המלאי, ברשת החנויות אמארו.

ברמת מחירים אחרת לגמרי, רשת לוצ'י תציע לכם עד ה-18 באפריל 20% הנחה בקניית שני פריטים ומעלה. זאת למרות שבטווח המחירים של הרשת 20% הנחה הם טיפה לא מורגשת בים של גיהוצים. אולי אם תקנו הרבה תרגישו שקיבלתם הנחה רצינית. ברשת חנויות לוצ'י.

ברוח חג הפסח רשת פרופר מציע לכם מקרב כל המותגים שהיא מייבאת (פרופר, פרוט אוף דה לום, ראסל אתלטיק ו- BORN IN THE USA) מגוון פריטים במחיר שמתחיל ב-29 שקלים, ו-20% הנחה על קולקציית ההלבשה התחתונה. עד ה-30 באפריל, ברשת חנויות פרופר.

המבצע המדובר הולך להסתיים ממש בקרוב, ואם להיות מדוייקים כבר ב-10 באפריל. עד אז קאלה, היבואנית של המזרח, תציע לכן נעליים מעונות קודמות בלא יותר מ-100 שקלים לזוג. קאלה נעליים, רחוב דיזנגוף 220, תל אביב.

מבצע דומה, שמוצע לטווח גילאים שונה, מציעה רשת החנויות קרייזי ליין. עד ה-18 באפריל ינהיגו שם מנהג של 20% הנחה על הפריט הראשון, ו-25% בקניית שני פריטים. ברשת חנויות קרייזי ליין.

במשביר לצרכן מקבצים כמה מבצעים שונים ומתאימים אותם לקהלים עם העדפות שונות. על בשמים מובילים (ככל הנראה הזולים יותר ואו אלה שאתם פחות מעוניינים בהם) יעניקו במשביר לצרכן 40% הנחה לכלל הלקוחות, בזמן שחברי המועדון שלהם יקבלו על המחיר פוסט ההנחה 40% הנחה נוספים. זה יקרה עד ה-18 באפריל, לצד מבצע נוסף שיגיע לסיומו בתאריך זה ועניינו קולקציית האביב של הגברים והנשים. במחלקה הזו תקבלו 50 שקלים מתנה על כל קנייה מעל 250 שקלים שתכלול את הפריטים שבמבצע. מי שהלבשה תחתונה מעניינת אותו יזכה ל-15% הנחה, ועל הנחה זו יקבלו חברי המועדון 10% הנחה נוספים – זאת עד ה-30 באפריל. וזהו, כאן הגיעה הסחרחורת לסיומה.

בוטיק Emma Ro, שעניינו יבוא של בגדי נשים מהונג קונג וארה"ב לצד ייצוג של עיצוב ישראלי, מציע לכם לכבוד הפסח הנחות של עד 25% על פריטים נבחרים מקולקציית הקיץ (מקווים בשבילכם שתאהבו את הפריטים הנכונים, כלומר המוזלים), לצד פריטים מקולקציית החורף שבשלב זה של העונה מחירים עומד על לא יותר מ-99 שקלים. עד ה-26 באפריל, רחוב כצנלסון 61, גבעתיים.

לאנשי השעה רשת שעוני אימפרס מציעה בכל קנייה של שעון TISSOT מכשיר די.וי.די במחיר של 99 שקלים. הם טוענים ששווי המכשיר שתקבלו הוא 400 שקלים. אז תעשו את החישוב. עד ה-11 באפריל ברשת חנויות אימפרס.
(3091 שקלים)

חברת אירו-אסיה יוצאת במבצע על סדרת השעונים PODIUM GMT מבית סרטינה. במסגרת המבצע שעון בעל רצועת כסף מהסדרה הזו יעלה רק 2190 שקלים, בעוד שאחיו בעל רצועת העור יעלה 1990 שקלים. המבצע עד ה-30 במאי. להשיג בחנויות המורשות והמובחרות.

ומה יעשה השעון בלי החולצה? באותה רוח יוקרתית ומבצעית כאחד אאוטלט מותגי היוקרה אל-ניניו (זהו באמת שמו) מציע חולצות מכופתרות מבית גאנט, טומי הילפינגר, נאוטיקה ואמריקן איגל במחיר של 199 שקלים במקום 499 שקלים. עד גמר המלאי. רחוב שנקר 11, הרצליה פיתוח; רחוב הברזל 26, רמת החייל, תל אביב.

  • עוד באותו נושא:
  • מכירות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully