וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהפכת הקטיפה

15.4.2011 / 19:03

היא רק בת 17, אבל כבר מצטיינת בשבועות האופנה - רבקה זובורובה מסלובקיה מהממת אותנו עם רגליים בלתי נגמרות ועיניים כחולות

הדוגמנית רבקה זובורובה בתצוגת אבי/קיץ 2011 של ג'ורג' שאקרה בפריז, ינואר 2011. GettyImages
בתצוגת אביב/קיץ 2011 של ג'ורג' שאקרה בפריז, ינואר 2011/GettyImages

בסוף שנות ה-80 של המאה הקודמת, עם התמוטטות הבלוק הקומוניסטי מזרח-אירופאי החלה תעשיית האופנה הבינלאומית לגלות עניין רב בתווי הפנים הסלביים והגובה המאפיינים דוגמניות מזרח ומרכז אירופאיות. צ'כוסלובקיה, אשר התפצלה ב-1993 לשתי מדינות עצמאיות, צ'כיה וסלובקיה, סיפקה לתעשייה הבינלאומית לא מעט דוגמניות מצליחות, חלקן היו לדוגמניות על ידועות.

מבין אלו, זכורות במיוחד סופרמודל שנות ה-90 פאולינה פוריצקובה שהייתה המזרח אירופאית הראשונה להופיע על שער מגזין ספורטס אילוסטרייטד ושימשה מספר שנים פרזנטורית אסתי לאודר; אווה הרציגובה שנבחרה להחליף את קלאודיה שיפר כנערת Guess ופרזנטורית איקונית של חזיית Wonderbra; קרולינה קורקובה מלאכית ויקטוריה סיקרט ואחת הדוגמניות המרוויחות ביותר היום; פטרה נמקובה שהייתה למנחת טלוויזיה ופילנתרופית; אדריאנה קרמבו שבגיל 26 עזבה את לימודי הרפואה והפכה להיות דוגמנית בינלאומית מצליחה. וזוהי רק רשימה חלקית.

ביחס לגודל המקום ממנו באו, נוכחותן של דוגמניות צ'כיות במסלולי שבועות האופנה והפקות אדיטוריאליות של מגזיני אופנה מרכזיים גבוהה במיוחד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עמוד הבית של רבקה באתר סוכנות ג'וי מילאן/מערכת וואלה!, צילום מסך

הרומן של התעשייה עם דוגמניות צ'כיות או סלובקיות התחזק בתחילת שנות ה-90 והוא נמשך עד היום. הרציגובה, למשל, ממשיכה לככב בגיל 38 על שערי מגזינים וקורקובה עסוקה ומבוקשת לאין ערוך. לפנים החדשות שמגיעות היום מצ'כיה או סלובקיה יש יתרון התחלתי הנובע מן המוניטין וההיסטוריה המוצלחת של התעשייה עם יפיפיות מהאזור. אבל במקרה של רבקה זובורובה, סלובקית בת 17 המסתמנת כדוגמנית העל הבאה מצ'כוסלובקיה לשעבר, ניתן לומר בהחלט שלא רק השיוך האתני עומד מאחורי הצלחת הבזק שלה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
הדוגמנית הסלובקית רבקה זובורובה בתצוגת אביב/קיץ 2011 של בלוגירל במילאנו, ספטמבר 2010. GettyImages
בתצוגת אביב/קיץ 2011 של בלוגירל במילאנו, ספטמבר 2010/GettyImages

גובהה הוא 1.83 והיא כחולת עיניים. שיערה חלק ובלונדיני-כהה ותווי פניה נעימים-קלאסיים-קטלוגיים, פני קטיפה המאפשרים לה להשתלב בכל קונספט של בתצוגה או צילומים.

הדוגמנית הסלובקית רבקה זובורובה בתצוגת אביב/קיץ 2011 של מארק ג'ייקובס בניו יורק, ספטמבר 2010. GettyImages
בתצוגת אביב/קיץ 2011 של מארק גייקובס בניו יורק, ספטמבר 2010/GettyImages

היא התגלתה בגיל 13 בזמן שטיילה עם חברה במרכז קניות במולדתה. סוכנת מקומית שניגשה אליה ושאלה אותה אם היא הייתה רוצה להיות דוגמנית, לא זכתה לתגובה נלהבת. רבקה אף פעם לא חשבה קודם לכן על קריירה בדוגמנות ותגובתה הראשונה הייתה פחות או יותר, לא תודה. בהמשך, היא החליטה לנסות. הצלחת הבזק שלה במולדתה עודדה אותה להישאר בתעשייה.

בסתיו האחרון, לאחר שלוש שנות נסיון ובהגיעה לגיל ההיתר, היא השיקה בהצלחה קריירה בינלאומית עם תצוגות מרק ג'ייקובס, אייזק מזרחי, דיזל בלאק גולד ואחרים ,בשבוע האופנה של ניו יורק. במקביל היא סיכמה על ייצוג גם על ידי סוכנויות בגרמניה, לונדון, מילאנו, ניו יורק ופריז. סוכן בכל בירת אופנה זה תמיד טוב לקריירה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
במגזין באזאר צ'כיה, פברואר 2011/מערכת וואלה!, צילום מסך

בריאיון לבלוג All About models מהחודש שעבר, היא סיפרה על עצמה וחלקה את גישתה הקלילה-קולית לעיסוק. היא לומדת במהלך נסיעות ומגיעה הביתה בזמני מבחנים בתיכון מקומי. הצד החיובי של הדוגמנות מבחינתה הוא הגיוון מדי יום והמפגש עם אנשים חדשים ומעניינים, כמו גם הטיול והביקור בארצות שונות. הדבר השלילי במקצוע בעיניה הוא חוסר הזמן לחברים בבית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בתצוגת אביב/קיץ 2011 של Byblos במילאנו, ספטמבר 2010/מערכת וואלה!, צילום מסך

בזמן הליהוקים לתצוגות שבוע האופנה של סתיו שנה שעברה, עונתה הבינלאומית הראשונה, היא לא הייתה מתוחה ונהנתה מכל רגע. הייתה לה הרגשה טובה כבר בשלבים ראשונים של הליהוקים, כי הבינה מייד שהלקוחות מרוצים מהגובה שלה. לבנות שרוצות להצליח בליהוקי תצוגות, היא ממליצה היום לחייך הרבה, להיות מלאות אנרגיה ולהגיד תמיד שלום וביי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
במגזין באזאר צ'כיה, פברואר 2011/מערכת וואלה!, צילום מסך

שאיפתה המקצועית היא להיות דוגמנית ויקטוריה 'ס סיקרט. התצוגה השנתית עם המוזיקה, הנפנופים והקריצות לקהל נראית לה כיף גדול, מה שגם שדוגמניות ויקטוריה מרוויחות יפה. אין לה דוגמנית המהווה מודל חיקוי, אבל היא מחבבת את פרייה בהא אריקסון, נטשה פולי ונטליה וודיאבונה. מוצרי הטיפוח היחידים שהיא עושה בהם שימוש קבוע הם מסקרה וקרם לחות, ואין לה כל סודות יופי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
במגזין באזאר צ'כיה, פברואר 2011/מערכת וואלה!, צילום מסך

היא אוהבת מאוד את רגליה ושמלות קצרות שמבליטות אותן, במיוחד של גוצ'י וקלווין קליין. ניו יורק היא בירת האופנה האהובה עליה והיא תמיד שמחה לבקר בתפוח הגדול. על כושר היא שומרת באמצעות איגרוף, תחביב המעסיק אותה מספר שנים. לחוג מקומי בספורט הזה, הלא ממש אופייני לדוגמניות, היא הצטרפה בגיל 12 בעקבות כמה בנים בשכונה שלה והייתה שם בת יחידה ןמצחיקה בגלל הגובה והרזון. היא אוהבת ג'אז ובאייפוד יש לה הרבה ריי צ'רלס ונורה ג'ונס. היא נרגשת לקראת העונה הבאה ומקווה לקחת חלק בתצוגות טובות. אין לה מושג איפה היא תהייה עוד 5 שנים ומבחינתה החיים לא צפויים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully