וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבצעי חודש מאי

רוויטל מדר

3.5.2011 / 13:21

חודש מאי לא מקבל את פרס חודש הסיילים המצטיין, ובכל זאת יש כמה מבצעים שכדאי לשים אליהם לב

מותג הווינטג' "עוד באירופה" יערוך בשישי (5 במאי) בין 17:00-11:00 מכירת פריטי יד שנייה מרחבי הגלובוס - החל מבגדי ים לוהטים לקיץ ועד לז'קטים ומעילים, שיימכרו ב-50% הנחה. חוץ מבגדים תמצאו שם חגורות, תיקים מהסיקסטיז בארה"ב, טבעות, סיכות דש סובייטיות מקסימות ומשקפיים (ביניהם זוג נחשק של בלמיין עם מסגרת זהב מעוטרת). גאולה 20, תל אביב (ליד החניון). מחירים: בין 10 ל-200 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תיקים מהסיקסטיז בארה"ב במכירה של "עוד באירופה"/מערכת וואלה!, צילום מסך

חנות הווינטג' גלרי פריזיין פתחה מחלקת משקפיים חדשה, שכוללת עשרות דגמי וינטג' של משקפי שמש מבתי האופנה של דיור, בלנסיאגה, איב סאן לורן ועוד שמות שכיף לגלגל על הלשון. עדשות כל המשקפיים מלוטשות, אז אתם אפילו לא צריכים לדאוג לעיניים, ו-10% הנחה יוענקו לרגל הפתיחה. המבצע תקף לשבועיים. רחוב פרישמן 86, תל אביב (כיכר מסריק). מחירים: החל מ-450 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קיר המשקפיים היוקרתי של גלרי פריזיין/מערכת וואלה!, צילום מסך

ואחרי שהצטיידתם בזוג משקפי שמש, הרכישה הבאה היא מזוודה טובה לנופש, שאנחנו מקווים שתכננתם היטב. ברשת טופ-תיק מציעים לכם עד סוף חודש מאי הנחות של עד 60% הנחה על קולקציית מזוודות 2011 של מנדרינה-דאק.


בטאג-וומן מנסים לשכנע אתכם לגהץ את הכרטיס בעזרת שני מבצעים. הראשון כולל שתי חולצות טי במחיר של 129.90 שקלים, בעוד השני יעניק לכם הנחה של 100 שקלים, על כל קנייה מעל 300 שקלים. החל מה-3 במאי ועד סוף חודש מאי, ברשת חנויות טאג וומן. כמובן שכמו תמיד אין כפל מבצעים.


רשת רנואר מתחכמת, ומנסה לגרור אליה גם נשים וגם גברים תחת מבצע אחד. כל מי שתקנה ברשת חנויות הנשים רנואר ביותר מ-249 שקלים, תקבל במתנה 60 שקלים לרכישת מכנסיים ברשת רנואר מן, זאת בזמן שגברים שיערכו ברנואר מן קניות ביותר מ-249 שקלים, ייזכו ב-60 שקלים מתנה לרכישת חצאית או מכנסיים ברנואר נשים. עד סוף חודש מאי בחנויות הרשת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מבצע קריס קרוס ברנואר/מערכת וואלה!, צילום מסך

מבצעים עצמאיים

רשת חנויות כיסים מתחנפת לפטריוטים שביניכם ומעניקה לכל מי שירכוש באחת מחנויותיה ביותר מ-500 שקלים, זיכוי על סך 63 שקלים. אנחנו מניחים שהבנתם את הקטע, שנמשך עד ה-10 במאי, כלומר עד יום העצמאות. ברשת חנויות כיסים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לבן עצמאי בכיסים לכבוד יום העצמאות/מערכת וואלה!, צילום מסך

בקצת פחות כסף תקבלו ברשת גולברי את אותו הזיכוי. ככלות הכל הם מבקשים מכם לרכוש רק ב-300 שקלים, כדי לזכות בזיכוי של 63 שקלים. ברוח הנדיבות שלהם, גם תוקף המבצע ארוך יותר, והוא יימשך עד ה-15 במאי. בחנויות הרשת.

לסיום מבצע שלישי בעל אותה הרוח, שמעיד שבשביל מקוריות כדאי לצאת את גבולות מדינת ישראל. רשת אפרודיטה תעניק גם היא 63 שקלים במתנה. התנאי שלה הוא שתהיו חברות מועדון, חדשות או קיימות (חברות שתעלה לכן 63 שקלים בשנה. ואת הזיכוי המדובר תקבלו עם הרכישה של בגד ים מקולקציית קיץ 2011. בחנויות הרשת.

  • עוד באותו נושא:
  • מכירות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully