וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רק על עקבים

29.5.2011 / 10:50

21 שנים קיים המותג נעלי ג'וזף, ונדמה שרק השנה מרגישים היטב בקיומו. קולקציית קיץ 2011 מבטיחה ים של צבע, אבל עדיף להתמקד דווקא בנעלי העקב

המעצב יוסף שקלים הקים את מותג הנעליים ג'וזף לפני 21 שנים, פרק זמן לא מבוטל כאשר מדובר באחת הנישות הפחות מפותחות באופנה הישראלית- נעליים. העונה, המותג אינו פוסח על אף טרנד ומשתדל לספק את כל הגחמות האופנתיות של הקיץ הנוכחי. פאייטים, קולור בלוקס, פלטפורמות, גומי, לק וטקסטורות חייתיות הם רק חלק מהרכיבים שרקחו בתי האופנה הגדולים במתכון הנכון לעונה החמה. בג'וזף מודעים לכך היטב וכל אלה ניכרים בדגמים של קולקציית הקיץ, שמתרגמים טרנדים בעוז. עם זאת, השאפתנות של המותג לקלוע לכל הגוונים בקשת המגמות יוצרת קולקציה מפוזרת ולא אחידה ברמתה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
השטוחות מוצלחות פחות. נעלי ג'וזף, קיץ 2011/מערכת וואלה!, צילום מסך

ההשפעות העיקריות שנוכחות בקולקציית הקיץ של ג'וזף נעות בין צבעוניות חזקה על טהרת צבעי הניאון לבין רטרו לשנות ה-50 וה-70. קולקציה נוספת מוקדשת לשעות הערב ולאירועים ובהתאם לכך שופעת אבנים, פרחים, גוונים מטאליים וכהים וכמובן עקבי סטילטו אימתניים. סביר להניח, שהקולקציה תשמח את חובבות הטרנדים שרוצות להיראות מעודכנות מבלי לקרוע את הכיס.

ההיי-לייטס של הקולקציה כולה הם העקבים, הן מבחינת האיכות והן מבחינת המקוריות. נעלי עקב בשילוב טקסטורות שונות שעוצבו בהשראת ליידי גאגא מתכתבות עם האופנה שמעבר לים. דגמים צבעוניים של סבך רצועות גומי רחבות ושרוכים הם משמחים במיוחד, ולצדם סנדלי עקב עם רצועות לכה ססגוניות ונעלי עקב שחורות מרשימות בשילוב טקסטורות עור נחש וזהב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נעלי סטילטו שיקרצו לכל פשיוניסטה/מערכת וואלה!, צילום מסך

לעומת זאת, בגזרת הנעליים השטוחות הדגמים מעט מאכזבים. כמו בכל מותג שמכבד את עצמו גם כאן תוכלו למצוא נעלי סירה צבעוניות מלכה, סנדלי גלדיאטור וכפכפי גומי צבעוניים. לצד אלו ניתן גם למצוא וריאציות שונות של טקסטורות מנומרות ושל עור נחש. בג'וזף אוהבים דיטיילים וטוויסטים, אך מרוב אלה לא רואים את היער. הגבול הדק בין האופנתי לבין ההמוני נחצה לעתים קרובות. בעוד שדגמים מסויימים נראים יוקרתיים ואופנתיים, אחרים סובלים מתחושה של מראה זול.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ניתן להשיג בסניפי נעלי Josef בכל רחבי הארץ: דיזינגוף 151 ת"א; קניון הזהב ראשל"צ; קניון הנגב ב"ש; קניון לב אשדוד; קניון בת ים; הרצל 85 רמלה; סניף אאוטלט ברחוב קינג ג'ורג' 6 ת"א; הירדן 1 טבריה.

מחירים: 200-600 שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully