וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוסמטיקאית מורשה

שירלי אכסלרוד

29.5.2011 / 19:43

למדור קוסמטיקה קלה נמאס מהפארם, והוא הולך לבדוק מוצרים שנמכרים רק אצל קוסמטיקאיות. האם הניג'וס בלקבוע פגישה שווה את התוצאה?

כשאלוהים חילק סוגי עור, הנסיינית ט' הייתה עסוקה באכילת פלטת מטוגנים והגיעה בטעות לתור הלא נכון, וכך קרה שגם היום, בחלוף נעוריה, היא עדיין סובלת מעור שמן עם קפריזות הורמונאליות, שנוהג להנביט שחורים, אדומים ולבנים לרוב. ט' קיבלה את קרם הלחות מסדרת SpaTeen של "פבוניה בוטניקה" המיועד לעור צעיר, ואמור לאזן את אזור ה-T השמנוני, למנוע חסימה בנקבוביות ולבצע פילינג יום יומי. היא מדווחת: "הקרם אכן מוסיף לחות לעור, וגם אחרי שעות במזגן לא הרגשתי יובש. מצד שני, הוא לא מספיק קליל, לא נותן מראה מאט כמו שקיוויתי, ולקראת הצהריים האף והמצח כבר הבריקו כחביתה והיו שמנוניים למגע. עניין נוסף הוא ניחוח התות של הקרם. הוא אמנם עדין ולא מתוק מדי, אבל נותן לכל העניין תחושה קצת זולה. בקיצור – כבר היו לי טובים ממנו".

לחות Spa teen של פבוניה בוטניקה. 187 שקלים. להשיג אצל קוסמטיקאיות מורשות www.pevonia.co.il

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לחות Spa teen של פבוניה בוטניקה. 187 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

הסרום של דרמלוג'יקה, שמכיל תמצית זרעי רקפות, אבוקדו ועוד חברים ששמים באגרטל, ונועד להרגיע רגישות ואדמומיות, הגיע אל הנסיינית ע' בדיוק בזמן – אחרי פיגוע שעווה אצל המורטת, שהסתיים בעור בוער ועצבני ושפה שסועה: "קוסם! הסרום מרוכז מאוד, כך שהספיקו כמה טיפות ממנו בשביל להקל על הסבל ולהרגיע את האדמומיות. יקר, אבל שווה למי שסובלת מעור רגיש מאוד או מתקשה להתאושש מטיפולים קוסמטיים. הפך אצלי למאסט אחרי כל סשן הורדת שיער".

סרום ULTRACALMING דרמלוג'יקה. 395 שקלים. לבירור נקודת מכירה: 0732-10-20-30

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סרום ULTRACALMING דרמלוג'יקה. 395 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

"חני נחמיאס. לא יכולה להפסיק לחשוב על חני נחמיאס", התלוננה הנסיינית ב', שקיבלה לידיה צללית ומסקרה מבית malu wilz, מותג איפור גרמני שמביאה לארץ חברת ג'רנטיק, אימפרית פרסומות הרדיו. נתחיל בטוב. ממש טוב: "המסקרה היא הטובה ביותר שניסיתי אי פעם! נוחה להפליא, לא מתפוררת, אפס גושים, אפס פירורים, מפרידה את הריסים בעדינות ומניפה אותם בחינניות אל על, בלי לייבש או להקשות אותם. כבונוס, לא מציקה בעיניים ויורדת בקלות. למרות ההגדרה, המראה הוא אלגנטי וטבעי יותר מאשר 'מעבה ודרמטי'. מושלמת".

מכאן אפשר רק לרדת - אכזבה קולוסאלית נרשמה מהצללית של אותו מותג, שמגיעה במעין עט עם 2 מחסניות של צלליות באבקה, ומאפשרת מילוי חוזר. בכל לחיצה משתחררת כמות מדודה, שמקלה על המריחה גם על מי שאינה מיומנת. "הרעיון מעולה – נוח מאוד לשלוף את העט ולהשתמש בה, בלי לתמרן בין הצללית למברשת. גם הצבע שניסיתי, מס' 37 שהוא מין חומחומי בז'י כזה, היה מוצלח. הבעיה באיכות הצללית עצמה - גם בתנאי מזג אוויר נוחים, היא לא שרדה אפילו שעתיים, ונעלמה. חבל".

PERFECT EYE POWDER - MALU WILZ מחיר: 256 שקלים. כל צללית למילוי חוזר: 124 שקלים; MASCARA DRAMATIC LOOK, מחיר: 201 שקלים. להשיג אצל קוסמטיקאיות ומאפרות מורשות GERNETIC. לבירורים: 1-800-35-17-17

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מסקרת הפלאים של malu wilz, מחיר: 201 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צללית פטנט של malu wilz, מחיר: 256 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

מגיל 22 מחכה ה' לניתוח הרמת העפעפיים שיגיע: "הצניחה שלהם היא הרי בלתי נמנעת, אז כל מה שנותר הוא להמתין ליום שאחרי ההליך אצל המנתח הפלסטי השזוף יתר על המידה, שבהינף איזמל יהפוך אותי צעירה בעשר שנים". עד אז, ואולי אפילו במקום, מציעים במרכז סוט'יס טיפול גלובלי משקם לימי הקיץ לאזור העיניים.
מדובר בטיפול שהוא על פי ההבטחות: נוגד קמטים, מפיג נפיחויות, "שקיות" ועיגולים כהים, מחליק, מרגיע ומרענן. מה שנקרא - העתיד כבר כאן. התדירות המוצעת למניעה היא טיפול אחד בחודש, ולשיקום אינטנסיבי שלושה עד חמישה טיפולים, פעם עד פעמיים בשבוע. על סמך ביקור אחד, קשה לקבוע אם הטיפול יעיל. מה שכן, הוא נעים ביותר. ניקוי הפנים, פילינג עיניים, עיסוי וקירור והרגעה של האזור אולי לא יבטלו את הפגישה עם האיזמל, אבל בהחלט ימקמו אתכם גבוה במדד אשת האוליגרך למשך 40 דקות, ובמחיר של 300 שקל".

מרכז סוט'יס בישראל – יפה בירנפלד, דיזנגוף סנטר תל אביב. לתיאומים: 03-6293007

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גבוה במדד אשת האוליגרך. 300 שקלים ל-40 דקות טיפול/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully