וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוסמטיקה קלה: אשת האוליגרך

שירלי אכסלרוד

15.6.2011 / 12:42

למה לחיות כמו דלת העם ולהסתפק במבצעי 1+1? מדור קוסמטיקה קלה מוכיח אחת ולתמיד - מוצרים יקרים עושים הרבה יותר נעים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גרלן, מייק אפ LINGERIE DE PEAU, מחיר: 332 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

בין אם הלנז'רי האידיאלי שלך הוא כותונת משי דקיקה עם כתפיות, ובין את מעדיפה טי שירט במידה XXL גזורת כתפיים של סוף מסלול בנח"ל שכובסה שבע-מאות פעם - המייק אפ החדש של גרלן, שרוצה להיות העור השני שלך, או משהו כזה שנשמע יותר טוב בצרפתית - יעשה לך הכי ללכת עם ולהרגיש בלי.

דליל ונוזלי, ודקיק כדוגמנית מסלול אנורקטית, השאיר הגרלן החדש רושם טוב על הנסיינית ע', עם גימור טבעי ועטיפה עדינה ביותר על העור, כמעט בלתי מורגשת. בקיצור, בדיוק ככה אנחנו אוהבים את המייק אפ שלנו - אנונימי ודיסקרטי.

ע' שיבחה גם את מקדם ההגנה SPF 20 , אבל ציינה שהדקיקות הזאת מתאימה רק למי שיכולה להסתפק בכיסוי בינוני ומטה, כלומר מגיעה מהבית עם עור חלק או פגמים קלים בלבד.

גרלן, מייק אפ LINGERIE DE PEAU, מחיר: 332 שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שיסיידו, Shimmering Rouge, מחיר: 210 שקלים. להשיג ב- 13 גוונים/מערכת וואלה!, צילום מסך

שני מוצרים חדשים נחתו אצל פ' חובבת השפתונים. הראשון, מקולקצית הקיץ החדשה של שיסיידו, בצבע RS 308, הוגדר כ"הורס!!!1": "הגוון הוורוד-סגול נראה קצת כהה וחורפי כשהוא במיכל, אך בהיר ומלבב הרבה יותר במריחה. הוא רך כמו חמאה, יושב בצורה מושלמת ועושה נעים מאוד לשפתיים, עם פיניש בוהק ועסיסי. יאמי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אסתי לאודר, New pure color Lipstick, מחיר: 145 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

מאסתי לאודר הגיעו שני חברים חדשים מסדרת Pure Color Lipstick. מלבד אריזה יפהפיה שקשה להפסיק להסתכל עליה, ונעים מאוד לשלוף מהתיק במקומות ציבוריים, גם כאן מדובר בשפתונים עתירי לחות ועשירי מרקם, בצבעים שהולמים את הקיץ: אדום מכבי אש לוהט, שיתאים, ובכן, לאותן יחידות סגולה שאדום מכבי אש הולם אותן, וונילה טראפל, בצבע עור טבעי ומעט חיוור, שפ' עוד לא החליטה אם הוא כובש וייחודי או הולם רק את סנוקי מג'רזי שור. כנראה שגם וגם.

שיסיידו, Shimmering Rouge, מחיר: 210 שקלים. להשיג ב- 13 גוונים

אסתי לאודר, New pure color Lipstick, מחיר: 145 שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ROC, sublime energy לטיפול באזור העיניים, 600 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

ROC הוא מותג שלא סובל מסקסיות עודפת, אלא אם אחות בית חולים חמורת סבר במדים לבנים עושה לכם את זה – וחבל. ע', ששומרת לו אמונים כבר שנים, והיתה מביאה אותו בייבוא אישי, בדרך חתחתים, עוד לפני שהגיע לארץ, ובחצי המחיר כמובן, טוענת שתדמית או לא – כל מוצר שם פשוט עובד.

ע' קיבלה את הערכה לטיפול בעיניים מסדרת Sublime Energy. שלא כהרגלם, יישרו קו ב-ROC עם המקובל בשוק, ובמקום פשוט לומר "יש לנו אחלה קרם עיניים שיעשה לכם טוב", הם מספרים על מוצר שפועל "בטכנולוגיית חשמל ביולוגי, המחקה את תהליך ייצור האותות החשמליים בגוף האדם, שמאיצים ריפוי פצעים ומשפרים את חידוש הרקמות". הערכה כוללת שני קרמים: אחד מוליך, והשני מפעיל, אותם יש למרוח יחד, בזה אחר זה.

ע', שסיימה להתעסק עם מעגלים חשמליים בכיתה י', אומרת שלמרות הניג'וס האטומי שבמריחת שני קרמים, גם הפעם היא לא התאכזבה – "חוסר כרוני בשינה הפך את שקיות העיניים שלי לאיבר עצמאי. אחרי כמה ימים עם הקרמים החדשים, העור נראה יותר חלק ורגוע. הנפיחות ירדה משמעותית, ואפילו עברתי את מבחן ה'עשית משהו בפנים?'. מחיר גבוה, ששווה למי שסובלת מבעיות מיוחדות ומעור רגיש במיוחד".

ROC, sublime energy לטיפול באזור העיניים, 600 שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ל'אוקסיטן, 1 MINUTE HAND SCRUB , מחיר: 99 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

גם אם את בת אצולה שלא שטפה כלים בחיים, והקפידה באדיקות להימנע מספונג'ה, עדיין יש סיכוי טוב שיש פער גילאים חמור בין עור הפנים שלך לבין כפות הידיים. די להציץ בשרה ג'סיקה פרקר, שמסתובבת בעולם עם טלפיים גרומות וקשישות ממנה בעשרים שנה לפחות, בשביל להבין שיש מקרים שבהם כל הבוטוקס שבעולם לא יעזור.

ל'אוקסיטן, שלעולם לא נצליח להסתיר את אהבתנו אליה, מציעה לנסיכות בעלות כפות מיובשות, פילינג חמאה לחידוש עור הידיים, שמורכב מסוכרים אורגניים להסרת תאים מתים, ושמן שיאה לריכוך ולהזנה, שצף מעליהם בנחת. ב' נטלה את הצנצנת איתה לאמבטיה, ערבבה את תכולתה והתפלשה בפילינג: "למרות שהגרגירים גסים מאוד, השילוב עם השמן עושה עבודה מצויינת, ובסיום העור חלקלק ורך, אבל לא שומני – כך שאפשר אפילו לוותר על קרם. מפה לשם השתמשתי בו גם למרפקים העצובים שלי וגם שם הוא עשה עבודה טובה. תענוג יקר למדי, כי הצנצנת מתחסלת די מהר".

ל'אוקסיטן, 1 MINUTE HAND SCRUB , מחיר: 99 שקלים. בחנויות הרשת ובאתר www.loccitane.co.il

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
LANCÔME, Ô DE L’ORANGERIE, מחיר: 50 מ"ל ב- 385 שקלים; 75 מ"ל ב- 465 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

"ריח מדוייק של כל מה שטוב בקיץ", פסקה א', אחרי שהתיזה על עצמה את החדש של לנקום. "שזה אומר: הדרים, פריחה ורעננות, מינוס חום, זיעה ודביקות. כלומר - ניחוח שאפשר בקושי להשיג בארץ. הבקבוק הירקרק אלגנטי ופרשי. מקסים".

LANCÔME, Ô DE L’ORANGERIE, מחיר: 50 מ"ל ב- 385 שקלים; 75 מ"ל ב- 465 שקלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully