וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ורסצ'ה יעצבו ל- H&M

לירוי שופן

21.6.2011 / 9:36

H&M ממשיכים במסורת קולקציות הקפסולה וישיקו בנובמבר הקרוב שיתוף פעולה עם בית האופנה האיטלקי ורסצ'ה. המיני צפוי להיות קצר במיוחד הפעם

היום (שלישי) נחשף כי שיתוף הפעולה הבא של רשת האופנה המהירה H&M עם מעצב על, יהיה עם בית האופנה ורסצ'ה, הידוע בסגנונו הפרובוקטיבי, הפוטוריסטי והמיני.

קולקציית הקפסולה, שתושק בכ-300 חנויות ב-17 בנובמבר הקרוב צפויה להגיע גם לחנות הדגל בישראל, ותכלול קווי אופנה לנשים, גברים, אביזרים משלימים ופריטים לעיצוב הבית, שיתבססו על עיצובים אייקונים של ורסצ'ה. בין היתר מתוכננות שמלות משי ועור, ז'קטים, תכשיטים ולגברים חליפת טוקסידו וסריגי רשת.

על פי המידע שנמסר, דונטלה ורסצ'ה, המשמשת כמעצבת ראשית לבית, הייתה מעורבת בתהליך העיצוב. המחירים, אגב, יהיו נמוכים בעשרות אחוזים מאלה בוורסצ'ה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתוך המדידות לקולקציה. ורסצ'ה ל-H&M/מערכת וואלה!, צילום מסך

בכך מצטרפים ורסצ'ה, בית אופנה שהוקם על ידי ג'יאני ורסצ'ה ב-1978, לשורה ארוכה של מעצבים נודעים שלקחו חלק בפרוייקט קולקציות הקפסולה של H&M. בין היתר ניתן למנות את השת"פ עם בית האופנה לנווין, קרל לגרפלד, קום דה גארסון ועד ידועניות כמדונה.

אמש (שני) התקיימה במילאנו תצוגת הגברים לקיץ 2012 של בית האופנה האיטלקי. הבשורה העיקרית התמקדה בפיתוח של בגדי עור, כמכנסיים קצרים וגופיות, ושילובים עתירי עוצמה בין צבעים בוהקים, בין היתר פוקסיה, אדום וצהוב.

קולקציית הקיץ של H&M

עוד משבוע האופנה במילאנו

תצוגת קיץ 2011 של ורסצ'ה במילאנו. רויטרס
קיץ 2011 של ורסצ'ה/רויטרס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שמלה של ורס'צה מתוך קולקציית הקפסולה ל-H&M/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דונטלה ורסצ'ה בשמלה שעיצבה ל-H&M/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מעצבת H&M אן דה בוש/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully