וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכירות מעצבים לסופ"ש

רוויטל מדר

22.6.2011 / 8:31

לכל המטקבקים שתמיד תוהים למה אין מכירות מחוץ לעיר - הסופ"ש הנוכחי לא ייתן לכם סיבה להתלונן. תל אביב רק מציצה

הפעם הראשונה

המעצבת רחלי משיקה את הקולקציה הראשונה שלה. אי אפשר שלא להתרגש ממאורע כזה, בעיקר כשצילומי הקטלוג משדרים עניין. רחלי מספרת שהקולקציה משלבת פריטי קז'ואל וערב, שזו הגדרה כללית, שאנחנו סולחים לה עליה מפאת המאורע המיוחד והמרגש. השקת הקולקציה תיערך ביום שישי, ה-24 ביוני, בין השעות 10:00-15:00. רחוב מוטה גור 7, קומה 7, רמת פולג, נתניה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קיץ 2011 של רחלי - הקיץ הראשון שלה/מערכת וואלה!, צילום מסך

גם איה וגם אלומה

מעריציה של איה כורם ישמחו לשמוע שהזמרת הולכת לבצע שירים חדשים מאלבומה החדש ביום שלישי הקרוב, ה-28 ביוני, בחנותה של המעצבת אלומה, שנמצאת במתחם בזל. השילוב בין האופנה לשירה ממשיך שיתוף פעולה שהחל בין המעצבת לזמרת, ושבמהלכו התעצבה לה מיני קולקציה שעונה לשם "לאלף את הסוסים". במהלך כל היום המיוחד הזה, בין השעות 10:00-21:00, תזכו לקבל 20% הנחה על קולקציית הקיץ כמו גם על הקולקציה המשותפת. השירים של כורם יבוצעו על ידיה בשעה 19:00 באותו היום. אשתורי הפרחי 9, תל אביב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
איה כורם - בדרך להרפתקה אופנתית/מערכת וואלה!, צילום מסך

מכירות קיץ

סוף העונה של ורנר מתחיל מחר, ביום חמישי ה-23 ביוני, והוא מהווה את יריית הפתיחה של כל מה שלא תמצאו בקסטרו. במסגרת הסייל הפריטים של סינתיה וינסנט, אלכסנדר וואנג ועוד מיני כוכבים שתלויים על הקולבים יימכרו בהנחות של 30%-50%. כך למשל חצאית מיני של מרטין מרג'יאלה תעלה לאחר הנחה 869 שקלים. שזה הרבה פחות ממחירה המקורי שעמד על 1449 שקלים. אלפסי 33; דיזנגוף 216 תל אביב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שמלת קיץ של MYNE בורנר/מערכת וואלה!, צילום מסך

מסיבת הקיץ של גוסטה תתקיים בסופ"ש הקרוב, עם קוקטיילים צוננים ועם אבטיחים בעלי טמפרטורה דומה. לשני סממני הקיץ הללו תתלווה הנחה של 25% שתוקדש אך ורק לשמלות שבחנות. אפשר להבין את הבחירה, שכן מדובר בפריט קייצי לעילא, וכן למרות שבאירופה עדין אביב, תל אביב כבר שוקעת עמוק בתוך הקיץ הנצחי שלה. המכירה וההנחה יתקיימו בימים חמישי ושישי, ה-23 וה-24 ביוני, בשתי חנויות גוסטה; רחוב ז'בוטינסקי 19, תל אביב; רחוב עמיעד 16, שוק הפשפשים, יפו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גוסטה - 25% הנחה על השמלות של קולקציית הקיץ/מערכת וואלה!, צילום מסך

המעצבת מוריה חמד פותחת את הסטודיו שלה בשנית, לטובת מכירה קייצית. במסגרתה תוכלו להינות מהנחות של 15% על קולקציית הקיץ של חמד, כמו גם על הנחות של עד 70% הנחה על קולקציות קודמות. הפתעה מיוחדת לכבוד המכירה היא שמלת אלה, שיש ממנה רק 6 יחידות, שאמורות לשאת צבע קייצי ומרענן במיוחד. מובטח שיהיה גם קריר וגם צבעוני. יום חמישי, ה-23 ביוני, בין השעות 14:00-20:00, ברחוב הרצל 10, תל אביב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מוריה חמד - כחול לצד כחול/מערכת וואלה!, צילום מסך

יעל שרעבי, שעומדת מאחורי השם המערבי EndyVeErin, מקיימת מכירה בסטודיו שלה. במסגרתה תוכלו לפגוש את פריטיה של שרעבי, שייחודם נתון קודם כל בעובדה שהיא אחראית לעיצוב הטקסטיל שלהם. מעבר למפגש, הרי שפריט קיץ 2011 יוצעו בהנחות של עד 45%, שזה די הרבה אחוזים, אז ככל הנראה הפריטים שנושאים תגית מחיר סבירה, יהפכו לזולים למדי. יום שבת, ה-25 ביוני, בין השעות 10:00-22:00, ברחוב תובל 18, דירה 6, במתחם הבורסה, רמת גן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הטקסטיל של יעל שרעבי תחת השם EndyVeErin/מערכת וואלה!, צילום מסך

הפרלמנט של עתר – שם שקשה לעמוד בפניו – עורך מכירת שישי חודשי, שבמהלכה תארח עתר מהפרלמנט את מעצבת הנעליים מאיה גלזר למותג MYKA, כמו גם את מעצבות המותג אלף אלף. מעצבות נוספות שמציגות בחנות גם מחוץ לשישי המיוחד הן בין היתר שלומית אופיר, עדי שדה, מיטל כץ ועוד. במסגרת האירוע הפריטים של גלזר ואלף אלף יימכרו בהנחה של 20%, לצד נשנושים ותוססים. יו םשישי, ה-24 ביוני, בין השעות 10:00-18:00. מושב משמרת, משק שוורצבר.

להתקשט

הסטודיו לתכשיטים ZOZI פותח את הקיץ במכירה שבמסגרתה תוכלו להינות גם מבגדים שילוו את התכשיטים. בין המעצבים שיתארחו חנית חן, מיטל כץ, דנית גבריאלי ועוד. בתוכנית קולקציות חדשות, לצד קולקציות קודמות שיימכרו בהנחה של 50%, כמו גם שמלות עליוניות ועוד מיני פריטים שנופלים תחת ההגדרה הרחבה של אופנה. יום חמישי, 23 ביוני, בין השעות 11:00-18:00; יום שישי, ה-24 ביוני, בין השעות 10:00-17:00; יום שבת, ה-25 ביוני, בין השעות 11:00-18:00. פינס 9, נווה צדק, תל אביב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שרשרת של ZOZI - צבעוניות וקלילות של קיץ/מערכת וואלה!, צילום מסך

מהפכה ירוקה, זו הכותרת שמלווה את המכירה הבאה, שמאחוריה עומדת המעצבת אילנית נאוטרה. כפי שניתן להבין מהשם, כדור הארץ הוא המרוויח העיקרי מהסיפור הזה, שבו אביזרי אופנה עשויים מצמיגי גומי ממוחזרים. רשימה פחות חומרית ויותר ספציפית תעמוד על כך שנאוטרה תציע לכן ולכם ארנקים, תיקים, סלים ומיני פריטי לייף סטייל ממה שפעם היה צמיג של מכונית, וכעת לאחר המטמורפוזה יימכר בהנחות של 30%-50%. יום שישי, ה-24 ביוני, בין השעות 11:00-20:00. רחוב פאירברג 24, תל אביב.

ארונות

מי שאוהבת לקנות מארונן של אחרות, ולראות מה בעיניהן נחשב לשאריות, מוזמן להגיע לניקוי הארון שייערך ביום שישי הקרוב, ה-24 ביוני, בין השעות 10:00-18:00. בתפריט הרבה פריטי יד שנייה ווינטאג', שכוללים נעליים, תיקים אקססוריז וכמובן בגדים במחיר שאינו עולה על 100 שקלים. רחוב מאז"ה 16, קומה 1, דירה 4, תל אביב.

ארון הבגדים מקיים מכירה נוספת של פריטים שנבחרו "אחד אחד" . מבחינת המלתחה, תוכלו לפגוש שם פריטים מכל אחד מהאגפים, קרי שמלות, חולצות, מכנסיים, כמו גם נעליים, תיקים ותכשיטים. בין השמות המוכרים סטיב מיידן, אירית, חגית טסה, מנגו ועוד רבים. כולם יד שנייה, ומחירם אינו עולה על 100 שקלים. יום שבת, ה-25 ביוני, בין השעות 10:00-18:30, רחוב המלכים 73, רמת השרון.

בלגן

"ברדק", אירוע בועט ואורבני, מהול בניחוח אקולוגי וידידותי לסביבה עומד לפקוד את העיר בקיץ הקרוב. 25 מציגים נבחרים, ביניהם אנה K, פיו-פיו, הצלמת תותי אבישר, המעצבת אביטל טלי אסקרי, יציגו למכירה את מרכולתם ברוח אירועי ה-GARAGE SALE הנהוגים ברחבי ארה"ב, והפעם בתל אביב.

חוץ מבגדי מעצבים יימכרו בגדים, נעליים, אקססוריז,תכשיטים, כלי בית, תקליטים, ספרים, קלטות, צעצועים ואוספים שנמאס לאסוף - הכל עד 50 שקלים.

לדברי רוני כהן ויעל אורנשטיין, המוכרות משוקי האופנה המחתרתיים התל אביביים "פלסטיק" ו"שוויצר", "ת"א כבר בשלה להציע לתושביה תרבות צרכנית ובליינית הנהוגה בלונדון, אמסטרדם וברלין. יש לנו את כל התנאים ליהנות משווקים מלאים בהפתעות ומציאות, קיץ, מוזיקה טובה וקהל צבעוני עם אמירה סביבתית". שישי-שבת, 24-25 ביוני, 11:00-17:00, "15 דקות", ארלוזרוב 15, ת"א. עלות כניסה: 10 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גארג' סייל אורבני. ברדק/מערכת וואלה!, צילום מסך

מכנסיים

מעצב האופנה רונן חן יוצא במבצע של ארבעה ימים על כל דגמי המכנסיים מקולקציית אביב-קיץ 2011. 22-25 ביוני, מבצע 1+1 במתנה (הזול ביניהם). טווח מחירי המכנסיים 199-590 שקלים. המבצע מתקיים בכל 17 חנויות המותג ברחבי ארץ.

עיצובים של רונן חן. אלון שפרנסקי
ארבעה ימים של 1+1. רונן חן/אלון שפרנסקי
  • עוד באותו נושא:
  • אקססוריז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully