וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוסמטיקה קלה: לעבור את הקיץ בשלום

שירלי אכסלרוד

21.7.2011 / 13:39

בלועזית היו קוראים לזה summer must have's. אצלנו נקרא לזה - מוצרים שיעזרו לך לשמר את מעט הכבוד העצמי שנותר לך בקיץ

מראה החביתה נעלם - פודרה של איב סן לורן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הספוגית אמנם מהסוג המשובח, אבל היא גדולה מדי ולא נכנסת למארז עצמו. פודרה POUDRE COMPACTE RADIANCE של איב סן לורן/מערכת וואלה!, צילום מסך

נשים טופחות בסתר: מאז שקיבלה א' את הפודרה של איב סן לורן, היא הפכה לאישה מאושרת. טפיחה או שתיים קטנות בחשאי, והבוהק הקבוע של יולי-אוגוסט המקנה לה מראה של חביתה, נעלם כלא היה, ואת מקומו תופס מראה מט טבעי ואצילי של מי שיכולה להרשות לעצמה להימנע מביקור במרק המהביל הקרוי "בחוץ". בנוסף למרקם האוורירי והקליל, שלא משאיר ריכוזי חומר מביישים, שיבחה א' גם את האריזה המהודרת שכוללת מראה. "החיסרון היחיד, מלבד המחיר כמובן, הוא הספוגית. היא אמנם מהסוג המשובח ולא הפושטי, אבל היא גדולה מדי ולא נכנסת למארז עצמו, וחבל. חוץ מזה, מדובר במוצר חובה לכל מי שמתכננת לצאת מהבית".

פודרה POUDRE COMPACTE RADIANCE של איב סן לורן. 260 שקלים.

מנת אסקפיזם קייצית - צלליות של אסתי לאודר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גם אחרי יום ארוך הצלליות עדיין ישבו על העפעפיים ולא נמוגו או נדחסו לקפלים שישיית צלליות של אסתי לאודר/מערכת וואלה!, צילום מסך

מזה כמה קייצים שסדרת ה- Bronze Goddess של אסתי לאודר מספקת לנסיינית החולמנית מ' את מנת האסקפיזם שלה, גם אם רק לכמה דקות ספורות בכל יום. השנה זכתה מ' בשישיית צלליות במהדורה מוגבלת שהצליחו, בעזרת דמיון מודרך והרבה רצון טוב, לשוות לפלורסנט המרצד בקיוביקל שלה נופך של קרני השמש בדרום צרפת. "אחחח, איפה להתחיל? אולי במארז המשובב, שיגרום לכל ברווזת אריזות פותה לחוש כדיוות חוף זוהרת. גווני הצלליות - חול, ברונזה, טורקיז ונחושת, פשוט מופלאים, ולמי שמחפשת סיבה קצת יותר משכנעת להשקיע כמעט 300 שקל בבריחה מהמציאות - גם אחרי יום ארוך הצלליות עדיין ישבו על העפעפיים ולא נמוגו או נדחסו לקפלים, כראוי לאלות".

שישיית צלליות Bronze Goddess Island Oasis של אסתי לאודר. 290 שקלים.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

שלא יהיה שומני וכבד וימשוך אליו דשא - פעמיים קרם הגנה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בריח של סבון. קרם הגנה ANTI SUN SPF32 של דוקטור עור/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
במקום להתעסק עם בקבוקים נוזליים. קרם הגנה STICK SUN SENSITIVE AREAS SPF50 של לה רוש פוזה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מה כבר ביקשנו מקרם ההגנה שלנו. שיהיה שקוף, עם ריח נסבל, שלא יהיה שומני וכבד וימשוך אליו דשא, חול ומקלות של ארטיקים, וכמובן, שישמור עלינו מפני מראה של תייר גרמני שלוק שנרדם על החוף.

משלל מוצרי ההגנה שהגיעו אל נסייניות המדור הלבנבנות, בחרנו להמליץ על שניים: הראשון - קרם ההגנה נטול השומן של דוקטור עור, שמגיע ב-32 או 37 SPF. הנסיינית ב' דיווחה שהוא מצטיין במרקם קליל במיוחד שנספג מהר, וריח סבוני נפלא שמאפשר להסתובב איתו בציבור, וכמובן, שהצליח לשמור על עורה הבהיר גם אחרי טבילה במים.

השני הוא הסטיק מסדרת אנתיליוס של המותג האצילי "לה רוש פוזה", שנועד להגן על אזורים רגישים במיוחד, כמו העור העדין סביב העיניים, האף והשפתיים. הנסיינית הלא מתפשרת פ' מרחה אותו על כל עור הפנים, בטענה שהוא כולו "רגיש במיוחד", ודיווחה כי על אף מקדם ההגנה הגבוה, המרקם לא היה כבד או השאיר סימנים, שהוא הגן ביעילות שיא מהשמש הקופחת, ושהיה נחמד לו היה סטיק גדול יותר לכל הגוף, במקום להתעסק עם בקבוקים נוזליים.

קרם הגנה STICK SUN SENSITIVE AREAS SPF50 של לה רוש פוזה. 140 שקלים.

קרם הגנה ANTI SUN SPF32 של דוקטור עור. 75 שקלים

תפוחים בשוקינג פינק וירוק רעל - הבשמים של דונה קארן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
DKNY - Be Delicious Juiced ו- Fresh Blossom Juiced של דונה קארן/מערכת וואלה!, צילום מסך

סדרת התפוחים של דונה קארן מזכירה במשהו את הפרה מהשוקולד - בלתי נלאית, ממציאה את עצמה כל פעם מחדש, ומאמינה בצמד המלים "מהדורה מוגבלת". התפוחים של הקיץ מגיעים בשוקינג פינק וירוק רעל, ועל אף שכל אחד מהם מכיל מרכיבים שונים, מדובר ב-more of the same - ניחוח פרחוני אבל לא מתקתק או אגרסיבי מדי, עם נטייה לחמצמצות בקצוות, שבא באותה מהירות בה הוא הולך, ועל כן מומלץ לימי הקיץ.

בושם DKNY - Be Delicious Juiced ו- Fresh Blossom Juiced של דונה קארן. 320 שקלים ל- 50 מ"ל.

למרות שהצבעים בסרט הם בוץ וטינופת - לק שודדי הקריביים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ולקינוח – אופטימיות ממוזגת: במזג אוויר נוזלי שכזה, הדבר היחיד שכנראה לא יימרח לך הוא הלק.

בעולם בו שולטים העונה הכתום-מיגרנה וחבריו הקורליים, נעים למצוא מפלט בתכלת מנטה הקריר של OPI. הגוון הוא חלק מקולקציה שנופקה לעולם בהשראת "שודדי הקריביים", זאת על אף שהצבעים השולטים בסרט הם בוץ וטינופת, והוא נקרא Mermaid tears - "דמעות בת הים" או משהו, מה שמוכיח שהפורמולה משובחת והצבע מושלם, אבל הנמסיס הוותיק ESSIE עדיין לוקח בתחום השמות.

OPI קולקציית שודדי הקריביים. 59 שקלים. להשיג במכוני הטיפוח וב"נייל סטודיו".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

כל הצילומים: יח"צ

  • עוד באותו נושא:
  • איפור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully