וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוסמטיקה קלה: חדש על המדף

שירלי אכסלרוד

11.8.2011 / 8:20

ערכת טיפוח מפנקת לשיער ב-600 שקלים או קרם פושטי ב-40 שקלים? מדור קוסמטיקה קלה מקריב את השיער שלו למען המדע ומנסה מוצרים חדשים

השיער של ש', תערובת של קש נפוח, שאריות גוונים, תלתלים כמושים וקשרים - ולא מהסוג של הון-שלטון, היה מאושר למשמע הצירוף: "טיפול חדש של KÉRASTASE PARIS", מותג שעוד לא לכלך את המוניטין שלו עם כישלונות.

הפעם מדובר על טיפול שהוא האמ-אמא של הביוקר, במחיר וגם בתחושה. אפשר לקבל אותו מידיים מקצועיות באחת מהמספרות המורשות של קרסטס, ואפשר גם לקנות ערכה, ולנסות לשחזר את כל הטוב הזה גם בבית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מחיה נפשות אוליגרכים. קרסטס, 600 שקלים לערכה/מערכת וואלה!, צילום מסך

במספרה התהליך דומה לצביעת שיער – מורחים את המשחה על קבוצות של שערות, תוך כדי עיסוי שגולש לצוואר ולשכמות, בשם הפינוק הטוטאלי. מילות המפתח הן "פנינים" ו"קוויאר", שהם כידוע חבריהם הטובים של אשת האוליגרך והאוליגרך, בהתאמה, וזאת למרות שהמוצר כלל לא מכיל פנינים או קוויאר. האריזה הביתית המרגשת כוללת קרם בסיס בריח מקסים, בקבוק עם מעין "פנינים" שמתפצפצות להן החוצה ומשחררות את החומר הפעיל, קערה המשמשת לערבוב הקרם עם הפנינים וכף מריחה - שהופכים את כל העניין לריפוי בעיסוק מאוד נעים.

ולגזר הדין של ש': "הטיפול במספרה, כמו גם הטיפול הביתי המוצלח לא פחות, השאירו אפקט מרשים: השיער, שלפני הטיפול היה במצב עגום מאוד, הפך גמיש ורך יותר, כאילו עבר ציפוי בחומר נעים ומחליק במיוחד, והיובש נעלם כלא היה. התוצאות המרשימות החזיקו מעמד 4-5 ימים אחרי כל טיפול, ולאחר מכן השיער חזר לסורו – עד לטיפול הבא. מוצר מעולה שבמעולים, בכפוף לכך שכל אחת תעשה לעצמה חישובי עלות-תועלת".

כרונולוג'יסט של KÉRASTASE PARIS. ערכה ביתית שמספיקה לכ- 10 טיפולים לפחות, לשיער באורך בינוני: 650 שקלים; טיפול במספרה: 300 שקלים. להשיג במספרות מורשות, 1-800-301-666

ובינתיים, בצד השני של העיר ושל ראית העולם הכלכלית, במחיר של 40 שקל לג'ארה ועם סקס אפיל מפוקפק של מדף תמרוקים מאובק בפיצוציה, ניסתה ד' את מסכת ההזנה של Syoss, מותג טיפוח השיער החדש, והופתעה: "החל מהאריזה הסתמית וכלה בריח הנחמד אך הלא משמעותי, המסכה לא מעוררת ציפיות גדולות - עד שמשתמשים בה. יחסית למסכות במחיר דומה, היא סמיכה מאוד. דקה או שתיים על הראש מספיקות בשביל לפתוח קשרים מציקים, לעורר לחיים שיער יבש, ולהשאיר אותו במצב כזה לפחות 48 שעות, גם ללא חפיפה נוספת. מוצר מפתיע".

Syoss, מסכת הזנה מסדרת Repair Therapy. מחיר: 40 שקלים

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נראה צ'יפ, מריח צ'יפ, אבל עושה אחלה עבודה ב-40 שקלים. Syoss/מערכת וואלה!, צילום מסך

יצרנית מוצרי השיער Dove מכניסה להיכל התהילה שלה עוד מוצר מוצלח במחיר שפוי ובריח אגדי. הפעם מדובר בקרם לחות המכונה "קרם הזנה ללילה", כדי שגם השיער ירגיש קצת כמו העור העדין מסביב לעיניים, אבל תכל'ס, גם אם תעשו בו שימוש נבון במהלך היום, אף אחד לא יתלונן.

הנסיינית ארוכת השיער פ' מדווחת כי הקרם עשיר ואפילו עלול להרגיש קצת כבד בשימוש יומיומי רצוף, ולכן מתאים לשיער מצ'וקמק במיוחד. עם זאת, הוא רחוק להיות שומני, וכמובטח, השיער השכים בבוקר שאחרי ליום שמח, רך, נטול קשרים וריחני במיוחד.

Dove Damage Therapy, קרם הזנה ללילה, 34-36 שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מריח טוב ועובד היטב. דאב לשיער, 36-34 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

אם יש בעיה רפואית שע' המתולתלת מאוכזבת מאוד שעדיין לא נמצא לה פתרון במעבדות מכון וייצמן, הרי זוהי בעיית הפריזים, המחמירה בחודשי הקיץ הלחים. ע' שכבר ניסתה הכול במסגרת המלחמה בקצוות המחושמלים, כולל שינה עם שיער מרוח בשמן זית וארוז בשקית ניילון, קיוותה שאולי הישועה תגיע מהקונדישנר ללא שטיפה מבית שוורצקופף. הקונדישנר, שמגיע בספריי, מבטיח לרכך את התלתולת ולהשאיר את השיער נוח לסידור. הכצעקתה? לא ולא: "לא רק שהפריזים לא התמתנו, הרגשתי שהם אפילו קיפצו החוצה במלוא עוזם והדרם. השיער נראה מבולגן, דביק ומלוכלך. ביג נו-נו".

Gliss Satin Smooth , קונדישנר ללא שטיפה, 35 שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שומר נפשו ירחק. שוורצקופף גליס, 35 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • שיער

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully