וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הם כאן - שערי גיליונות ספטמבר

21.8.2011 / 9:05

גיליונות ספטמבר עבי הכרס, החשובים בשנה, נחתו במערכת וואלה! אופנה. לאחר עיון מעמיק נבחרו 9 השערים השווים של מגזיני האופנה המרכזיים

קריסטן סטיוארט - W

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קריסטן סטיוארט על שער מגזין W/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קריסטן סטיוארט במגזין W/מערכת וואלה!, צילום מסך

ממש כמו בלה בחלק ה-4 בסאגת דמדומים 'שחר מפציע' העתיד לצאת בנובמבר הקרוב, גם קריסטן סטיוארט כבר מזמן לא ילדה. בת ה-21, הנחשבת לאחת המבטיחות בהוליווד הצעירה, זוהרת בסגנון אמצע שנות ה-60 על שער המגזין (משום מה עיניה הירוקות נראות על השער בצבע כחול), ובתמונות נוספות שצילמו צמד צלמי האופנה המוכשרים מרט ומרקוס. בריאיון למגזין היא אומרת שהיא אף פעם לא הייתה ילדת פרסומות חמודה, שנהנתה מאוד מסצנת החתונה ב'שחר מפציע', השמלה הייתה BFD (ביג פאקינג דיל), ושהיא תמיד אהבה ערפדים: "אני פאקינג אוהבת ערפדים... הם קצת מסוכנים ואנו הבנות אוהבות לבחון את עצמנו".

אן התוואי - אינטרוויו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אן התוואי על שער מגזין 'אינטרוויו'/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אן התוואי במגזין 'אינטרוויו'/מערכת וואלה!, צילום מסך

בתמונת שחור לבן מגורענת קמעה, צעיף תחרה דק על פניה, ליפסטיק וציפורניים שחורות, קשה לזהות את אן התוואי עם הדמות הגותית שעל שער 'אינטרוויו'. לרגע אפשר לטעות ולחשוב שמדובר בליב טיילר, אבל מבט מעמיק מגלה את אן התוואי (28). כוכבת 'יום אחד' לובשת בהפקת המגזין שמלות שחורות של נינה ריצ'י, גוצ'י, דולצ'ה וגבאנה וטום פורד ומדברת על הרבה דברים, בין היתר, על האכזבה מתוכנית הריאליטי 'חוף ג'רזי' ("העונה הראשונה הייתה מדהימה כי היא הייתה אותנטית. עכשיו יש שם מודעות למצלמה ומודעות עצמית מוחלטת"). היא גם מגלה את האובססיה שלה עם קייט מידלטון: "כרגע, אני אובססיבית עם קייט מידלטון. אובססיבית. אהבתי את החתונה המלכותית. בהתחלה הייתי צינית, אבל ברגע שראיתי אותה הוקסמתי לחלוטין. אני פשוט מוקסמת מוויליאם וקייט. עם כל מה שהיא עושה עכשיו, אני אומרת: 'כן, קייט'". גם אנחנו!

ג'יזל בונדשן - I-D

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ג'יזל על שער מגזין I-D/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ג'יזל במגזין שער מגזין I-D/מערכת וואלה!, צילום מסך

גיליון הקדם-סתיו של מגזין האופנה והתרבות הבריטי מוקדש לנושא ה- Pick Me Up, ומסביר "איך להתקדם בנושאים של הלב" (כלומר, איך להתחיל בעצמכם עם מי שתרצו בלי להתבייש). בדומה למגזין LOVE האחרון, גם גיליון I-D יצא הפעם לאור עם מספר נערות שער; ראקל צימרמן, לינדסי וויקסון, ריילי קו, נטשה פולי וקרייאשן. המוצלחת ביותר, לטעמנו, היא ג'יזל בונדשן. הקלוז-אפ המוצלח על פני הסופרמודל הברזילאית, עם האיפור טבעי והשיער הפזור, ממש עושה חשק להתקשר אליה כמו שהיא מבקשת על השער ("Call Me"). בתמונות נוספות מתוך הגיליון היא לובשת ז'יל סנדר, ז'יבנשי, פרואנזה סקולר, ורסצ'ה, קלווין קליין ונעלי ברברי.

מילה קוניס - גלאמור בריטניה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מילה קוניס על שער מגזין גלאמור/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מילה קוניס במגזין גלאמור/מערכת וואלה!, צילום מסך

כחלק מקידום סרטה החדש של מילה קוניס (27) 'ידידים פלוס' (עם ג'סטין טימברלייק), היא נבחרה לנערת השער של גיליון ספטמבר של מגזין 'גלאמור' בריטניה. בשמלת ורסוס סתווית בגווני כחול-חום-שחור התואמת את עיניה הירוקות ושיערה החום שחור, הכוכבת שהקריירה שלה היום בתנופה, נראית סקסית ויפיפיה, באופן שהופך את אמירתה בריאיון הנלווה לתמוהה: "מי שמוצא אותי מושכת - שאלוהים יברך אותו". היא גם מגלה שהוריה כלל לא מוטרדים מסצינות הסקס הנועזות ב'ידידים פלוס' והם לגמרי "אוקיי עם זה".

קייט מוס - ווג ארה"ב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קייט מוס על שער ווג ארצות הברית/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קייט מוס ובתה לילה גרייס במגזין ווג ארצות הברית/מערכת וואלה!, צילום מסך

אייטם הדגל בגיליון ספטמבר של "תנ"ך האופנה", ווג ארצות הברית, השנה הוא, ללא ספק, ריאיון השער עם קייט מוס. הכלה הטרייה שנישאה בחודש שעבר, נראית בתמונות שטרם נראו קודם מחתונת הכפר שלה בחודש שעבר. על התמונות שנראות כאילו נלקחו מסט קולנועי, אחראי מריו טסטינו, צלם האופנה הוותיק. בתמונת השער המרהיבה נראית הסופרמודל ממש כמו נסיכה מאגדה ימי ביניימית, בשמלת סגולה חושפת כתפיים ומקסימה של אלכסנדר מקווין. הבחירה לא להציג בתמונת השער של מוס את שמלת הכלה שלה בעיצוב ג'ון גליאנו, מעצב דיור המודח העומד בימים אלו למשפט בצרפת על רקע הבעת דעות אנטישמיות-גזעניות, משמחת במיוחד. אחת התמונות היפות ביותר היא זאת בשחור לבן של מוס ובתה בת ה-9 לילה גרייס מחובקות. רק חבל שווג, גם הפעם, לא התאפקו מריטוש מוגזם ופשוט העלימו שתיים מאצבעות ידה הימנית של הילדה.

סינדי קרופורד - הרפרס באזאר סינגפור

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סינדי קרופורד על שער מגזין הרפרס באזאר סינגפור/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סינדי קרופורד במגזין הרפרס באזאר סינגפור/מערכת וואלה!, צילום מסך

בשמלת רצועות עור ולטקס סקסית של לואי ויטון, שתי ידיים על המותניים ומבט מהורהר, סינדי קרופורד (45) מהדוגמניות האמריקאיות המצליחות של כל הזמנים, מזכירה לנו מדוע היא עדיין דוגמנית מבוקשת. ליפסטיק אדום הוליוודי ומניקור תואם ומהוקצע, רק מוסיפים למראה השער המושלם - אחד המוצלחים בשערי ספטמבר השנה. האם לשניים סיפרה שכשהיא מעיינת במגזינים עכשוויים, היא מבינה שמידות הדוגמניות של היום, הרבה יותר קטנות משלה. ממודעת קוסמטיקה עם טיילור סוויפט שהיא ראתה לאחרונה, היא הבינה, כך היא אומרת, שלדוגמניות היום לא קל למצוא עבודה, משום שמותגים נוטים לעדיף סלבס על פני דוגמניות.

סלמה הייק - אלור ארה"ב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סלמה הייק על שער מגזין 'אלור'/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סלמה הייק במגזין 'אלור'/מערכת וואלה!, צילום מסך

נערת שער לא דקה מספק מגזין 'אלור'. בקרדיגן שחור צמוד ועמוק מחשוף ושיער סתור בנוסח בריז'יט בארדו, הכוכבת המקסיקנית-אמריקאית מזכירה לנו על מה היא מדברת כשהיא אומרת: "הציצים שלי, הם לא רעים, דרך אגב. אני לא מתלוננת בכלל". בתמונות נוספות במגזין אלור, הלטינית היפה לובשת שמלת ירוק זית של סטלה מקרטני ובריאיון שוטחת את עמדתה על ניתוחים פלסטיים: "אף לא עשיתי שום דבר בפנים. לא קילופים ולא הזרקות. זה לא בהכרח יפה". (החזה של הייק, כידוע, דווקא כן עבר שיפוץ פלסטי, אבל עליו היא לא דיברה). היא, כמובן, לא שוכחת לדבר על ליין הקוסמטיקה החדש שהיא משיקה, 'ניואנס' (Nuance), אבל גם מגלה מה הפטנט שלה להישאר סקסית גם בגיל 45 - בטחון ועקבים גבוהים: "אם את לא יודעת ללכת עם עקבים, זה לא משנה כמה את יפה. הליכה של עוף על שיפודים היא פשוט לא סקסית". צודקת.

שרלוט קסיריאגי - ווג פריז

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שרלוט קסיריאגי על שער ווג פריז/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שרלוט קסיריאגי במגזין ווג פריז/מערכת וואלה!, צילום מסך

עם הסימפטיה והעניין שמעוררת קייט מידלטון, לא פלא למצוא בת מלוכה על אחד משערי ספטמבר. למרות צילום התקריב היפה, בתה של הנסיכה קרוליין ממונקו (24) נראית מרוחקת למדי. בתמונות נוספות במגזין, לעומת זאת, מתגלות זוויות אחרות שלה: באופנת קוטור צרפתית היא רצה באוויר הפתוח, מביטה החוצה דרך חלון רצפה, עם הסוס שלה (מדובר ברוכבת ראווה מוכשרת) ועם הכלבלב החמוד. מחייכת פה ושם, ומשדרת נינוחות למצלמה, היא דומה מאוד לאימה ורק קצת, למרבה האכזבה, לסבתה הנסיכה גרייס.

ביונסה - הרפרס באזאר ארה"ב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ביונסה על שער הרפרס באזאר ארה"ב/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ביונסה במגזין הרפרס באזאר ארה"ב/מערכת וואלה!, צילום מסך

הזמרת המולטי-כשרונית אשר תחגוג ב-4 ספטמבר יום הולדת 30 נוצץ, מככבת על שער המגזין הוותיק הרפרס באזאר ארה"ב, בשמלת גוצ'י אדומה. בהפקה הפנימית בת 6 עמודים היא לובשת ארמני, הרמס, לנווין ואלאיה ובריאיון נלווה היא מדברת על ליידי גאגא: "היא לא פוחדת, אני אוהבת את זה, היא רצתה שאעשה משהו משוגע, אז פשוט הלכתי עם זה", גם על החברות עם גווינת פלטרו: "היא מותחת גבולות כל הזמן. בבית שלה היא גורמת לך להרגיש שאתה לא רוצה לעזוב לעולם. היא מה שאני רוצה להיות יום אחד".

גווינת פלטרו - אל ארה"ב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גווינת פלטרו על שער מגזין אל ארה"ב/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גווינת פלטרו במגזין מגזין אל ארה"ב/מערכת וואלה!, צילום מסך

זוכת האוסקר, אשת כוכב רוק, מחברת ספר בישול, בלוגרית, זמרת ואם לשניים - גווינת פלטרו (38) ממשיכה להיות רלוונטית. בתמונת השער של Elle ארה"ב, היא לובשת ז'קט עור, משי וצמר מעל מכנסוני קשמיר, חושפי רגליים, כמו שהיא אוהבת, של לואי ויטון. בסדרת תמונות שחור-לבן שבתוך המגזין, היא מתועדת מחוייכת לאחר ארוחת בוקר בעת הצילומים. בריאיון נלווה היא מספרת שביונסה וג'יי לוחצים עליה "להיכנס כבר לסטודיו להקליט דיסק", שהיא עדיין יכולה "לצלם 3 סרטים בשנה", אבל היא לא עושה זאת מטעמים משפחתיים. על בעלה כריס מרטין סולן קולדפליי ("הוא גאון מוזיקלי, זה כמו לגור עם פיקאסו") ושאין לה כלום נגד ניתוחים פלסטיים ("למה לא?"). לסיכום, היא אומרת: "לא משנה מה אנשים חושבים עליך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully